Getrouwd of single ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd of single ?

  • Getrouwd / samenwonend

    Stemmen: 73 42,9%
  • Single

    Stemmen: 88 51,8%
  • LAT -relatie

    Stemmen: 4 2,4%
  • Anders..

    Stemmen: 7 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Als je net uit een moeizame relatie komt, kan het wandelen bevrijdend zijn. Je koopt sex, geen intimiteit
Ik zocht al wandelend juist niet zozeer de seks maar genoot van de nabijheid, het (eventjes) samen zijn. Als er daarbij per se ook aan seks moest worden gedaan kon dat erg afleiden en dan kreeg ik weleens de slappe lach van die onhandige situaties ;-)
 
Dat ik zodoende een mee-lezende en soms mee-schrijvende inactieve 'buitenstaander' ben tussen de wandelaars, ook prima ;-)
Die zijn er wel meer, er zijn meerdere wandelaars die in de loop der tijd een relatie hebben gekregen, en die of gestopt zijn, of het wandelen op een laag pitje hebben gezet, maar die nog steeds meelezen of schrijven.
 
Ik zocht al wandelend juist niet zozeer de seks maar genoot van de nabijheid, het (eventjes) samen zijn. Als er daarbij per se ook aan seks moest worden gedaan kon dat erg afleiden en dan kreeg ik weleens de slappe lach van die onhandige situaties ;-)
dat zijn nou voor mij juist een van de dingen die ik in een relatie zoekt.
 
Die zijn er wel meer, er zijn meerdere wandelaars die in de loop der tijd een relatie hebben gekregen, en die of gestopt zijn, of het wandelen op een laag pitje hebben gezet, maar die nog steeds meelezen of schrijven.
Ik heb al wandelende en lezende / schrijvende op het forum veel opgestoken over hoe het werkt tussen mensen.
 
dat zijn nou voor mij juist een van de dingen die ik in een relatie zoekt.
Voor mij ook, maar door dergelijke momenten met sommige dvp's te genieten had ik minder de neiging om mezelf meteen te verliezen in een 'date' met een andere vrouw en al te onbezonnen weer een hele relatie te beginnen.
 
Vrijgezel, wel een paar lange afstandrelatie gehad met af en toe live contact in real life. Maar door de afstand en de cultuurverschillen uiteindelijk vrijgezel nog altijd. Maar op latere leeftijd met genoeg geld misschien nog eens de stap wagen richting zuiderse landen. Lees met genoeg geld ja. Je kan maar beter leven nu en als ik later men geluk kan kopen, dat een knappe zuiderse vrouw je neemt voor het geld, ok, maar dan heb je op latere leeftijd toch echt geleefd. Intussen dus maar lekker vrijgezel. Een trut zoals 12 in een dozijn nemen om iemand nu te hebben, heb ik geen behoefte aan. Is men gouden toekomst weggooien.
 
Opvallend dat dames vaak beweren: 90% (ofzoiets) van mijn klanten is getrouwd, terwijl uit deze poll iets anders blijkt.
 
Wanneer denk je dit?
Ik heb namelijk altijd relaties gehad maar het lijkt mij echt heerlijk om vrijgezel te zijn ...
Dat is dus wat ik zeg in het tweede deel, dat mensen in een relatie exact hetzelfde gevoel hebben, maar dan omgekeerd.

Waarom "nee" als single?

Omdat ik er soms van baal weer in een leeg huis thuis te komen.
Omdat ik de geborgenheid mis van iemand die voor mij mijn alles is.
Omdat ik echte liefde wil ervaren tijdens de seks zonder ervoor te betalen.
Omdat ik ook weleens iemand in de ogen wil kijken en mezelf er in zien.
Omdat ik iemand wil om samen herinneringen mee op te bouwen.
Omdat ik simpelweg een arm om mee heen wil of om iemand heen wil slaan.
Omdat ik graag eens samen sterk tegen de wereld wil zijn ipv de eenzame ridder.
Omdat ik me de steun en toeverlaat wil kunnen voelen.

En ja, dit lijstje is niet volledig.
En ja, dit lijstje klinkt wat egoïstisch.
En ja, sommige punten kan ik anders oplossen.
En ja, liefde voor een ander begint bij liefde voor jezelf.

Maar toch
Maar toch

"Ik ken een raadsel over eenzaamheid. Het gaat als volgt. Wat doet pijn en telt voor twee" - Spinvis

(Was dit een beetje too much? Och ja, snap ik. Het zij zo.)
 
Wanneer denk je dit?
Ik heb namelijk altijd relaties gehad maar het lijkt mij echt heerlijk om vrijgezel te zijn, al helemaal zonder kinderen. Geen verantwoording niks, heerlijk.




Niet dat ik het slecht heb ofzo. Maar ik zou soms weleens 1-2 weken van de aarbodem willen verdwijnen zonder iemand uit te hoeven leggen hoe en wat

Ja zo voel ik mij ook, altijd wel relaties gehad of iets wat er op lijkt. Maar uiteindelijk toch wel een verademing als je single word, zonder enige verantwoordelijkheid dingen voor jezelf doen, perongeluk dingen laten slingeren in huis zonder gemopper te krijgen etc.

Ben wel zo iemand die dan geen toestemming vraagt om met vrienden te hangen, dat is gewoon mijn tijd en moet door niemand worden afgenomen. Ik zou het haar ook altijd gunnen.

Maar krijg je toch altijd weer appjes wanneer je weer thuis bent.

Maar een vriendin die goed voor je is maakt je leven wel 10x makkelijker, dat is gewoon een feit. Ze denken om dingen waar je normaal nooit bij stil staat, maken er altijd een knus huishouden van etc.

Dus allebei heeft voor en nadelen vind ik dan weer.
 
@ForumLurker mooi geschreven, en ik voel met je mee, het leven is fijner als je het kunt delen met iemand die je liefhebt, dat moet dan wel iemand zijn die jou ook onvoorwaardelijk liefheeft.

Staar je er niet blind op, relaties hebben ook een andere kant.

Het blijft natuurlijk schuren, ben je vrijgezel dan wens je soms in een relatie te zitten, zit je in een relatie dan denk je wel eens was ik maar vrijgezel..
 
Opvallend dat dames vaak beweren: 90% (ofzoiets) van mijn klanten is getrouwd, terwijl uit deze poll iets anders blijkt.
Misschien durven getrouwe mannen dit forum wat minder te bezoeken omdat ze bang zijn dat hun vrouw hun telefoon of computer kan controleren?
 
Opvallend dat dames vaak beweren: 90% (ofzoiets) van mijn klanten is getrouwd, terwijl uit deze poll iets anders blijkt.
Getrouwde mannen doen misschien wat vaker hun ding zonder er verder over te verhalen op een forum? Of op de een of andere manier trek je relatief veel getrouwde mannen aan?

Jouw steekproef (pun intended) is natuurlijk niet groot genoeg om statistisch betrouwbaar te zijn.

Ontopic: ben vrijgezel. Gescheiden, aantal relaties gehad, ook langdurige. Ben er ondertussen wel achter dat het niks voor mij is.

Heel veel concessies doen, opgescheept zitten met andermans kinderen en dingen als thuis op de bank zitten, verplichte bezoekjes e.d. dat is allemaal niks voor mij.
 
Sind ik in Groningen naar school ging (17jr)ben ik een wandelaar, voelde me altijd al aangetrokken tot de dames achter het raam. Toen ik iets meer geld tot mijn beschikking had ben ik van kijker een bezoeker geworden, niet iedere week maar wel af en toe. Zowel campers langs de weg (D), privéhuizen als de dames achter het raam, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar raamdames. Ook in mijn relaties ben ik blijven gaan en nog steeds als ik de gelegenheid heb. Ben nu 58jr, getrouwd en bezoek nu de wat oudere dames al zijn de jonge wel appetijtelijk maar dan voel ik me de vieze ouwe man, dus lekker aanpassen en genieten van de ervaren rijpe dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan