Recensie Hellen, OKS 2-1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.058
06/07/21
1.213
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij de mooie Roemeense Hellen binnengestapt. Ze stond vanmiddag op Oude Kennissteeg 2-1. Dat is dat smalle raam met de grote bovenkamer. Ik had haar vaker zien staan, maar kon geen hoogte krijgen van haar gezichtsuitdrukking. Ze komt mij voluptueus over met boezem en haar lengte, en ik vind haar een heel mooi gezicht hebben. Beetje mysterieus. Blond lang haar wat naar achter in een staart zit. 50 pijpen 50 neuken beide 100. Tja, ik moest weten hoe het is met haar dus ik naar binnen. Binnen/boven is ze met haar hakken de hoge trap op geklommen. Ik voelde mij prima met haar op mijn gemak, en ze bleek veel aardiger dan ik verwachtte. Alles zag er nog keurig uit daar, ik vermoed dat er niet veel klanten langsgeweest waren. Ze kleedde zich uit en er kwam een prachtig sportief lijf te voorschijn. Mooie natuurlijke borsten. Geen tattoos. En ze was ook heel vriendelijk. Persoonlijk vind ik haar mooier dan de dames doorgaans op kinky, en nu binnen handbereik. Ik wilde haar uitgebreid proeven en zei dat ik daar extra voor wilde betalen. Was ook prima en ze nam elk standje aan dat ik vroeg. Bij t beffen kreunde ze lekker mee, ik ik meende zelfs dat ik haar voelde schudden. Haar instrumentje proefde keurig schoon en fris. Geen gehaast, en ze liet me mijn gang gaan. Ook met neuken in missionaris, prachtig uitzicht op haar gezicht en borsten. Zo'n eerste keer is altijd even verkennen, maar ik kijk uit naar de volgende keer. Misschien het beest bij haar losmaken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan