Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Levensgenieter. Maria on oostende, is zij makkelijk herkenbaar en wat draagt ze meestal van lingerie? Draagt ze ook heels? Mvg krokettje
Ze heeft mooie, grote donkere ogen, heel lang zwart haar, heeft aan de binnenkant van haar polsen een tattoo en sinds kort ook een tattoo op haar rug (net onder haar nek).
Voor de rest heeft ze kleine borsten maar echt een ongezien lekkere kont!
Als je haar zult zien zitten, ga je misschien denken dat ze er niet met plezier zit maar eens je binnen bent mag je echt alles doen met deze meid en geniet ze er ook van!
 
Hey gentle walker, nee Farah ook al heel eind niet meer gezien. Denk dat ze ermee gestopt is. Wel nog een lekker ding fara maar niks speciaals om te zeggen. Haar kon je wel nog makkelijk beffen en ze had er nog plezier in ook ze paar keer toch laten schudden van genot ?en nog een goeike voor eens goed door te beuken, ze had niet liever
Inderdaad. Niks speciaal maar ik ging er el graag. Je kon haar idd lekker beffen ne laten schudden. ;) Spijtig dat ze zou gestopt zijn.
 
Een tijdje terug heb ik toevallig contact gehad met Marilyn, ik vrees dat ze niet meer zal terugkeren naar het glazenstraatje. Wat jammer is want voor corona bezocht ik haar regelmatig. Aan mij stelde ze voor om eventueel ergens anders af te spreken. Heeft iemand van jullie dit met haar al gedaan en waar? Als het op hotel is komen die kosten er nog eens bovenop en dat heb ik er niet voor over.
 
Een tijdje terug heb ik toevallig contact gehad met Marilyn, ik vrees dat ze niet meer zal terugkeren naar het glazenstraatje. Wat jammer is want voor corona bezocht ik haar regelmatig. Aan mij stelde ze voor om eventueel ergens anders af te spreken. Heeft iemand van jullie dit met haar al gedaan en waar? Als het op hotel is komen die kosten er nog eens bovenop en dat heb ik er niet voor over.
Beste Rubus, kan je zeggen waar (adres) en wanneer (shift) Marilyn precies gewerkt heeft ? Nacht of dag shift ? Straat huisnummer + raamnummer (zie plattegrondsplan Ghent) + kleine omschrijving hoe ze eruit ziet.... Voor mij is het anders onmogelijk om te weten wie je bedoeld. Merci en leuke (koers)zondag toegewenst. Grt. Dorisday.
 
Marilyn zat vroeger in vanderdoncktdoorgang 16 werkte van 11h tot 17h enkel ma tem do. Zwart haar. Meestal netkousen of nylons aan. Ik schat haar 45j werkte 21j in deze buurt op verschillende locaties.
 
Marilyn zat vroeger in vanderdoncktdoorgang 16 werkte van 11h tot 17h enkel ma tem do. Zwart haar. Meestal netkousen of nylons aan. Ik schat haar 45j werkte 21j in deze buurt op verschillende locaties.
Merci voor de info Rubus. Ik wil maar kan je evenwel jammer genoeg niet helpen. Ik ga immers altijd tijdens de nachtshift naar Gent. Groeten. Dorisday.
 
Mercedes heb ik meerdere keren bezocht, ondertussen wel anderhalf jaar geleden, ze heeft een zeer mooi gezichtje ook een zeer slanke dame daar ben je voor of niet, zeker een naturelle vrouw, ze pijpt wat zacht maar mss moet je haar beter eens proberen maar in Le Pink heb ik vroeger ook al mindere ervaringen gehad hoor!
Die Antonia daar heb ik gisteren een kort praatje mee gemaakt om ook zeker te zijn of zij het was, mss komt het er wel eens van, het zou wel de eerste in dit pand zijn waar ik dan een goeie ervaring mee heb want de laatste 3 op dat adres waren miserabel slecht, wel ondertussen enkele jaren geleden dat wel!
Vandaag op de plaats waar Mercedes zat een handgeschreven A4tje zien staan met de tekst "MERCEDES, zij komt niet meer werken". Waarschijnlijk werd haar buurvrouw Vera bestookt met vragen of Mercedes nog kwam... Jammer, was een mooi meisje met een mooi lichaam. Was de laatste maanden wel een beetje op de dool, klaagde veel over te weinig volk als ze kwam werken en vice versa.
 
Mercedes had ik nog gezien in de maand augustus maar daarna had ik ze ook niet meer gezien en aangezien Vera niet kan praten is het dan ook verstandig dat daar een bordje staat dat ze niet meer komt, niet iedereen weet dat Vera stom is(letterlijk), als ze dan ook nog eens bestookt wordt met allerhande vragen....
En Mercedes was ook eens een kijkje gaan nemen een tweetal jaar geleden in Antwerpen en Amsterdam maar veel meer wist ik er ook niet van, mss vond ze daar haar draai niet, Mercedes klaagde soms ook over sommige mede collega's door hun ruiten getik of sommigen die voor veel geld PZC en IMC deden.
Zij deed alles veilig zei ze maar ze kon soms snel ge irriteert zijn, als de poetsdienst bezig was in Le Pink en ze babbelden wat te luid durfde ze soms ook eens heftig van haar oren maken.
Ik had ze wel graag, ik ging er meermaals had een leuk gezichtje en slank lijfje en er was wederzijds respect.
 
huh everyone! I'm new in Ghent and I'd like to try some nice meet in RDL. I like only teens and/or really nice asses. Can you please indicate me the best ones?
I really like the girls of La seduction or even the one who has always the music at all the volume up ahahahah! I would really appreciate some good indication for girls that treat you in the right way and that are not scammers like 50euros only blowjob. Thank you very much!
 
huh everyone! I'm new in Ghent and I'd like to try some nice meet in RDL. I like only teens and/or really nice asses. Can you please indicate me the best ones?
I really like the girls of La seduction or even the one who has always the music at all the volume up ahahahah! I would really appreciate some good indication for girls that treat you in the right way and that are not scammers like 50euros only blowjob. Thank you very much!
 
Collega's, ik ben gisteren overdag even gaan wandelen door Gent. Weet iemand wie deze twee dames zijn? Ervaring mee?
1/ Aziatische dame Belgradostraat 22L
2/ Jonge dame, bruin haar, nektattoo, beetje meesteres-achtig gekleed. Denk oost-europees. Belgradostraat 35 of 37 was het.
 
Kan er mij iemand helpen met het volgende.
Ik kom volgende week op een avond naar Gent en graag zou ik daar een dame willen bezoeken die goeie sex geeft en die hele grote borsten heeft .
Weet iemand waar ik zoiets kan vinden in het glazen straatje of misschien privé.
Wel na 20 u.
 
Ja, ziet er idd de moeite uit om keer bij te gaan. Als ze even goed kan neuken gelijk de looks zalt wel dik in orde zijn ?. Dorisday naar mijn vermoeden aan de foto's te zien denk ik dat ze in de schepenvenvijverstraat 19a 2 zit ben niet 100 %zeker maar wel voor 90 %. Aan de foto's toch te zien
 
Laatste keer dat ik ze zag, zat ze in de avondshift in nummer 19, de middelste deur.
Het kaartje toont maar 2 plaatsen, maar het zijn er eigenlijk drie.
Die ad op redlights toont een Engels nummer, zou ze daar nog gewerkt hebben en met de Brexit hebben mogen beschikken?
En ik kan me vergissen, maar ze zei dat ze van Moldavië was (ben er één keer bij geweest: standaard beleving; een lief meisje).
 
Laatst bewerkt:
Op redlight adverteren de meeste meisjes in het Engels. Denk dat ze dit misschien voor de eerste keer doet?doet me beetje van uiterlijk denken aan Kathy mooie lange sexy benen, heel mooi lichaam en precence, en blond haar, jammer dat je haar snoetje niet kan (mag) zien ?
 
Zou kunnen ?als je langs gaat kun je het keer vragen  had er eerlijk gezegd nog niet echt op gelet op de telefoon nummer ?meer bezig met het bekijken van de schoon foto's ??
Dan zou ze nu werken op de plaats waar hete Vanessa stond (bar Crazy 19A2).
Laatste keer dat ik ze zag, zat ze in de avondshift in nummer 19, de middelste deur.
Het kaartje toont maar 2 plaatsen, maar het zijn er eigenlijk drie.
Die ad op redlights toont een Engels nummer, zou ze daar nog gewerkt hebben en met de Brexit hebben mogen beschikken?
En ik kan me vergissen, maar ze zei dat ze van Moldavië was (ben er één keer bij geweest: standaard beleving; een lief meisje).
Dag beste Private Partz. Zie je het eventueel zitten om een recensie te schrijven omtrent je wedervaren met Luisa ? Dat wellicht jonge meisje ziet er inderdaad mooi uit. Doodjammer dat we haar - allicht mooie - gezichtje niet kunnen zien. 't Ziet er in elk geval een zeer aantrekkelijke meid uit. Prachtig slank lichaam.
Merci hoor Private Partz. grt. Dorisday.
 
Zou kunnen ?als je langs gaat kun je het keer vragen ??? had er eerlijk gezegd nog niet echt op gelet op de telefoon nummer ?meer bezig met het bekijken van de schoon foto's ??
Het lijkt te mooi om waar te zijn Krokettje. Eindelijk een waardige vervangster voor Antonia, Alexandra en andere Nathalies ? Ik hoop het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan