Recensie Inna, Turnhout 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stapschoen

Wandelaar
77
13/12/22
36
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-for-you-full-services.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze namiddag bij Inna( https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-for-you-full-services.html) geweest. Zag haar profiel al een aantal keren passeren en er was weinig anders beschikbaar, dus een poging gewaagd. In haar advertentie vraagt ze zelf om whatsapp of bericht te sturen, dus zo gezegd zo gedaan. Vanochtend gestuurd, tegen de middag een antwoord dat ze vanaf dan beschikbaar was. Heb niet te veel doorgevraagd over mogelijkheden: oraal en seks in verschillende posities stuurde ze in een standaard antwoord. Locatie is makkelijk bereikbaar net buiten centrum van Turnhout in een doodlopende straat met heel wat appartementsblokken. Al bij al dus vrij discreet met parkeren op de straat. So far so good. Ze stuurde me om gewoon binnen te komen, en de binnendeur naar het appartement stond inderdaad open. De dame in kwestie opende een deur op het gelijkvloers en begeleidde me doorheen het ontzettend slordige appartement met een plas (ik hoop) water, een kattenbak en een hoop rommel richting een slaapkamer achteraan. Ze verontschuldigde zich voor de sigarettengeur en zei dat ze rookt op haar kamer, wat ook te zien was aan de asbak boven het hoofdeinde. De dame zag er in haar legging en t-shirt qua figuur niet onaardig uit, maar toen ze alles uitdeed werd de tand des tijds zichtbaar. Is dus helemaal geen 18 jaar zoals in haar profiel staat, ik schat haar eerder midden de 30. Volgens haar advertentie zou ze uit Libië komen, maar uit haar foto's had ik al afgeleid dat dat waarschijnlijk een vergissing was. In werkelijkheid leek ze eerder Roemeens, met een redelijk verstaanbaar Engels. Nog voor de dappere soldaat in geef acht stond, probeerde ze hem al van een helm te voorzien die ze met haar mond aanbracht. Na een minuut vroeg ze welke positie ik wilde. Ik liet haar bovenop. Met haar borsten spelen (die iets meer hingen dan ik had verwacht) kon maar beperkt wegens te gevoelig. Na drie minuten stopte ze om te vragen of ik klaar was, wat uiteraard niet het geval was. Dan maar gevraagd in doggy. Na een paar minuten doorgaan uiteindelijk met weinig plezier afgewerkt. Aan het einde nam ik plots niet zo'n frisse geur waar. Van een wasje op voorhand was ook weinig sprake. Conclusie: absoluut te mijden, zelfs voor 60 euro voor een vluggertje. Deze dame kan niet wegsteken dat ze er echt niet van geniet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan