Recensie Hanna, Rotterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Justlookingaround90

Vaste klant
149
14/11/21
151
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5611990-hanna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik denk nu drie weken geleden bij deze dame geweest, is nu weer terug. Geen positieve ervaring maar wellicht dat het anderen het wel een goed adres voelde geen klik bij binnenkomst, had eigenlijk een Olesya ervaring verwacht, maar dame was meer zakelijk vriendelijk. Had eigenlijk rechtomkeert moeten maken maar last van een volle zak.
  • Dame hield zich erg in
  • Borsten waren niet erg stevig meer (valt niet te zien vanuit de foto's)
  • Status van de ontvangst locatie was slecht (alleen koud water douche)
  • Andere dame in het pand aanwezig
  • communicatie was zeer beperkt
  • Heb het idee dat de communicatie via een derde partij verloopt
Misschien voor anderen die wel een klik hebben een goed adres, maar voor mij 0,0 herhalingsgevaar
 
Klopt, dame ontvangt samen met haar collega Nicol.
Ze doen ook trio`s en werken bijna dag en nacht.
Lopende bandwerk dus en dat dame dan soms geen zin heeft kan.
Maar ik vind niet dat jij als klant daar de dupe van mag worden, je betaalt tenslotte best flink bedrag voor de diensten.
Op ander forum lovende reacties maar ik vind het ook overschatte dame evenals haar collega.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb begin december 23 een date met Hanna gehad.

Ze reageerde vlot op mijn whatsapp en kon om 14.00 terecht. Ze ontvangt in Lombardijen in een wat verouderde flat, inderdaad deelt ze de ruimte met nog een dame (wat ik begreep met Nicol). Bij aankomst was ik prettig verrast, een leuke kleine dame (ik ben zelf bijna 2m) en begon mij meteen te zoenen. Ik wilde eerst nog even een douche nemen (die van mij was wel warm).

communicatie is erg lastig, ze spreekt amper engels maar met handen en voeten duidelijk gemaakt wat ik wilde.
Ik ga zelf altijd voor rustige GFE ervaring waarbij zoenen en beffen de boventoon spelen.

tijdens de date ging het echter iets anders, een stukje wilder waarbij ze mij vol overgave pijpte en met haar tongetje ook langs mijn poepgaatje ging, niet helemaal mijn ding maar wel erg lekker. Na een tijdje elkaar in verschillende standjes oraal bevredigd te hebben ben ik in haar mondje klaargekomen.…. even een rustmomentje waarbij ze mij gemasseerd heeft (was meer aaien en kriebelen).

Daarna door voor een tweede ronde, pijpen en neuken. Ik vond het geen verkeerde date en voor mijn geldt dan ook voor herhaling vatbaar.
Op het moment van schrijven is haar advertentie off-line (Nicol wel aanwezig). Ik ga haar zeker opnieuw bezoeken zodra ze weer aanwezig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan