Hoe lang voor vertrek begin je met dating apps in Thailand ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mingle2.com is gratis. Heeft iemand ervaring met Mingle2? Werkt dit beter of slechter dan betaalde apps?
yup. Is geen Thailand only site. Veel scammers enz. Geen aanrader.

Als je snel en makkelijk wilt scoren en vooral op een wip uit bent Thaifriendly, wil je een GFE en ben je bereid meer tijd te besteden Thaiflirting.
Ik heb voor mijn trip voor February nu weer 3 dames op de lijst, eens kijken hoe zich dat ontwikkeld. Geen van allen pro, maar nieuwsgierig naar een farang en blij dat ik ze gewoon respectvol benader in plaats van wat veel van perv's doen.
 
Ook voor mij is ThaiFriendly the site to be. Al veel leuke avontuurtjes opgebracht, en sinds vorig jaar een heel leuk en supergeil vriendinnetje. en ik vind het leuker om mekaar vooraf een beetje beter te leren kennen. Zo weet je wat je kan verwachten en wat niet.
 
Op ThaiFriendly had ik zo'n 10 tot 15 dames in mijn favorieten staan die het woord 'freelance' ergens in hun profiel hadden staan. Handig als ik of een andere wandelaar de dame aan wil spreken.
Bij al deze dames is dit woord plus de rest van de profieltekst sinds een week of 2 verdwenen. Verwijderd door TF zelf?
Ben de afgelopen 2 weken ook niemand meer tegengekomen met dit woord in hun profiel.
De dames zelf worden natuurlijk niet verwijderd. Dan zouden ze namelijk ook betalende mannelijke leden kwijt raken.
Na meer dan 10 jaar op datingsites weet ik heel goed hoe de bedrijven hierachter te werk gaan...
 
@Farang4 het is simpel. Er mogen geen sexuele diensten worden aangeboden op TF (want strafbaar en dus grijpt TF in). Vaak als iemand een dame rapporteert wordt dr profiel ook gewist. Ken genoeg dames die dus een "ban" hebben. Dito geldt voor vermelding van lineID/whatsapp of gebruikersnamen andere sociale media kanalen.

Afhankelijk van de stad is trouwens veel freelance. 90% in Pattaya...
Vaak zat gehad dat een dame zei "I look for BF" terwijl ze er op stond in bikini en als je dan vraagt waar ze werkt is het soi6 (kortom ze zoekt op TF vooral een sukkel die sponsor wilt spelen)
 
Dat dat soort diensten aanbieden niet mag wist ik. Maar er zijn ook freelancers in andere beroepen.
Denk dus dat de dames in mijn favorieten niet gerapporteerd zijn, maar dat TF zelf alle profielen heeft doorzocht op bepaalde trefwoorden. Misschien hebben ze nu een automatisch filter met die woorden.
Zal straks eens kijken of ze er nog een line, whatsapp of instagram op hebben staan.
Mijn instagram staat nog steeds op mijn profiel, wel afgekort als 'ig'.
 
Tip voor degenen met een gratis ThaiFriendly account. (Voor PC met Chrome iig)

Als je op de Lists pagina de dames bekijkt die jou bezocht hebben, geïnteresseerd in jou zijn of jou als favoriet hebben kun je hun profielnamen niet zien en niet op hun profielfoto's klikken om hun profielen te bekijken. TF wil natuurlijk dat je een betaald abo neemt.
Dames die je bezocht hebben kun je nog wel vinden tussen de profielen op de Browse pagina, maar dames die geïnteresseerd zijn worden daar door TF expres niet getoond.
Er is een omweggetje waarmee je deze profielen wel kunt bekijken.
Ga naar de Lists pagina en klik met de linker muisknop op een profielfoto. Open de afbeelding in een nieuw tabblad. In de URL in de adresbalk van het nieuwe tabblad staat de profielnaam!
Voorbeeld:
www punt thaifriendly punt com/p/datum/profielnaam/afbeeldingsbestandsnaam
Haal de /p, de /datum en de /afbeeldingsbestandsnaam weg en je komt op haar profielpagina!
www punt thaifriendly punt com/profielnaam
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu 2 weken op TF en ik heb al 50 mails binnen van allerlei dames. Toch zijn de meesten op zoek maar een relatie heb ik het gevoel. Heb nu wel contact met twee hele leuke dames.. Afwachten maar
Is jouw locatie Bangkok of Pattaya?
Mijn locatie heb ik nog op NL staan. Ga dat binnenkort maar eens even veranderen naar Bangkok. Heb in mijn profiel staan dat ik geen relatie zoek.
Krijg maar om de twee dagen ongeveer een berichtje met meestal alleen maar 'Hi' van vrouwen uit bijna heel Thailand.

Als ik browse krijg ik bij Pattaya meer profielen te zien dan bij Bangkok. En als ik naar de profielfoto's kijk is in Pattaya ook een veel hoger percentage dvp!
In mijn vaste bestemming Hua Hin helaas een stuk minder profielen en zoals ik een paar dagen terug al zei worden de dames die geïnteresseerd zijn in mij niet getoond.

Wel in Hua Hin twee dames tegengekomen die ik vorig jaar heb ontmoet in de bar die door een kennis van mij wordt gerund. Eentje daarvan toen een nacht meegenomen, de andere waar ik ook wel op zat te geilen is de komende vakantie aan de beurt. Ze vroeg er in de chat al om. 😁
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog Nederland staan. En zoek in Bangkok en Pattaya. Sommige vrouwen zeggen alleen maar Hi. Heb nu contact met een mooie en lieve meid uit Bangkok. Maar zij is geen dvp.
 
Ik zit nu 2 weken op TF en ik heb al 50 mails binnen van allerlei dames. Toch zijn de meesten op zoek maar een relatie heb ik het gevoel. Heb nu wel contact met twee hele leuke dames.. Afwachten maar
Zo ging het bij mij de eerste 2 weken ook ongeveer. De meerderheid van de dames is in mijn ervaring wat jij zegt ook wel op zoek naar een serieuze relatie en vraagt ook direct of indirect aan je of dat voor jou ook geldt. Ben je niet duidelijk in je antwoord, dan zoeken ze vaak snel verder.

Ik heb wel goede ervaringen met TF, want ik heb er op dit moment ook een serieuze LAT-relatie aan overgehouden, maar ik stond dan ook duidelijk open voor een serieuze relatie en gaf soms ook aan niet geïnteresseerd te zijn in de hele entertainment scene. Ik weet dat veel dames actief op TF een westerse man niet snel echt zullen vertrouwen, wat ik ook begrijpelijk vind. Ik heb daarom lang de tijd genomen om mijn vriendin goed te leren kennen en een wederzijds gevoel van vertrouwen op te bouwen, voordat ik de relatie aanging.
Ik zou daarom vooral zeggen; ben eerlijk en open over je bedoelingen en doe geen beloftes die je toch niet waar wil en/of kan maken. Veel plezier en succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan