Gewoon massagesalon met secret handjob

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boskabauter

Newbie
Forumpionier
19
29/07/21
1
1
Ik zoek een normaal massagesalon waar soms iets meer mogelijk is, zonder dat het algemeen geweten is, in de streek van Dendermonde of aalst..
Mag ook pb om privancy te beschermen van de dame,,
 
Het gaat in dit geval niet om de privacy vd dame, maar vd massagesalon.

Als je geen bordeelvergunning voor een massagesalon hebt in Nederland mag je geen enkele seksuele handelingen doen. In Nederland zijn daarop ook salons gesloten, want ze controleren met een blauwe lamp om vlekken te onthullen die er niet horen.

Weet niet hoe dat in België zit.
 
Jij begrijpt de vraag niet echt? Niemand heeft het over mensenhandel of sekswerkers, maar of een gewone masseuse seksuele handelingen doet. En dat mag niet in Nederland zonder de juiste vergunning, dus moet je NOOIT namen noemen op een openbaar forum.

Alle instanties houden deze site in de gaten.
 
Ik ken dames die al jarenlang een bordje bij de deur hebben met pedicure. Er worden ( tevens ) erotic massages o.a. BTB gedaan, en als ze je lang kennen het hele pretpakket. Een paar van deze dames hebben een vaste cliëntenkring, dus adverteren niet. En nee, het is geen lopende bandwerk. Weinig fout aan vindt ik. Ze worden hier verder niet besproken, ik geef er ook geen verdere info over. Op verzoek van hun.
 
Maar hoe ben je zelf aan die info gekomen ? Gewoon tijdens het nagels knippen de vraag gesteld of ze nog meer diensten verleent?
Ik zal niet voor @instalmen spreken, maar het lijkt me niet dat het zo is gelopen.

Ik heb het gevoel dat sommige mannen niet lijken te beseffen dat extra diensten op een niet vergunde werkplek heel af en toe, slechts mogelijk zijn indien er een bepaalde band is opgebouwd, aangezien een vrouw (of man) zich om meerdere redenen eerst veilig genoeg wil voelen bij een klant.

Ik vraag dan ook nooit uit mezelf naar extra's tijdens een bezoek aan een normale massagesalon, omdat ik het zelf niet gepast vind en sterk het gevoel heb dat dit, in mijn optiek vrij logischerwijs gezien de risico's, zeker ook voor de meeste vrouwen geldt. Ik ga er dus nooit vanuit dat er extra's mogelijk zijn in een normale salon, maar blijkt dat wel het geval te zijn dan is het mooi meegenomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij Chinese salons wel vaker ervaren dat tegen het einde ineens word gevraagd of ik vaker naar massagesalons ga en dan heb ik tot nu toe elke keer geantwoord dat ik graag naar de Thai ga, af en toe chinees en wel eens naar een erotische massagesalon en dat daarna vanzelf de vraag kwam of ik dan een handjob wil. De fooi was dan een tientje en inmiddels, de laatste keer dat het mij werd aangeboden, zelfs twee tientjes.
 
Ik snap de drang om te willen delen waar de "secret handjobs" zitten. Ter zelfde tijd, is het nu net niet het spel te kunnen ontdekken waar er ene zit?

Als we er hier met tekoop lopen kunnen we dan niet even goed door de zoekertjes gaan op diverse sites waar het al met zekerheid word aangeboden? Minder moeite en het brengte de lieve dames die het doen niet in de problemen.

Ik heb wel op een paar adresjes al eens een extratje gekregen. Ik kan wel zeggen dat het nooit een kwestie was van gewoon wat meer geld op tafel te gooien, en vooral over hoe je omgaat het hen. Probeer een conversatie. Je kan snel wel wat signalen krijgen van wat kan of niet.

Ik heb ooit van een masseuse in bij beroep gehoord dat ze verkracht is geweest in haar salon. Zeer pijnlijk verhaal om te horen. Maar ik zeg het om aan te tonen hoe het aan de andere kant kan zijn. Hopelijk triggert dit wat begrip in de jacht naar "secret handjobs".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan