Hoe vaak laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 2x een anale soa gehad nog voor dat ik ooit aan anale seks heb gedaan.

Niks werkt 100% zeker als het om soa's draait.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik denk dat het over chlamydia gaat. Uit onderzoek blijkt dat vrouwen met een genitale chlamydia infectie relatief vaak tegelijkertijd een anale chlamydia infectie hebben, zonder dat ze anale seks hebben gehad. Mogelijk besmetten zij zichzelf en krijgen ze een anale infectie zonder anale seks te hebben.
 
Ik test me elke 6 maand , maar ik neem prep sinds kort omdat bijna elke DVP bare doet , zogezegd enkel met mij (ja hoor 😂 wij mannen weten wel beter, DVPs nemen toch teveel risico tegenwoordig vind ik dus ga ik zelf maar aan de prep ) .

Destijds ermee begonnen omdat ik geil op mooie vrouwelijke shemales te toppen en daar werd was nooit sprake van een condoom en zorgde voor teveel stress .
Nu de laatste 3 jaar lijkt t wel of ook alle dames bare doen.
 
Waar haal je prep? heeft dat bijwerkingen?
Ernstige bijwerkingen zijn zeldzaam. Bij 1 op de 100 mensen treedt verminderde botdichtheid op. Eén op de 200 krijgt nierfunctieproblemen, die een reden zijn om met PrEP te stoppen. Lichte bijwerkingen komen wat vaker voor. Eén op de 10 krijgt hoofdpijn, misselijkheid of maagproblemen. Deze bijwerkingen gaan binnen twee weken over.
 
Ernstige bijwerkingen zijn zeldzaam. Bij 1 op de 100 mensen treedt verminderde botdichtheid op. Eén op de 200 krijgt nierfunctieproblemen, die een reden zijn om met PrEP te stoppen. Lichte bijwerkingen komen wat vaker voor. Eén op de 10 krijgt hoofdpijn, misselijkheid of maagproblemen. Deze bijwerkingen gaan binnen twee weken over.
1 op 100 of 200 vindt u zeldzaam? Of zijn nierfunctie problemen tegenwoordig 'niet ernstig' meer?
 
1 op 100 of 200 vindt u zeldzaam? Of zijn nierfunctie problemen tegenwoordig 'niet ernstig' meer?
Nierfunctiestoornissen zijn zelden een reden om te stoppen met PrEP. Als deze bijwerking al optreedt, dan zie je na staken ook weer een snel herstel. Dus, inderdaad, het is geen ernstige bijwerking. Het is wel belangrijk om de nierfunctie regelmatig te controleren. Daarom dat deze controles ook in het protocol staan.
 
Ik was op zoek naar info beterft pijpen zonder condoom en soa's omdat ik het liefst een mondje volspuit :)

Helaas kwam ik onderstaande tegen wat me nu toch echt iets meer bang maakt om dit bij een dvp te doen, waar ik voorheen dacht dat de risico bijna nihil was. Althans voor de man dan.

 
Ik was op zoek naar info beterft pijpen zonder condoom en soa's omdat ik het liefst een mondje volspuit :)

Helaas kwam ik onderstaande tegen wat me nu toch echt iets meer bang maakt om dit bij een dvp te doen, waar ik voorheen dacht dat de risico bijna nihil was. Althans voor de man dan.

https://onedayclinic.nl/wat-is-de-kans-op-een-soa/
Er wordt op die pagina niets gezegd over pijpen zonder condoom.
Er wordt alleen gepraat over "onveilige seks" en daarmee bedoelen ze volgens mij penis-in-vagina als er verder niets bij staat.
 
Er wordt op die pagina niets gezegd over pijpen zonder condoom.
Er wordt alleen gepraat over "onveilige seks" en daarmee bedoelen ze volgens mij penis-in-vagina als er verder niets bij staat.
Hi, misschien dat ik net de link van een ander stukje heb gekopieerd maar in dat artikel wordt ook uitleg gegeven over onbeveiligd oraal seks.
 
Ik snap dat het vanuit inkomsten voor een dvp misschien niet mogelijk is, maar zou toch mooi zijn als testen zo gemakkelijk zou gaan zoals zelftest en dit per klant verplicht werd. Dan kun je in ieders geval lekker je gang gaan zonder te stressen. Overigens zou de klant dan ook verplicht moeten testen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan