Recensie Tina, Massagesalon Groningen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
38
24/08/21
86
12
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs was ik bij Tina van de massagesalon. De 9e dame waar ik kom voor een erotische massage. Tina is relatief nieuw. Telefonisch vroeg ik naar Didi, maar die is inmiddels toch ècht gestopt kreeg ik te horen; maar Tina was 'beetje net zo'. Maar dat valt wel mee, want haar borsten zijn niet zo groot als die van Didi als ik de verhalen mag geloven.

Douchen mocht ik alleen doen, ondertussen ging zij e.e.a. klaarzetten. Dat was wel jammer. De massage zelf was erg lekker, maar niet erg plagerig. Na het omdraaien kreeg ik leuke complimenten over mijn piemel en toen ik spoot was ze onder de indruk van de hoeveelheid zaad. Dat vond ik wel lief.

Tina is vrolijk, spreekt goed Nederlands en is goedlachs. Ze heeft een vriendelijke en knap gezicht, met mooie make-up. Ze kan echt zo op TV als presentatrice ofzo. Haar lichaam is ook in orde, maar verraadt wel dat ze iets ouder is dan haar gezicht doet vermoeden. Ik houd het op categorie 35-40, maar boven de 40 zou ook zomaar kunnen.
Al met al wel prima, maar wel jammer dat het een massage is die plotseling erotisch wordt. Ik word liever de hele tijd een beetje geteased.
Ze vroeg aan het begin wel wat ik lekker vond, misschien moet ik dat de volgende keer zekerheidshalve gewoon aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan