Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand die regelmatig naar de hotstore in Aalst gaat? Ben er nog niet geweest, maar lijkt mij wel leuk om er met een aantal mensen af te spreken

een paar keer geweest, telkens wel weinig volk jammer genoeg... Op afspraakjes zie ik vaak dat mannen vooral overdag aanwezig kunnen zijn maar 's avonds niet, en da's voor ons dus net omgekeerd :-D
 
Laatst bewerkt:
De laatste tijd is het huilen met de pet op, de stuwende krachten achter de gb's zijn verdwenen en ik hoorde dat vorige keer de koppels full price moesten betalen.
Het is precies van waar de wind waait.
 
De laatste tijd is het huilen met de pet op, de stuwende krachten achter de gb's zijn verdwenen en ik hoorde dat vorige keer de koppels full price moesten betalen.
Het is precies van waar de wind waait.
Ik denk dat 't nieuwe eigenaars zijn nu, het madammeke dat ik voorheen altijd in de winkel zag was er niet deze week, het was een vriendelijke Nederlandse man nu... mss moet alles gewoon effe weer op zijn plooien komen?
Ik vind 't gewoon al gemakkelijk dat er iets in de buurt is, het is er proper, en ze zijn vriendelijk en open in hun communicatie - ik doe liever geen hookups in mijn huis, dus is de hotstore een gemakkelijke plaats om in de buurt te hebben, en 't is goedkoper dan een rendez-vous hotel
 
Ik denk dat 't nieuwe eigenaars zijn nu, het madammeke dat ik voorheen altijd in de winkel zag was er niet deze week, het was een vriendelijke Nederlandse man nu... mss moet alles gewoon effe weer op zijn plooien komen?
Ik vind 't gewoon al gemakkelijk dat er iets in de buurt is, het is er proper, en ze zijn vriendelijk en open in hun communicatie - ik doe liever geen hookups in mijn huis, dus is de hotstore een gemakkelijke plaats om in de buurt te hebben, en 't is goedkoper dan een rendez-vous hotel
Zijn daar dan ook kamers of .. gewoon in de cinema ?
 
geen kamers idd - op de eerste verdieping is een massagetafel, een speelmatras, een gloryhole matras, en zetels aan het filmscherm - 't is best groot voor zo'n kleine ruimte
Op de tweede verdieping (gay cinema) is een ook een swing,
 
Terug
Bovenaan Onderaan