Recensie Inez, Brussel, Aarschotstraat 50 4,50 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3744
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3744

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze italiaanse griet is bezocht in de aarschotstraat. Was naast het cafe des taxis.
Lekkere lange griet met blauwe ogen. Service was goed, niks speciaal te melden. Maar een relaxte dame. Het moest niet zoals bij velen in Brussel rap rap zijn.

haar doggy genomen en mij laten berijden. Jammer dat ik niet van Brussel ben anders ging ik misschien wel vaker bij haar langs
 
Inez (of Eni, dat hangt van de klant af) is een echte hoer. Zeer professioneel. Ze weet wat ze moet doen om haar cliënt plezier te geven.

Enkele opmerkingen over de beschrijving. Ze is niet lang. Ze is maximaal 1m65 lang. En haar haar is bruin en niet blond (mooi bruin krullend haar)
 
ze was erbij maar ook goed bezig met een " (zeer)goede klant". Ik denkt dat hij er de hele ochtend moet van genoten hebben (10U tot 12U). En zij ook... Ik denk dat ze echt van seks houdt (als het goed wordt gedaan). Ondanks haar koude en verre lucht is ze, eenmaal binnen druk, een echte slet. Men kan alle posities proberen ... en als we niet voorstellen, is zij het die vraagt. de laatste missionaris die ik met haar deed, heb ik nog steeds heel, heel goede herinneringen aan
 
Mijn vraag was of ze er nog was want ik ben er al heel lang niet meer geweest. ... een dus het is lang geleden dat ik haar heb gezien (of ook geneukt). Ze zou niet 'next' op je 'to fuck'-lijstje moeten zijn, maar op je 'top' 'to fuck'-lijstje (ze neukt te goed)
 
ze was erbij maar ook goed bezig met een " (zeer)goede klant". Ik denkt dat hij er de hele ochtend moet van genoten hebben (10U tot 12U). En zij ook...
Puur uit interesse, maar wat kost zo een superlange sessie in de Aarschotstraat?
Als een populaire meid gewoon het aantal slots optelt dat je inneemt aan standaardtarief, ben je het vel van je kont kwijt toch?
 
Puur uit interesse, maar wat kost zo een superlange sessie in de Aarschotstraat?
Als een populaire meid gewoon het aantal slots optelt dat je inneemt aan standaardtarief, ben je het vel van je kont kwijt toch?

Het is in theorie vrij eenvoudig. 50€ voor 15 min => 200€ voor een uur en 400€ voor 2u. Het lijkt misschien veel, maar voor klanten die € 5.000 € 10.000 verdienen, netto per maand, is het nog steeds betaalbaar. Voor deze die minder verdienen (3.000 € - 4.000 €), als het af en toe is, is het goed. Je moet ook weten dat sommige "zeer goede klanten" (volgens de criteria van de meisjes) hun favoriete griet liever buiten het Aarschotstraat zien (sessie in het hotel of ronduit restaurant + hotel) en we zijn op sessies van 3 uur 's nachts tot 4 uur 's nachts.

Hieraan kunnen ook nog wat extra's worden toegevoegd. En het hangt af van het meisje (ze bieden niet allemaal dezelfde extra's en factureren ze niet op dezelfde manier).
Officieel zoent Inez bijvoorbeeld niet (FK, DFK). Nu kan ik me moeilijk voorstellen dat ze systematisch FK weigert aan klanten die haar 3 uur lang meenemen.
Evenzo zijn ze over het algemeen minder strikt op tijd wanneer ze lange sessies hebben met hun goede klanten. Sommige zijn 1H voor 170 € zie 150 €. Het hangt allemaal af van de klant en het meisje.
Inez staat erom bekend dat ze niet erg getimed is, zelfs niet voor korte sessies (meestal blijft ze aan het einde bij haar klant terwijl hij zich aankleedt terwijl andere meisjes de kamer verlaten zodra de sessie voorbij is). Ik heb al een sessie gedaan aan 200 € met haar en we hebben het uur iets overschreden (+/- 1u10 zonder extra)
 
Bedankt voor het interessante antwoord.
ik vermoed dat je na een tijdje haar contactgegevens krijgt dan, waarschijnlijk in de hoop dat ze je na haar gewone werkuren privé kan 'verder helpen' op hotel enzo'?

