Algemeen Geschiedenis prostitutie Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb 2e helft jaren '90 frequent de buurten rondom Schilderswijk bezocht.
- Doubletstraat voor een budget fuck (FL 25,-) met oudere latina's
- Geleenstraat voor mooie Oost-Europese dames (FL 50,-)
- Poeldijksestraat was het walhalla met mooie latina's (FL 35,-)

ps: FL 25,- is ongeveer 11euro
Guldens vergelijk ik niet meer met euro's. De salarissen zijn ook omhoog gegaan in loop der jaren.
 
De poeldijkse, God wat heb ik daar veel geneukt ! Begonnen toen ik 22 was, en mijn lievelingetje was de Venezueelaanse Lisa, zij, 23. Wat een mooie vrouw, zelden meer zo'n goed gevoel bij DVP gehad. NZC was "normaaal". Morgen is ze jarig, 31 Mei, in mijn geheugen gegrift. Ik hoop dat ze gezond is en nog leeft, zou nu 62 moeten zijn ☺️
Ik ging daar altijd naar een nederlandse dame...ze heette corrie, liep altijd in zo,n toen der tijd geile hotpants...wat een vrouw was dat!!! Corrie ben ik jaren later nog in de geleenstraat tegen gekomen waar ze toen werkte...dat was in 2005....daarna heb ik haar nooit meer gezien.
Ze was in 2005 al best op leeftijd dus denk dat ze van haar ouwe dag aan t genieten is ♥️
 
Ik denk dat je bedoelt guldens. In de jaren '80 - '90 in de Poeli F20 - F25, de Doublet F25 en de Geleen F50. De dames in de Doublet klaagden dat ze soms voor F15 p/n werkten. Ineens werden het Euro's en begon het redelijk duur te worden. Toen nam de leegloop van de (Haagse) straten flink toe. Internet, strengere controle op illegale buitenlandse DVP's, de legalisatie, dwz. belastingen en een mogelijke registratieplicht (registratie?, no way!) deden de rest.
 
Ik kan me nog goed herinneren dat na de invoering van de Euro de prijs in de Geleen wel snel tot mijn schrik naar E50 ging. Misschien was ik er een half jaartje niet geweest. En ik zocht altijd de beste op 😉. In de Doublet was de prijs toen F25 maar ik kan me niet herinneren dat de prijs toen E15 werd maar E25. Logisch eigenlijk want vlg. de dames was in tientallen jaren de prijs bijna onveranderd terwijl door inflatie F25 een stuk minder waard werd. Maar hier geldt ook de wet van vraag en aanbod en samen met andere zaken nam de leegstand fors toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan