Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is iemand bekend met het rondtrekkende circus in NRW (of andere delen van Duitsland)? De dames bij Haus Nr 5 en Nr 2 B blijven meestal een weekje en zijn daarna weer weg. Ik heb ooit een favoriete dame daarna nog in een andere club gezien, maar ben de naam helaas vergeten. Weet iemand bijvoorbeeld of Iris, Oksana en Aljona op andere plekken te vinden zijn? Sharing = caring :) PM mag ook
 
Is iemand bekend met het rondtrekkende circus in NRW (of andere delen van Duitsland)? De dames bij Haus Nr 5 en Nr 2 B blijven meestal een weekje en zijn daarna weer weg. Ik heb ooit een favoriete dame daarna nog in een andere club gezien, maar ben de naam helaas vergeten. Weet iemand bijvoorbeeld of Iris, Oksana en Aljona op andere plekken te vinden zijn? Sharing = caring :) PM mag ook

Dat bijna alle dames rondtrekken staat vast.
Van bijvoorbeeld Iris weet ik dat zoals vele anderen in Haus nr 5 ze wel eens hier werkt: https://hausderfreuden.de/models/profile/evelin-neu/
Van Aljona heb ik weleens gehoord dat ze ook in een club in Heilbronn werkt.
Ook zit er veel overlap bij de dames in Leipzig: https://www.leipzigmodelle.de/nicht-heute-aber-ein-anderes-mal

Zo zullen er nog vele privéhuizen zijn waar de dames langsgaan. Ik zou gewoon de dame zelf vragen als je de kans hebt.
 
Is iemand bekend met het rondtrekkende circus in NRW (of andere delen van Duitsland)? De dames bij Haus Nr 5 en Nr 2 B blijven meestal een weekje en zijn daarna weer weg. Ik heb ooit een favoriete dame daarna nog in een andere club gezien, maar ben de naam helaas vergeten. Weet iemand bijvoorbeeld of Iris, Oksana en Aljona op andere plekken te vinden zijn? Sharing = caring :) PM mag ook
Iris werkt ook bij Leipzig Modelle.
Tina (vorige week in Rheine) werkt daar ook.

Samantha werkt bij Weiße Schwan in Dresden. Daar werken bij een aantal dames. Bij geilhaus.de werken/werkten ook een aantal dames: oa Nina en die Zweedse. Kom zo niet op de naam.
 
Dank voor de reacties @Manbijtkat en @sjomp !
Wellicht moet ik dan gewoon op zoek gaan naar meer clubs in Duitsland. De clubs die jullie noemen zijn helaas wel aan de andere kant van het land. Ik ken verder alleen termingirls24 in Ratingen, vlakbij Dusseldorf. Zijn er nog meer clubs aan de west kant van Duitsland?
 
Dank voor de reacties @Manbijtkat en @sjomp !
Wellicht moet ik dan gewoon op zoek gaan naar meer clubs in Duitsland. De clubs die jullie noemen zijn helaas wel aan de andere kant van het land. Ik ken verder alleen termingirls24 in Ratingen, vlakbij Dusseldorf. Zijn er nog meer clubs aan de west kant van Duitsland?
Kiekerei 3A werken/werkten ook wel eens wat dames uit Rheine/Nordhorn.
 
Werkt de nr.1 van hausnr5 alle tijden weer? Er zijn geruchten, duitse fora exloderen, is zij het? Komt ze terug? Heeft ze haar prostitutie-schoenen weer uit de wilgen gehaald?
Wie zal het zeggen.
Het geruchten circuit komt door de volgende advertentie op gang waar haar foto's op staan (is zij het of misbruikt iemand haar foto's?)
https://model-olesia-72505.6profis.de/
Naar vier jaar ga ik eindelijk Olga weer zien ik verheug mij erop. Betere dame ben ik niet tegen gekomen. Mooi.lief hartelijk. Service van de bovenste plank. Vol overgave tongen mmmmm
 
Ik zie op de site van Hausnr5 geen Olga als aanwezig staan. Wel een Poolse Ola maar dan in het andere huis, nr 2B is niet de door jouw bedoelde Olga volgens mij. Of is ze er toch wel, onder ander pseudoniem, hoewel ik dr niet op de foto's herken.
Houd me aanbevolen voor een Update.
Of heb je een andere locatie, op de door jouw gedeelde link kom ik haar niet tegen...
 