Dat de uurprijs zakt naarmate je langer neemt lijkt me ergens wel logisch: het zal ook wel eens voorvallen dat er een gaatje in haar raamwerk valt zeker in de tijd dat je haar alleen bezig houdt, en sowieso is 1 klant die voor 2 uur of langer wil blijven minder werk dan 8 individuele klanten die haar bespringen, toch?
 
Bedankt voor het interessante antwoord.
ik vermoed dat je na een tijdje haar contactgegevens krijgt dan, waarschijnlijk in de hoop dat ze je na haar gewone werkuren privé kan 'verder helpen' op hotel enzo'?

Dat de uurprijs zakt naarmate je langer neemt lijkt me ergens wel logisch: het zal ook wel eens voorvallen dat er een gaatje in haar raamwerk valt zeker in de tijd dat je haar alleen bezig houdt, en sowieso is 1 klant die voor 2 uur of langer wil blijven minder werk dan 8 individuele klanten die haar bespringen, toch?

Het is met plezier.
Mijn doel is niet om zijn nummer te hebben. Ik vraag nooit naar het nummer van een meisje uit de Aarschotstraat. Ik heb liever dat ze mijn nummer niet heeft (je weet nooit wie toegang heeft tot hun GMS). En ik ben niet van plan om het naar het hotel te brengen (veel te duur. 400 € + hotelkosten … meer dan 500€ ). En wat ik leuk vind, is de opwinding van het niet weten of ze beschikbaar zal zijn als ik langsga. Er is een beetje spannende kant. En voor mij is de ideale timing van 30 minuten tot 1 uur.
Daarnaast was ze heel vaak druk (lange en korte sessies). Het was niet nodig om te aarzelen wanneer het beschikbaar was in het raam. Maar sinds het post-covid herstel is het vaak meer beschikbaar. Er zijn minder klanten dan voorheen in deze straat.
Dus geen nummer voor mij.
Maar het is waar dat vaak de "goede" klanten de nummers van hun favoriete meid hebben. Sommigen boeken graag het eerste uur van de dienst (voor Inez is het van 09:00 tot 10:00 uur). Ze zijn graag de eerste. Anderen boeken het overdag (het is me al overkomen dat ik ergens anders heen moest omdat de mooie wachtte op een klant die het voor een uur had geboekt ... Jammer. En het is op dit moment dat ze voorstelt om haar nummer te geven ... voor de volgende keer 😉 [het stelt hem in staat om loyaliteit op te bouwen en te voorkomen dat hij zijn klanten (regelmatig of niet) ergens anders naartoe ziet gaan].

Qua werk. Het is waar dat het beter voor haar is om klanten te hebben die 1 uur of 2 uur nemen. dan enkele 15 min. Want 8 klanten, zoals je zegt, wordt 8 keer geneukt en 8 keer een pijpje gemaakt... voor 400€ ... Maar wees voorzichtig, sommigen hebben de vorm en kunnen het meerdere keren neuken op dezelfde sessie (meestal 15 min is 1 keer zoenen maar vanaf het uur hebben we het recht om het meerdere keren te neuken (maar je moet het kunnen doen)).
 
Deze italiaanse griet is bezocht in de aarschotstraat. Was naast het cafe des taxis.
Lekkere lange griet met blauwe ogen. Service was goed, niks speciaal te melden. Maar een relaxte dame. Het moest niet zoals bij velen in Brussel rap rap zijn.

haar doggy genomen en mij laten berijden. Jammer dat ik niet van Brussel ben anders ging ik misschien wel vaker bij haar langs

Ze spreekt geen Nederlands. Ze spreekt Engels, Frans en Italiaans maar (nog) geen Vlaams.

Okk ... vertrekt ze aan het einde van de maand en komt begin september terug
 
we zullen geduld moeten hebben. Na meer dan een maand afwezigheid zullen de zeer gebruikelijke klanten haar boeken. En degenen die niet het geluk hebben om in deze categorie te vallen, zullen op straat in de rij gaan staan. Ik heb geen hoop voor half september
 
Ik weet niet zeker of ze gisteren heeft gewerkt. De ruit van de N°50 was nog helemaal kapot en pas gisteren vervangen. Misschien is ze er net in geslaagd om ervoor te zorgen dat alles klaar is voor vandaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan