Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tot nu toe 1 keer meegemaakt, bij een afspraak bij een privehuis(geen idee waarom).
Zoals opgemerkt in #7, ben ik misschien ook al vaker geweigerd doordat dames niet voorstelden in een privehuis. Maar dat nagelaten is het mij verder niet gebeurt, in die 15 jaar dat ik aan betaalde afspraakjes doe.

Zelf ben ik nooit bewust geweigerd door een dame in een privéhuis bij een afspraak. Wat misschien wel voorkomt is dat dames in privéhuis zich niet willen voorstellen aan jou (dat is natuurlijk hun goed recht). Een andere mogelijkheid is dat de gastvrouw in een privéhuis aangeeft aan de dames dat ze zich aan jou moeten voorstellen en dat ze bijvoorbeeld zich vluchtig aan jou voorstellen zonder goed aan te kijken en een goede hand te geven. Dat kan een impliciete weigering zijn in mijn ogen.
 
Het mannetje kan het wijfje niet overtuigen met hem te paren. 😝

Hoe doen dames achter glas het eigenlijk als ze een klant weigeren? Maken ze op voorhand duidelijk dat ze degene niet in hun zaak willen, of kunnen ze je ook de deur wijzen als je al binnen bent? Als een dame je duidelijk naar binnen probeert te lokken, mag je dan aannemen dat je zeker welkom bent zolang je je goed gedraagt in haar zaak?
 
Heb je dat wel eens meegemaakt?

Nee schudden als in "ik moet jou niet" niet echt, alleen wel eens als de dame om de een of andere reden niet meer beschikbaar was (shift al afgelopen, wachten op afspraak). Ik zie wel eens dat gekleurde wandelbroeders op die manier geweigerd worden door Oosteuropese dames.

Langs me heen blijven kijken heb ik bij shemales wel eens meegemaakt. Vermoedelijk omdat ik te oud en te lelijk ben :LOL:
 
Dan nog is het maar een veronderstelling dat het met huidskleur te maken heeft.
Dat is goed mogelijk, maar er kan ook een andere reden zijn.
 
Ben eigenlijk nog maar 1 keer geweigerd door een dame omdat ze had gehoord dat ik een moeilijk persoon zou zijn en ik altijd open en bloot onder men eigen naam date. Ik blijf dat trouwens doen, it's their loss.
Trouwens de meesten sturen me na de date wanneer ik terugkom. Dus zo slecht zal het wel niet zijn. Zo heb ik nu enkele dames met wie ik een innige band heb.
 
Weleens geweigerd bij een dame waar ik al vaak was geweest, liep haar in het vervolg voorbij tot ik een appje van haar kreeg toen ik rondliep.
even langsgegaan en praatje gemaakt, ze vroeg waarom ik niet meer bij haar kwam, omdat ze me een keer geweigerd had, ze zei dat ze toen niet de service kon geven die ze wilde omdat ze zich niet helemaal ok voelde, daarna afgesproken dat ze dat beter binnen aan kan geven. Nu bezoek ik haar weer regelmatig.
 
Ben een keer geweigerd omdat ze alleen als stel afspraken en ik wilde maar met een van die afspreken. Dus voorgesteld om alleen te speler dat haar vriendin zou toekijken en/of met zichzelf zou spelen. Ging die vriendin niet mee akkoord.

Ook een keer geweigerd (=direct geblokkerd) omdat ik een voorstel deed waar de dame in kwestie niet van hield. Dat was niet op te maken uit haar profiel (maar later na ander voorstel ontmoet en er zo achtergekomen)

Ook een keer direct geblokkeerd/geweigerd omdat zíj dronken was
 
Ik maak er me in elk geval niet druk over.
Genoeg keuze in een ramenbuurt.

Al genoeg meegemaakt bij de ramen.
De ene dag mag je niet binnen en een maand later staan ze te wuiven en teken te doen om binnen te gaan.

Omgekeerd ook hoor. De ene dag zou ik bij sommigen voor geen geld van de wereld willen binnengaan en een poosje later ziet ze er zo lekker uit dat ik bij een eerste passage binnenstap .
Consequent zijn is voor mij een overroepen eigenschap.
 
Na meerdere date zijn er dames die niet meer willen. Het zijn vaak dates waarbij de dame ook een hoogte punt bereiken. Ze willen dat vaak niet hebben en bedanken dan voor mijn bezoek.
Nooit eerder meegemaakt normaal willen ze juist een vaste klant die hen vaak bezoekt. Misschien ben je een klant die van ruige seks houdt sommige dvp's vinden dat niet fijn.
 
Weleens geweigerd bij een dame waar ik al vaak was geweest, liep haar in het vervolg voorbij tot ik een appje van haar kreeg toen ik rondliep.
even langsgegaan en praatje gemaakt, ze vroeg waarom ik niet meer bij haar kwam, omdat ze me een keer geweigerd had, ze zei dat ze toen niet de service kon geven die ze wilde omdat ze zich niet helemaal ok voelde, daarna afgesproken dat ze dat beter binnen aan kan geven. Nu bezoek ik haar weer regelmatig.
Onzin natuurlijk ze heeft jou geweigerd terwijl ze toen gewoon aan het werk was. Als ze zich niet ok voelde had ze daar niet moeten staan en naar huis moeten gaan. Als een dame mij weigerd kijk ik haar niet eens meer aan je betaalt er notabene voor.
 
Jennifer, Geleenstraat 74k5, wil mij niet meer binnenlaten. Geen idee waarom niet. Ben één keer bij haar geweest (zie eerste bericht van haar topic), een prima bezoekje dat zonder wanklank verliep.

Nu schudt ze alleen maar nee als ik contact zoek ☹️ best wel vervelend eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Had ik toch beter een week of twee gewacht ipv dezelfde dag de recensie te schrijven 😑 Jammer hoor. Ik had haar graag vaker willen bezoeken en ook eventuele kinky opties willen verkennen. Maar dat kan ik nu wel op mijn buik schrijven 😢
 
Terug
Bovenaan Onderaan