Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrij saaie bijdrage mijnerzijds, maar wel waarheidsgetrouw:
Ik bezoek een dame zolang de wederzijdse klik er is en zolang zij het werk doet. Dat zegt overigens niets over de frequentie: er kunnen maanden tussen dates zitten en dat is ook meestal zo. En zolang ik er fysiek toe in staat ben natuurlijk, maar dat zit nog wel goed.
Niks 'saai' aan hoor! En... met de juiste klik... tussen de lakens al helemaal niet! OMG! Wat een passie!

En... als je dan een tijdje niet langsgeweest bent... laait die passie zo weer op! Love it!
 
Als er een klik is komt de dame 2-3x maand bij mij .De langstlopende is 2jaar tot nu toe maar heb nu een DVP die het record gaat verbreken 🙈
Ik denk maar zo ..als iets erg lekker is moet je het zo laten
 
Eén dame bezocht ik voor de eerste keer in ± 1984, en sindsdien meerdere keren per jaar. De laatste keer dat ik haar bezocht was ±2018. Alles tezamen moet ik haar om en bij de 400 keer bezocht hebben, en ik ben haar nooit moe geworden. Maar dan voelde ze zich te oud geworden (73) voor deze bezigheid en is ze er definitief ermee gestopt.
Maar er zijn nog een paar andere dames die ik gedurende 10 of meer jaren bezocht heb. En als ik een dame heb waarmee ik een goede klik heb dan keer ik graag telkens weer terug bij haar. Zo heb ik doorheen de vele tientallen jaren dat ik al wandel al heel wat dames gehad waar ik 25 tot 50 keer of meer geweest ben.
Ik ging tot enkel jaren geleden gemiddeld twee keer per maand ergens op date.
Ik heb het even proberen in te schatten, aan 1000 bezoekjes ben ik nog niet geraakt.
 
Eén dame bezocht ik voor de eerste keer in ± 1984, en sindsdien meerdere keren per jaar. De laatste keer dat ik haar bezocht was ±2018. Alles tezamen moet ik haar om en bij de 400 keer bezocht hebben, en ik ben haar nooit moe geworden. Maar dan voelde ze zich te oud geworden (73) voor deze bezigheid en is ze er definitief ermee gestopt.
Maar er zijn nog een paar andere dames die ik gedurende 10 of meer jaren bezocht heb. En als ik een dame heb waarmee ik een goede klik heb dan keer ik graag telkens weer terug bij haar. Zo heb ik doorheen de vele tientallen jaren dat ik al wandel al heel wat dames gehad waar ik 25 tot 50 keer of meer geweest ben.
Ik ging tot enkel jaren geleden gemiddeld twee keer per maand ergens op date.
Ik heb het even proberen in te schatten, aan 1000 bezoekjes ben ik nog niet geraakt.
Wow 400 keer.
Ik dacht dat ik met ongeveer 40 bezoeken aan een dame al hoog stond. Die waren ook nog binnen 3 jaar.
 
Oud misschien wel, maar rot gelukkig nog niet. Hoewel de jaren intussen natuurlijk ook wel meebrengen dat het allemaal niet meer is en gaat als vroeger.
Nu... ervaring maakt veel goed natuurlijk!
Die zelfzekerheid... Dat dominante...Weten wat vrouwen lekker vinden... Daar kan menig jonge kerel niet tegenop...
 
Toen Nit, een mooie jonge Aziatische dame, nog werkte in Asd in de Bergstraat en Korstjespoortsteeg was ik gedurende een jaar of 4 een van haar vaste klanten. Ik haalde haar bij de halte af en was haar 1e klant van die dag. Toen zij stopte heb ik haar nog privé thuis bezocht maar dat was te ver. Ik mis haar nóg!
 
Ik heb 1 dvp 2-wekelijks bezocht als ze in NL was, soms nog regelmatiger. Dat duurde ongeveer 2 jaar, toen is ze gestopt.

Een andere dvp bezoek ik sinds -ik denk- 2020 of wellicht al langer (ongoing), nagenoeg nooit haar komst in NL gemist en als ze er is, dan toch wel bijna elke week...Dat zal duren tot ze er mee stopt 🙈

Buiten "mijn vaste dame" bezoek ik een dvp meestal 2x of 3x, om maar niet andere dames te hoeven missen, alhoewel dat de laatste maanden niet veelvuldig voor is gekomen door het (voor mij) mindere aanbod.
 
Hier in de provincie zijn weinig vaste dames,de poolse Johanna gaat van hotel naar hotel en soms als het uitkomt en ze is in de buurt breng ik een bezoekje.Verder is er een salon met extra opties,die ik bezoek.
Maar meestal is het èèn of twee keer.Gisteren een dame bezocht , waarvan ik haar advertentie vaker had gezien.
Maar wat was het geval ,zij herkende me van twee jaar geleden.Pas toen ik klaar was wist ik het weer.
De vorige date uit mijn geheugen gewist Nu maar onthouden dat het bij twee keer blijft.😉
 
Met de jaren experimenteer ik minder en minder met nieuwe dames. Ik heb momenteel een vast adresboekje van 3 a 4 contacten. Als het ergens goed en correct toeven, dan geldt "never change a winning team"
 
Met de jaren experimenteer ik minder en minder met nieuwe dames. Ik heb momenteel een vast adresboekje van 3 a 4 contacten. Als het ergens goed en correct toeven, dan geldt "never change a winning team"
Klopt!
Maar... in dit vak 'verdwijnen' er nog al wat teamleden... Gewoon van de ene dag op de andere spoorloos...

Dus... moet je toch ook wel (af en toe) prospecteren... op zoek naar nieuw talent!
 
Als ik een dame leuk vind en als ze goede service biedt, ga ik regelmatig terug naar dezelfde. In Amsterdam m'n vaste club en meestal dezelfde dame. In Den Haag ook meestal dezelfde dame die thuis ontvangt. Bij de ramen is het wat lastiger, omdat je niet van te voren weet of de dame er is en weer op hetzelfde adres staat en beschikbaar is. Ik heb geen telefoonnummer van de raamdame waar ik het liefst heen ga. Moet ik de volgende keer toch eens vragen. Tot slot ken ik nog een massage dame waar ik al 15 jaar heen ga omdat ze een geweldige tantra massage aanbiedt. In alle gevallen heb ik het over dames die 50+ zijn. In mijn ervaring geven die de beste service zonder kapsones.
 
Ik ben iemand die regelmatig eens een gangbang doe. Na een jaartje verschillende clubs gedaan te hebben krijg je natuurlijk wel een paar favorieten waar ik graag en regelmatig naartoe ga. Voorlopig kan het niet genoeg zijn.
 
Ben nu ongeveer 45 jaar hoerenloper in het binnen en buitenland en nu voor het eerst in al die tijd in ongeveer 3 maanden denk ik 20 keer dezelfde dvp bezocht en had nooit verwacht dat dit zou gebeuren en voel mezelf een Sjakie Swart van het wandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan