Recensie Lana, Massagesalon Groningen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
38
24/08/21
86
12
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden was het tijd voor de 10e erotische massage. Ik laat dat steeds door iemand anders doen; dat avontuurlijke vind ik juist leuk en spannend. Ik had al veel gehoord over Lana, een stevige dame van Russische/Oekraïense komaf. En ik houd wel van een maatje meer, dus maar eens een afspraak gemaakt.

Lana (afkorting van Svetlana? Wie zal het zeggen) is erg aardig en stelt je direct op je gemak. Ze had voor mij een andere klant en ze had alleen een handdoek om. Douchen mocht ik alleen doen; samen douchen vooraf is dus niet altijd vanzelfsprekend bij een happy end massage. Ze vroeg me niet naar do's en donts dus wat volgde was een zeer zachte massage, wellicht de zachtste die ik tot nu toe heb gehad. Het kan een kwestie van voorkeur zijn maar ik heb liever wat steviger. De rugmassage eindigde met een b2b en gezien haar postuur was dit wel lekker. Haar poesje is een klein beetje behaard, en dat voelde ook wel fijn. Beter dan stoppels.

De rugmassage duurde relatief lang. Toen mocht ik mij omdraaien en kon ik haar goed bekijken. Ze is stevig, maar niet vet. Leeftijd lastig in te schatten maar 2e helft 40 wel, denk ik. Haar borsten zijn wel vrij groot, maar niet enorm. Ze hangen een beetje, door leeftijd en gewicht en de opvallend kleine tepels wijzen naar beneden. Dat is wel apart en daar houd ik nu juist van, aparte dingen.

De massage van de voorkant is niet erg persoonlijk, ze komt met haar gezicht niet dichtbij. Ook was het beperkt tot borst. buik en daarna vrij snel naar mijn pik. Terwijl ze daarmee bezig was en wat sensueel bewoog had ze veel haar ogen dicht en deed ze het op de tast. De exhibitionist in mij vond dat wel jammer, want de aandacht voor mij en mijn pik is nou juist een reden om zo'n massage te nemen.

Ook de happy ending was heel zacht, alsof ze bang was me pijn te doen. Aan het eind werd ik door haar nog even ingezeept voor het douchen. Al met al een leuke, vriendelijke vrouw maar geen super ervaring.

Als je net als ik graag steeds met andere masseuses afspreekt moet je haar beslist niet overslaan, maar als je echt een goede, erotisch geladen, plagerige massage wilt dan ben je bij Marjon echt aan het juiste adres. Dat was tot nu toe mijn favoriet. Wel een heel ander type vrouw (lang, slank, kleine borsten) maar wel een hele erotische, persoonlijke belevenis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan