Geile bui maar bekende websites offline.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar even terugkomend op het topic.. ik betaal me blauw voor credits op beide sites en dan ligt ze de hele dag plat!
Fijn dat ik vandaag vrij was, want mijn telefoons gaan de hele dag niet af.

Sexjobs zie ik trouwens weer online staan inmiddels, kinky doet nog steeds niets.
Sexjobs is inderdaad weer in de lucht..zij het heel sloom. Met al die downtime zou je toch verwachten dat ze al mijn fakemeldingen toch wel verwerkt zouden moeten kunnen hebben....ach ja.
 
Een collega heeft er eentje bare volgespoten en nu is een potentiële collega onderweg
Heb trouwens het vermoeden dat het allemaal niet zo spannend is. Juli afgesproken, zou nu 2,5 maand zwanger zijn. Ben geen wiskundige of bioloog maar mis dan toch echt een week of 6....toch? Werd overigens via PM benaderd....
 
Maar even terugkomend op het topic.. ik betaal me blauw voor credits op beide sites en dan ligt ze de hele dag plat!
Fijn dat ik vandaag vrij was, want mijn telefoons gaan de hele dag niet af.

Sexjobs zie ik trouwens weer online staan inmiddels, kinky doet nog steeds niets.
Hi Joke, jij moet dus betalen voor credits op SJ..dan moeten die fakers dat dus ook...wat is dan de toegevoegde waarde? Dan moeten er toch een hoop in trappen om het winstgevend te maken ?
 
Heb trouwens het vermoeden dat het allemaal niet zo spannend is. Juli afgesproken, zou nu 2,5 maand zwanger zijn. Ben geen wiskundige of bioloog maar mis dan toch echt een week of 6....toch? Werd overigens via PM benaderd....
Dit kan toch allemaal niet, de dame in kwestie biedt dus NZC aan en laat zich door Jan en allemaal volspuiten en komt dan met een claim dat ze zwanger van je is. Dit riekt echt naar oplichterij. Ik neuk regelmatig bare en laat dan ook vaak een interne donatie achter maar ben blij dat ik al jaren terug gesteriliseerd ben, dat scheelt weer een zorg.

Maar hoe dan ook ben je er wel mooi mee in de aap gelogeerd, leg het maar eens uit aan je vrouw/vriendin/partner.
 
Dit kan toch allemaal niet, de dame in kwestie biedt dus NZC aan en laat zich door Jan en allemaal volspuiten en komt dan met een claim dat ze zwanger van je is. Dit riekt echt naar oplichterij. Ik neuk regelmatig bare en laat dan ook vaak een interne donatie achter maar ben blij dat ik al jaren terug gesteriliseerd ben, dat scheelt weer een zorg.

Maar hoe dan ook ben je er wel mooi mee in de aap gelogeerd, leg het maar eens uit aan je vrouw/vriendin/partner.
Precies dat, maar de collega die er zo mee zat, zwijgt nu in alle toonaarden en er zaten toch best wat inconsistenties in zijn verhaal...zie het eerder gememoreerde tijdsbestek...

En doorrrrr ?
 
Maar even terugkomend op het topic.. ik betaal me blauw voor credits op beide sites en dan ligt ze de hele dag plat!
Fijn dat ik vandaag vrij was, want mijn telefoons gaan de hele dag niet af.

Sexjobs zie ik trouwens weer online staan inmiddels, kinky doet nog steeds niets.
Blauw betalen Joke? Niet overdrijven.
Kinky Credit: €2,40 per credit als je er 100 neemt en Sexjobs €1,75.
 
Laatst bewerkt:
Maar even terugkomend op het topic.. ik betaal me blauw voor credits op beide sites en dan ligt ze de hele dag plat!
Fijn dat ik vandaag vrij was, want mijn telefoons gaan de hele dag niet af.

Sexjobs zie ik trouwens weer online staan inmiddels, kinky doet nog steeds niets.
kan je geen schadevergoeding eisen?
 
Blauw betalen Joke? Niet overdrijven.
Kinky Credit: €2,40 per credit als je er 100 neemt en Sexjobs €1,75.
Als ik 1x per maand mijn 7 advertenties op sexjobs moet verlengen en sommige bovenaan wil zetten, kost sexjobs mij €75,00 per maand, Kinky gelukkig amper want update die niet elke dag

En dan heb ik het nog niet over mijn eigen website.
 
Ja, en wat verdien jij per maand, je moet niet zeuren anders zal ik een rekensommetje voor je maken.
Hoezo zou jij een rekensommetje voor mij maken? Je hebt geen idee wat ik verdien en mijn kosten zijn tegenwoordig ook niet meer aftrekbaar ?

Overigens ben ik een vrouw, die zeuren altijd ( alhoewel mannen tegenwoordig het een stuk beter doen ), maar wil mijn reactie niet echt zeuren noemen.
 
Hoezo zou jij een rekensommetje voor mij maken? Je hebt geen idee wat ik verdien en mijn kosten zijn tegenwoordig ook niet meer aftrekbaar ?

Overigens ben ik een vrouw, die zeuren altijd ( alhoewel mannen tegenwoordig het een stuk beter doen ), maar wil mijn reactie niet echt zeuren noemen.
Je kosten zijn niet aftrekbaar..ze maakt hem gewoon ?

Maar goed , ik snap er nog steeds geen h*l van waarom fakers dan dus adverteren op SJ. Het moet dan dus ergens voor hun geld opleveren. Dat gezegd hebbende , heb net een mailbommetje van ze gehad dat de door mij gemelde advertenties weer zijn verwijderd...voor zolang het duurt....
 
@JokePrive
Heb je wel eens overwogen om een andere artiestennaam aan te nemen, ik denk dat er een hoop mannen zijn die bij iemand met de naam Joke vaak denken aan een oude breiende tantie van een jaar of zeventig.

Het is maar een goed bedoeld advies. En ik denk dat het ook meer views opleverd op Kinky en SJ.
 
Dat is t best bewaarde geheim van Nederland.
@JokePrive Ben accountant geweest van diverse dames, maar ik zal geen rekensommetje maken, anders staat de belastingdienst morgen voor de deur!
Veel succes met je business.
Je hebt toch een categorie mensen hoe rijk ze ook zijn., die om het goedkoopste
brood van de Aldi zal gaan.
Als je frequent wandelt zoals ik , en he hebt genoeg moneten, zit je er makkelijker in , want regelmatig is de date de prijs niet waard en voel je je bekocht.
Maar ook dat went.
 
Daar heb ik over nagedacht Ron, alleen iedereen kent mijn naam al zolang en als ik ze nu ga veranderen kunnen ze Joke nergens meer vinden.
Voordeel v zo'n suffe naam, in deze branche zie je die erg weinig.. dus sneller te vinden ?

Maar om nou iemand links te laat liggen vanwege een naam is best jammer ?
Ik heb een naam voor die 1 tot de verbeelding spreekt en 2 voornaamheid uitstraalt:
Annemarie Geertruida Barones van van huppestein tot toe dan maer. ?
 
Overigens even gechekt en Kinky is gewoon weer online , dus we kunnen weer met een gerust hart gaan slapen en afwachten tot er weer een boot dwars in het Suez kanaal ligt om onze theorietjes over het eind der tijden te spuien
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan