Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het extra betalen was in het algemeen voor extra's zoals pzc of anaal . Maar omdat de tarieven te lang stil bleven staan en het leven in korte tijd duurder is geworden en het bijbetalen ergens begonnen is heeft dit zich langzamerhand zich over nl verspreid en anders komen de dames niet meer ….
 
Het extra betalen was in het algemeen voor extra's zoals pzc of anaal . Maar omdat de tarieven te lang stil bleven staan en het leven in korte tijd duurder is geworden en het bijbetalen ergens begonnen is heeft dit zich langzamerhand zich over nl verspreid en anders komen de dames niet meer ….
Maar PZC, Anaal, beffen, etc. vallen toch altijd al onder extra's? wat zijn nou dan die extra's waar je meer voor betaald dan "vroeger" of anders gezegd: wat bedoelen jij en Pimpeloentje met "bijbetalen dat zich langzaam over NL verspreidt"?
 
Zo langzamerhand word de villa goedkoop minder extra's en je elders ziet wat men voor een half uur plus de extra s betaald
In Jan 2020 had je voor €130 een uur plezier en tegenwoordig?
Dan daalt de frequentie vanzelf
Voor degenen die vroeger goed bij het vak economie hebben opgelet:Het is een kwestie van vraag en aanbod.Maar wat mij betreft had het nooit zover mogen komen.
 
Voor degenen die vroeger goed bij het vak economie hebben opgelet:Het is een kwestie van vraag en aanbod.Maar wat mij betreft had het nooit zover mogen komen.
Maar toen ik zo'n 20 jaar geleden wandelde betaalde ik bij raambuurten als Amsterdam, Deventer, groningen en Doetinchem al 50,-. dat was tot begin dit jaar nog steeds het geval. Privehuizen zijn inderdaad wel duurder geworden in de loop der jaren maar voor vingeren betaal ik eigenlijk nooit extra, zoenen en beffen is erg dame-afhankelijk. Ik heb de afgelopen maanden zeker 4 dames gebeft zonder extra te betalen. (tong)zoenen doen en deden veel dames sowieso niet en snap best dat ze daar extra voor vragen. dan is de keus aan jou of je daar in meegaat. verder Als je heden de economie in de gaten houdt weet je dat we de afgelopen 2 jaar enorme inflatie hebben gekend. dat ook de tarieven van de dames in meegaan is niets anders dan marktwerking hoor.

Verder houdt ik ier nu over op. di soort disussies kunnen we ook in een cafetopic o.i.d. bespreken. over naar Fleur-zaken maar weer.
 
Maar toen ik zo'n 20 jaar geleden wandelde betaalde ik bij raambuurten als Amsterdam, Deventer, groningen en Doetinchem al 50,-. dat was tot begin dit jaar nog steeds het geval. Privehuizen zijn inderdaad wel duurder geworden in de loop der jaren maar voor vingeren betaal ik eigenlijk nooit extra, zoenen en beffen is erg dame-afhankelijk. Ik heb de afgelopen maanden zeker 4 dames gebeft zonder extra te betalen. (tong)zoenen doen en deden veel dames sowieso niet en snap best dat ze daar extra voor vragen. dan is de keus aan jou of je daar in meegaat. verder Als je heden de economie in de gaten houdt weet je dat we de afgelopen 2 jaar enorme inflatie hebben gekend. dat ook de tarieven van de dames in meegaan is niets anders dan marktwerking hoor.

Verder houdt ik ier nu over op. di soort disussies kunnen we ook in een cafetopic o.i.d. bespreken. over naar Fleur-zaken maar weer.
Ondanks de hier behoorlijk goed onderbouwde argumenten ben ik toch niet geheel tevreden met jouw uiteenzetting HB.Fleur en ongetwijfeld andere privehuizen en soortgelijke etablissementen hadden voor die commerciele extra's immers al een standaard tariefverhoging van gemiddeld €10,00 per tijdsvak ingevoerd.Daarbij kwam er dus bij Fleur die extra kosten nog eens bovenop.Lijkt dat zo de klant wel behoorlijk hard in de portemonnee wordt geraakt.De potentiële klant die overweegd de stap naar dit huis te maken dient deze gang van zaken ook in overweging te nemen.Wilde hier alleen de oude en nieuwe situatie vergelijken om zo eventuele teleurstellingen te vermijden.Natuurlijk kun je eerst informatie inwinnen,maar de praktijk wijst om verschillende redenen toch vaak anders uit.Misschien wordt hier dan wel op ingespeeld?Daarbij is ook voor mij hiermee deze discussie gesloten.
 
Laatst bewerkt:
Je weet alleen bij je vaste dame waar je aan toe bent qua bedragen. Maar elders moet je tijdens voorstelrondje prijs info inwinnen dan op basis van de extra prijzen een keuze bepalen. Dit werkt niet zo en sommige dames maken hier een beetje misbruik van . Zo betaal je bij de een €30 en de andere €50 voor dezelfde kleine extra's .
 
De meiden zijn allemaal zelfstandig ondernemer. Hun goed recht om zelf te bepalen voor hoeveel geld ze iets toe willen laten. Dat hebben wij mannen gewoon te respecteren.

Het staat ook vrij duidelijk onder het kopje tarieven op de website.

''Onze tarieven zijn op basis van safe seks: intiem, oraal en erotische massage.
De meeste dames bieden extra diensten aan tegen een meer prijs maar deze kunt u met de dame zelf bespreken aan het begin van uw date zodat hier geen misverstanden achteraf over kunnen ontstaan''

Daar zit geen woord Spaans tussen.
 
Het staat ook vrij duidelijk onder het kopje tarieven op de website.

''Onze tarieven zijn op basis van safe seks: intiem, oraal en erotische massage.
De meeste dames bieden extra diensten aan tegen een meer prijs maar deze kunt u met de dame zelf bespreken aan het begin van uw date zodat hier geen misverstanden achteraf over kunnen ontstaan''

Daar zit geen woord Spaans tussen.
Hoeft u toch niet zo'n moraalridder toon tegen mij aan te slaan?Ik doe het (weldra tegen meerprijs)wel op z'n Frans.Op deze manier wordt/is het voor veel wandelaars niet meer op te brengen dat moet in de kiem worden gesmoord.
 
Laatst bewerkt:
Na prettig mailcontact op maandag langsgeweest. Ik voelde me meteen welkom en aardige mensen daar.

Ligging is ideaal en binnen was het krap, maar knus. Ik zou er bij wijze van zo op bezoek gaan.

Gekamerd met Amber die er goed uitziet. Helaas die dag geen andere dames die wilde boeken.

Ik ga zeker nog een keer terug ondanks de reisafstand.
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje terug voor de tweede keer bij Huize Fleur geweest. Zoals eerder beschreven vind ik het een fijn privéhuis met een prettige sfeer.

Toch waren er twee dingen die me dit keer iets minder bevielen.

- De willekeurige kortingsacties die weleens op de site staan aangegeven worden intern met de dames niet goed afgesproken. Dit zorgt voor een enigszins vervelende situatie zodra je op de kamer staat af te rekenen.
- Het ontvangsthalletje bij binnenkomst is weinig discreet. Toen ik na de vorige afspraak terug naar buiten moest waren er twee heren aan het wachten. Op zich zag het er wel gezellig uit, eentje zat een kopje koffie te drinken. En we zijn daar in principe om dezelfde reden. Maar een iets anoniemer komen en gaan zou toch wel prettiger zijn. Bij HOD doen ze dat bijvoorbeeld een stuk beter. Maar ik denk dat er door de indeling van het pand bij Huize Fleur weinig anders mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan