Kwestie van genoeg glijmiddel gebruiken ... ehm iewDan wel opletten voor statische electriciteit!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKwestie van genoeg glijmiddel gebruiken ... ehm iewDan wel opletten voor statische electriciteit!
Welke test gebruik je? Waar test je allemaal op?Elke 3 maanden, aangezien ik fan ben van PZC. Ik wil geen problemen veroorzaken voor sommige DVP's.….![]()
Ik neem altijd een pakketje chlamydia + gonorroe, en een keer per jaar pakketje met HIV etc.Welke test gebruik je? Waar test je allemaal op?
Als je echt op alle mogelijke besmettingen gaat laten testen, en dat ook nog eens na elk bezoekje, dan hoop ik dat je dat testen ook prettig vindt, want anders ben je meer bezig met onprettige testen dan met pretseks. Je kan je ook natuurlijk om de de zoveel dates eens laten testen, maar de zin daarvan ontgaat mij een beetje. Want als je vandaag date en 'prijs hebt' dan ga je toch niet de volgende drie maanden wat fucking around blijven doen en dan pas een neiuwe test laten doen? Je kan na de vorige test al de eerste keer dat je opnieuw seks hebt, iets voor hebben.En toch wordt niet getest op hpv voor zover dit mogelijk is.
In eerste instantie dacht ik dat dit een bericht van dick wasIk laat me niet testen, want dan sponsor je Big Pharma. Een arts heeft me weleens gezegd dat ik hiv en herpes heb, maar dat zei hij alleen maar in het belang van de medicijnfabrikanten. Trouwens: die ziektes zijn niet zo erg als in de mainstream media staat. Die media zijn er alleen maar voor het grote geld. En ik doe alles daarom zonder condoom, want ik laat me niet ringeloren door de verhalen uit de MSM.