Handelingen: Worstelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar weken geleden nog wel let wel op het gaat om enkel worstelen geen sex!
Natuurlijk, mijn vriend, vraag ik naar worstelen. Je moedigt me echt aan om daarheen te gaan en dat wil ik ook. Maar mijn probleem zijn de arbeidsomstandigheden en de afstand tussen ons is mijn probleem.
 
Ik heb Luci Lux vanmiddag mogen ontvangen en ze heeft een korte tijd judo gedaan. Maar al heeft ze geen gedegen vechtsportachtergrond , ze is ècht enorm sterk. Vooral haar reverse headscissors zijn ècht krachtig. Ben door verschillende Dames gescissord , maar Luci was ècht het sterkst. Ook tilde ze mijn 80 kilo zonder moeite van de grond. Ècht een Topdame. ☺
 
Hallo . Kent iemand van jullie geen sterke vrouwen die graag kracht proberen of uitdagen, worstelen of armworstelen met een man? Het is niet nodig om een website op internet te hebben.U kent misschien een van de mensen of vrienden, dat is goed, maar de belangrijkste vraag is, kent u geen meisjes in de buurt van Overijssel of Gelderland? Als iemand me kan helpen dat te schrijven, zal ik proberen contact met je op te nemen. Ik denk dat de site communicatie via privé-e-mail verhindert. Maar wie kan helpen, ik zal proberen contact met hem op te nemen en indien nodig zal ik hier ook mijn telefoonnummer schrijven
 
Deze dame Xena zit in België in Brussel op de foto's ziet het er goed uit prettig gespierd en niet lelijk, maar nog geen recensies en niks over haar tarieven (vrees niet goedkoop maar wie weet).
Verder wil ze de betaling graag op voorhand, misschien een dame voor in de toekomst maar tot ik de eerste betrouwbare recensies voorbij zie komen pas ik nog even.


 
Deze dame Xena zit in België in Brussel op de foto's ziet het er goed uit prettig gespierd en niet lelijk, maar nog geen recensies en niks over haar tarieven (vrees niet goedkoop maar wie weet).
Verder wil ze de betaling graag op voorhand, misschien een dame voor in de toekomst maar tot ik de eerste betrouwbare recensies voorbij zie komen pas ik nog even.


Ze is een showgirl. Ik denk niet dat ze sterk genoeg is. Ik heb haar veel op internet gezien. Ze is een showgirl op sociale media
 
Zij is echt sterk en heel aardig duidelijk voor de sessie afspreken wat je wilt.
Ze staat ook bekend als een zeer sterke dame (ook ervaring mee) en ze kan goed domineren zeker aanrader
 
Zij is echt sterk en heel aardig duidelijk voor de sessie afspreken wat je wilt.
Ze staat ook bekend als een zeer sterke dame (ook ervaring mee) en ze kan goed domineren zeker aanrader
Bedankt voor je reactie.
Verwacht je dat ze ook goed is in puur fantasie, verschillende grepen en dominantie maar toch op een softe manier?
 
Deze zomer haar in Brussel bezocht heel aardige, maar ook zeer sterke dame voor haar lengte en gewicht zeker.
Er is vanalles mogelijk maar bespreek je precieze wensen op voorhand met haar sommige dingen kunnen extra kosten denk aan topless etc.
 
zijn er dames die worstelen?

En om kort in te haken op je vraag echte worsteldames zijn schaars in Nederland bij DP Valkenswaard vind je er nog wel eens een, je hebt Amata in Amsterdam zeer goed en mooi maar duur voor de rest is het zoeken en lastig zeker als je een dame wil die echt kan worstelen en niet wat aanmodderen.
Gisteren toevallig een sessie gehad met Pamela uit Italië nou ja oorspronkelijk Oekraïne maar dit soort dames zijn maar een aantal dagen beschikbaar omdat ze continu reizen, in dit geval een sessie met haar gehad in Düsseldorf.
Wel een dame die echt de moeite waard is mooi en echt sterk, en de prijs is ook nog acceptabel naar de huidige normen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meeste van deze dames zijn niet meer actief hebben ze misschien een andere account?
Veel zijn gestopt je kunt hier op het forum kijken of Sinistra nog actief is heeft ook eigen website, Karyn Bayres is nog actief maar is meer bodybuildster dan worstelaar.
En bij DP Valkenswaard is nog 1 dame die momenteel aan worstelen doet dacht ik.
 
Klopt kleine noot bij Evelien van Pelt is dat ze (bijna) nooit een reactie geeft en haar tarieven nog hoger zijn als die van Amata.
Terwijl Amata eigenlijk een veel betere echte worstelaar is, en Evelien het maar heel soms er naast diverse andere activiteiten nog gewoon ernaast doet voor de lol omdat het niet haar core business is.
 
Iemand al ervaring met Angelica KO (komt binnenkort naar Antwerpen)
 
Laatst bewerkt:
Iemand al ervaring met Angelica KO (komt binnenkort naar Antwerpen)
Ik heb er geen ervaring mee. Ik ben op zoek naar sterke dames, ook al zijn ze geen echte worstelaar. Zijn kunnen armworstelen en een beetje worstelen om de kracht uit te dagen in Overijssel en Guldenland of in Drenthe, maar dichtbij Overijssel . Wie kan mij helpen??
 
Ik heb er geen ervaring mee. Ik ben op zoek naar sterke dames, ook al zijn ze geen echte worstelaar. Zijn kunnen armworstelen en een beetje worstelen om de kracht uit te dagen in Overijssel en Guldenland of in Drenthe, maar dichtbij Overijssel . Wie kan mij helpen??
Ik zal zegen ga naar Karyn
Maar zit in Tilburg staat op kinky
Maar is ver weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan