Recensie Hanna, Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlaming

Wandelaar
Forumpionier
66
01/07/21
56
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
80
Donderdag een massage gekregen van Hanna. Zoals steeds voel ik mij genoodzaakt om toch eens een review te schrijven.
Nu over mijn ervaring, Eens aangekomen werd ik binnen gelaten door Hanne. Ze vroeg meteen of ik haar wou. Nieuwsgierig zoals ik ben liet ik nog even een andere meid komen. Haar naam weet ik niet meer. Na het zien van de andere meid toch voor Hanna gekozen en direct naar boven geweest. Ze liep voor me op de trap en ik had al direct een mooi zicht op dat kontje. Eens op de kamer zei ze dat alles mogelijk was maar ik had geen zin om extra budget te spenderen dus voor de klassieke b2b massage gekozen.
Even de financiële zaak geregeld en me dan klaar gelegt om mijn buik. Ze begon met een wasje/deels al massage van mijn benen. Na een 10 tal minuten begon ze tussen mijn benen te zitten. Amai wat een zalig gevoel. Ze nam ook met plezier de onderkant van mijn ballen mee. Ze zag dat ik er duidelijk van genoot. Ze zei dat ze zalig kon pijpen zonder condoom voor 50 euro. Nuja ik moest even van mijn hart een steen maken maar heb dit toch kunnen weigeren. Geen probleem zei ze en ze begon met haar poes over mijn rug te schuren. Wat een zalige gedachte. Nog 10 min later mocht ik mij omdraaien. Even mijn benen gemaseerd maar na 1 minut zat ze met haar tepels met mijn eikel te spelen. Wat een zalig moment... na al dat gespeel begon ze te trekken. Even gevraagd of ze mij kont wat kon stimuleren maar dat weigerde ze. De finish liet niet lang op zich wachten. Eens gekomen stopte ze wel me trekken,ik heb liever dat ze nog even verder trekken dan kom ik veel zwaarder klaar. Nog 10 minuten massage gehad en na 45min wat het spelletje afgelopen. Ik had wel voor 1u betaald maar kan zeker niet klagen, topdame!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Ik heb Hanna gisteren bezocht en ik kan de recensie boven mij wel volgen. Alhoewel ze een meer dan gemiddelde service aanbiedt (met mogelijke extra's) met een glimlach, is de handeling zelf maar meer dan voldoende voor mij, ook omdat je na 50-55 minuten al buiten staat inclusief het aan- en uitkleden, wachten tot ze terug komt naar de kamer in het begin etc.

De prijs dat je hiervoor betaald is wel oké maar er zijn er wel betere volgens mij, Nila was voor mij de beste hier maar ze is nu zelf weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan