Hoe vaak laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak laat jij je als wandelaar testen op een soa?

• Nooit

Stemmen: 57 27,3%
  • Alleen bij klachten

Stemmen: 63 30,1%
  • Alleen na onbeschermde seks

Stemmen: 20 9,6%
  • 1 x per jaar

Stemmen: 26 12,4%
  • 2 a 3 keer per jaar

Stemmen: 43 20,6%

• Totaal aantal stemmers
    209
En toch wordt niet getest op hpv voor zover dit mogelijk is.
Als je echt op alle mogelijke besmettingen gaat laten testen, en dat ook nog eens na elk bezoekje, dan hoop ik dat je dat testen ook prettig vindt, want anders ben je meer bezig met onprettige testen dan met pretseks. Je kan je ook natuurlijk om de de zoveel dates eens laten testen, maar de zin daarvan ontgaat mij een beetje. Want als je vandaag date en 'prijs hebt' dan ga je toch niet de volgende drie maanden wat fucking around blijven doen en dan pas een neiuwe test laten doen? Je kan na de vorige test al de eerste keer dat je opnieuw seks hebt, iets voor hebben.

Ik doe het anders. Ik koop merkcondooms per 300 stuks aan een super voordelige prijs. En die worden gebruikt waarvoor ze dienen. En ja, nu volgen denkelijk de commentaren over het restrisico. Maar lees dan ook nog terug wat ik in de vorige alinea schrijf. :giggle:

Laatst bewerkt:
Ik laat me niet testen, want dan sponsor je Big Pharma. Een arts heeft me weleens gezegd dat ik hiv en herpes heb, maar dat zei hij alleen maar in het belang van de medicijnfabrikanten. Trouwens: die ziektes zijn niet zo erg als in de mainstream media staat. Die media zijn er alleen maar voor het grote geld. En ik doe alles daarom zonder condoom, want ik laat me niet ringeloren door de verhalen uit de MSM.

Grapje mensen, grapje. 1x per jaar doe ik een test bij de lokale anonieme SOA-kliniek en ik. ben nog nooit positief op iets bevonden. Ik vind het geen fijn idee zo'n test bij mijn huisarts te doen, ook al is het een prima kerel en heeft hij beroepsgeheim. Maar gewoon het idee.... Mijn vrouw zit ook bij hem.

Pzc houd ik heel erg van, bare is een no go.

Ik laat me niet testen, want dan sponsor je Big Pharma. Een arts heeft me weleens gezegd dat ik hiv en herpes heb, maar dat zei hij alleen maar in het belang van de medicijnfabrikanten. Trouwens: die ziektes zijn niet zo erg als in de mainstream media staat. Die media zijn er alleen maar voor het grote geld. En ik doe alles daarom zonder condoom, want ik laat me niet ringeloren door de verhalen uit de MSM.
In eerste instantie dacht ik dat dit een bericht van dick was 🤣

Terug
Bovenaan Onderaan