Gister bij Haus nummer 5 geweest en een uurtje met de 21 jarige Gabriella geboekt. Nou denk dat ze 10 jaar geleden vast een keer 21 is geweest maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk van haar genoten op een mooie en zeer ruime kamer. Helaas iets te veel glijmiddel maar verder was het een zeer geslaagd uurtje. Een recensie schrijven heeft weinig zin bij dit huis want de dames wisselen wekelijks. Niet helmaal mijn ding maar als ik weer eens in de buurt ben rijd ik nog eens langs denk ik. voor de nieuwsgierigen onder ons heb 150 betaald voor een standaard uurtje.
 
Gister bij Haus nummer 5 geweest en een uurtje met de 21 jarige Gabriella geboekt. Nou denk dat ze 10 jaar geleden vast een keer 21 is geweest
Voor mij is dit meer en meer de reden om dit haus haast niet meer te bezoeken. Slechts heel enkel komen de foto's/info overeen, maar vaak zijn de foto's 5 jaar of ouder of sterk bewerkt.
In jouw geval een verschil van 10 jaar voelt toch redelijk als een vorm van oplichting.
 
abgezockt zoals de Duitsers dan zeggen :censored: , heb het gelukkig wel naar mijn zin gehad maar je hebt inderdaad gelijk dat dit niet helemaal de boedoeling is om het maar een voorzichtig uit te drukken. Gelukkig woon ik daar niet in de buurt en zal er voorlopig zeker niet meer heen gaan. Morgen maar weer eens dichterbij in Elten gaan kijken denk ik.
 
Gisteren Emma bezocht. De foto's zijn beter dan in het echie. Emma kan je rustig overslaan. Leuke meid, maar geen prater en nogal onervaren. 3 kwartier geboekt, zat binnen een half uur weer in de auto.
 
Zit te denken om morgen haus nr 5 te bezoeken. Emma lijkt mij wel wat, maar de recensie hierboven maakt weer dat ik er over twijfel.

Anderen nog tips over de aanwezige dames?
Morgen zijn er weer andere dames aan het werk. Meestal zijn de dames van zondag tot zaterdag namelijk. Vanavond rond een uur of 9 zal de site waarschijnlijk geupdate worden met de dames die er vanaf morgen zijn.
 
De planning is veranderd, ben er vanmiddag in de buurt ivm werk. Dus mocht iemand hier nog tips hebben?

@ Manbijtkat Thanx voor je reactie! Ik dacht altijd dat ze van zaterdag op zondag wisselden.
 
De planning is veranderd, ben er vanmiddag in de buurt ivm werk. Dus mocht iemand hier nog tips hebben?

@ Manbijtkat Thanx voor je reactie! Ik dacht altijd dat ze van zaterdag op zondag wisselden.
Mijn reactie klopte inderdaad niet. Ik was totaal in de war met welke dag het op het moment is, ik dacht in m'n domme hoofd dat het al zaterdag was haha. Op zondag is er verse aanwas.
 
Helaas nr5 niet wat het was. Ontvangst was vroeger goed en correct. Ook het aanbod van de dames en de service was top. Het was regelmatig moeilijk kiezen met welke dame ik naar de kamer wilde.

Diverse dames terug gevonden die nu elders werkzaam zijn.

O.a. Olga dagmara. Magda en Sarah. Twee van de vier inmiddels bezocht.
 
Nog nooit. Wordt wel een dure aangelegenheid. Je betaald dame per tijdseenheid én nog wat extra als ze samen iets moeten doen. Denk dat ik je eventuele extra's ook per dame betaald?
 
Nog nooit. Wordt wel een dure aangelegenheid. Je betaald dame per tijdseenheid én nog wat extra als ze samen iets moeten doen. Denk dat ik je eventuele extra's ook per dame betaald?
Daar was ik al een beetje bang voor. Dacht dat "lesbenspiele" €60,- extra is. Zou dan €120,- betekenen voor beide dames..

Ken je wellicht een andere optie in de 'buurt'?
 
Terug
Bovenaan Onderaan