Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar wat heb je aan info van een blokkade bij andere klant?
In het algemeen vind ik het best interessant te zien hoe uiteenlopend verschillende dames communiceren. Je afvragen waarom verschillende mensen verschillende dingen interessant vinden is een beetje zinloos, ik snap niet waarom mensen autosport interessant vinden, maar dat ga ik ook niet rondbazuinen in het autosport topic. Als @DTmaster blokkades interessant vindt staat het hem vrij er naar te vragen.

In mijn geval, als de dame gewoon later excuses had aangeboden voor de dubbele boeking had ik wellicht nog wel overwogen een nieuwe date te plannen. Als ik zie dat ze in plaats van te reageren, kiest voor de weg van de minste weerstand en me blokkeert, is het voor mij ook gelijk duidelijk dat de dame voor mij einde oefening is.

In het algemeen vind ik het best interessant te zien hoe uiteenlopend verschillende dames communiceren. Je afvragen waarom verschillende mensen verschillende dingen interessant vinden is een beetje zinloos, ik snap niet waarom mensen autosport interessant vinden, maar dat ga ik ook niet rondbazuinen in het autosport topic. Als @DTmaster blokkades interessant vindt staat het hem vrij er naar te vragen.

In mijn geval, als de dame gewoon later excuses had aangeboden voor de dubbele boeking had ik wellicht nog wel overwogen een nieuwe date te plannen. Als ik zie dat ze in plaats van te reageren, kiest voor de weg van de minste weerstand en me blokkeert, is het voor mij ook gelijk duidelijk dat de dame voor mij einde oefening is.

ja precies dat was het gewoon... ik was benieuwd naar andermans ervaringen, maar geloof dat ik een gevoelig snaar raakte bij veel mannen 🤭

whoops!

Laatst bewerkt:
Sommige dvp's blokkeren erg snel als ze op de verkeerde lijst kijken of hebben een of andere kronkel in hun hoofd of hebben geen plezier meer in hun werk, etcetera. Ik haal mijn schouders gewoon op en ga snel naar de volgende; genoeg vis in de zee die wel bijten. 🎣

ok dus de kunst is en dat is trouwens met alles in het leven denk ik dan is het om dit soort dingen niet persoonlijk te nemen, lijkt me toch lastig als je denkt goed contact te hebben, alleen als je emotioneel gaat investeren etc das foute boel

niet persoonlijk te nemen, lijkt me toch lastig als je denkt goed contact te hebben,
Vaak genoeg meegemaakt met vrouwen. Ik neem ze met een grote korrel zout; geniet ervan zolang het kan/mag. Niks is voor altijd. Als het niet meer wederzijds is dan staan er tig in de rij voor mij. Neeeeeext!

Sommige dvp's blokkeren erg snel als ze op de verkeerde lijst kijken of hebben een of andere kronkel in hun hoofd of hebben geen plezier meer in hun werk, etcetera.
Dit is invullen. Ik denk dat de meeste dames alleen blokkeren als ze daar aanleiding voor krijgen. Als ze je als een fijne (potentiële) klant ervaart zal je niet geblokkeerd worden.
Ik haal mijn schouders gewoon op en ga snel naar de volgende; genoeg vis in de zee die wel bijten. 🎣
Dat is de beste instelling

Zo ver ik weet nooit geblokkeerd.
Ben wel genegeerd door de eerste dame die ik ooit benaderde toen ik wilde gaan wandelen, maar was denk ook wel een iets te eerlijk bericht waardoor ze er niet voor open stond.

Tijdje geleden, maar ik ben ooit geweigerd omdat de DVP vond dat ik dronken was. Volkomen terecht; dat was ik namelijk ook en werd wat overmoedig.

Maar door haar weigering werd ik wel direct nuchter (ik heb geen stennis lopen schoppen; ben direct weggegaan) en 'lesson learnt' was om geen gekkigheid meer uit te halen, maar gewoon nuchter naar een DVP te gaan.

Hóe dronken was je? Gewoon wat tipsy, of behoorlijk dronken, zodat je maar half meer besefte wat je zei, en je je niet alles herinnert? Ik ben zelf enkele keren tipsy naar de ramen gegaan in Gent, neen, niet zwaar dronken dus, en ik ben daarvoor nooit geweigerd.

Zo ver ik weet nooit geblokkeerd.
Ben wel genegeerd door de eerste dame die ik ooit benaderde toen ik wilde gaan wandelen, maar was denk ook wel een iets te eerlijk bericht waardoor ze er niet voor open stond.
Dat is het genegeerd worden , een vaste dame vraagt regelmatig waarom stuur je niet af en toe een berichtje en als ik dat doe reageerd ze niet maar ik zie wel dat ze het heeft gelezen.

Dat is het genegeerd worden , een vaste dame vraagt regelmatig waarom stuur je niet af en toe een berichtje en als ik dat doe reageerd ze niet maar ik zie wel dat ze het heeft gelezen.
Hallo, niet snel reageren staat niet gelijk aan negeren. We hebben ook gewoon nog een leven, hè? Waarin het niet altijd mogelijk is de werktelefoon bij de hand te hebben of te gaan tikken aan klanten in gezelschap van familie of vrienden bijvoorbeeld.

Hallo, niet snel reageren staat niet gelijk aan negeren. We hebben ook gewoon nog een leven, hè? Waarin het niet altijd mogelijk is de werktelefoon bij de hand te hebben of te gaan tikken aan klanten in gezelschap van familie of vrienden bijvoorbeeld.
niet snel reageren staat niet gelijk aan negeren.
Wtf niet reageren staat er lezen wat er staat?

Terug
Bovenaan Onderaan