Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie dat Kelly van HoD uit Amersfoort hier nu ook enkele dagen in de week ontvangt. Toch maar een keer kijken of ik tijd heb om een keer langs te gaan, is net wat dichterbij.
 
Helemaal mee eens. Heel verstandig en een goede investering om de website te verbeteren. Veel huizen onderschatten de waarde van een goeie site. Maar een paar mooie jongere meiden zouden ze hier inderdaad goed kunnen gebruiken.
 
Helemaal mee eens. Heel verstandig en een goede investering om de website te verbeteren. Veel huizen onderschatten de waarde van een goeie site. Maar een paar mooie jongere meiden zouden ze hier inderdaad goed kunnen gebruiken.
Klopt dat de site up to date houden van belang is, want Charlotte zit al een paar weken bij Fleur, maar ze staat nog steeds op de site van Coco Duiven. Maar ja dan kan bij Coco nog wel even duren.
 
Fleur en Coco zijn allebei huizen waarvan de website te wensen overliet, maar bij Fleur is deze inmiddels vernieuwd. Bij Coco blijft het hengelen wie er nou wel of niet is, met gehannes op twitter met damesnamen waarvan er een paar niet eens op de site staan. De kamers zijn bij Coco een stuk beter, netjes, ruim en een grote spiegel aan het plafond. Douchen is hier echter niet mogelijk en dat vind ik eigenlijk absurd. Wat de line up betreft maakt het weinig uit, beide zaken hebben voornamelijk dames van het tweede ( of derde) garnituur.
 
Huize Fleur en Coco Plaza zijn wat line-up betreft vergelijkbaar, geen mooie slanke jonge meiden van ongeveer begin- midden twintig. Voor mij geen interessante privéhuizen.
Coco heeft wel een heel mooi pand, maar het gaat op de 1e plaats toch om de vrouwtjes. En erg informatief zijn ze ook niet. Veel meer dan een naam + cupmaat komen ze niet en van bijv. Keesje staat al zowat een jaar op de site dat meer info volgt. Ik zal volgend jaar nog eens kijken of er al wat meer info is😂
 
Huize Fleur en Coco Plaza zijn wat line-up betreft vergelijkbaar, geen mooie slanke jonge meiden van ongeveer begin- midden twintig. Voor mij geen interessante privéhuizen.
Coco heeft wel een heel mooi pand, maar het gaat op de 1e plaats toch om de vrouwtjes. En erg informatief zijn ze ook niet. Veel meer dan een naam + cupmaat komen ze niet en van bijv. Keesje staat al zowat een jaar op de site dat meer info volgt. Ik zal volgend jaar nog eens kijken of er al wat meer info is😂
Sterker nog, ik denk dat Keesje helemaal niet bestaat of het is een van die poppen misschien :)
Nog even en daar zitten alleen nog twee poppen. Voorstelrondje meneer of heeft u een afspraak :)
 
Het is nu een erg leuke website lijkt in ieder geval geen kopie van wat er zoal is.
Weet je gelijk de dagen en tijden wanneer er iemand is 👍👍👍
Nu nog wat meer jongere en slanke dames . Want er zijn zo wel wat leuke dames vertrokken 😲😫
 
Persoonlijk vind ik Huize Fleur een sympathiek huis met een site die een goede upgrade heeft gekregen.
Allebei helemaal waar! Het huis op zich is prima en relaxed en de website is een hele verbetering.
Maar het aanbod is gewoon niet denderend, het zijn veelal dames die al ver over de dertig zijn. Helemaal niks mis met dames van 35-40 of nog ouder, maar voor een betaald sexcontact wil ik een dame naar mijn smaak hebben en dan ga ik voor jong en slank. En die vind je helaas niet bij Huize Fleur. En dat is persoonlijk, iemand anders vind het misschien wel prima daar en dat is dan ook goed, want het is zoals jij ook zegt een sympathiek huis.
 
Allebei helemaal waar! Het huis op zich is prima en relaxed en de website is een hele verbetering.
Maar het aanbod is gewoon niet denderend, het zijn veelal dames die al ver over de dertig zijn. Helemaal niks mis met dames van 35-40 of nog ouder, maar voor een betaald sexcontact wil ik een dame naar mijn smaak hebben en dan ga ik voor jong en slank. En die vind je helaas niet bij Huize Fleur. En dat is persoonlijk, iemand anders vind het misschien wel prima daar en dat is dan ook goed, want het is zoals jij ook zegt een sympathiek huis.
Nou er zijn toch best een paar mooie slanke meiden bij zoals Jill, Soof, Sophie, Lotte, Soof, Daisy. En voor mij zijn ze allemaal jong.
 
Misschien Sophie inderdaad. En ook een nieuwe zie ik: Jill. De enige waar een concrete leeftijd bij staat (23) Ze zal wel een paar jaartjes ouder zijn, maar dan heb je in ieder geval een indruk. Beter dan 20+, dat kan ook 38 zijn…is ook 20+.
 
Ja, Sophie lijkt mij ook 29, maar wat maakt dat uit. Haar uitstraling is super goed. Relaxt in ieder geval en wie geen haantje of konijntje is. m.a.w. wie zich niet wil bewijzen en van een erotische neukpartij houdt is bij haar aan het goede adres. B.t.w. zag Amber lopen en wie vindt haar niet slank?
 
Ja, Sophie lijkt mij ook 29, maar wat maakt dat uit. Haar uitstraling is super goed. Relaxt in ieder geval en wie geen haantje of konijntje is. m.a.w. wie zich niet wil bewijzen en van een erotische neukpartij houdt is bij haar aan het goede adres. B.t.w. zag Amber lopen en wie vindt haar niet slank?
Zeker is Sophie een erg leuke dame die van lekker neuken houd en hoe rustiger je haar benaderd hoe meer je ervoor terug krijgt .dit al een aantal keren zo ervaren 👍👍
Dit geldt trouwens voor heel veel dames!!😇
 
Met Sophie bedoelen jullie https://kweekweg10.com/ladies/sophie/ ? Want er staat geen intiem bij haar mogelijkheden. Dat kan wel? En doet ze aan (tong)zoenen? Enig idee wat de extra's kosten? Iemand al op bezoek geweest bij (nieuwe) Jill?
Nou, een dame bij Fleur die geen intiem aanbiedt moet de schoonmaakster of zo zijn. De meesten onder ons komen niet in dergelijke gelegenheden om alleen een praatje te maken haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan