Recensie Irma, Amersfoort (voorheen Amsterdam, Utrecht, Almere, Voorburg, Badhoevedorp, Breda, Amstelveen, Den Bosch) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
456
30/06/21
659
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/549873-irma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2020

Na lange tijd weer eens een middag vrij genomen afgelopen week. Normaal gesproken is het altijd weer een keuze maken tussen een bekende DVP of zoeken naar een nieuwe date. Nu was de keuze snel klaar. Omdat de deuren vier maanden waren gesloten ging ik voor een dame die ik al eerder bezocht had, ik had geen zin in misschien een zeperd.
Dus even het archief ingedoken en kijken wie er beschikbaar waren. De keuze was niet erg groot, sommige dames waren gestopt (al voor de crisis) en een aantal dames was nog niet terug in Nederland (of komt ook niet meer terug misschien).
Na een goede afweging kwam ik uit bij Irma, man wat was dat goed de vorige keer.

Toch nog even gecheckt op dit forum en ik begon te twijfelen. Normaal gesproken scoort zijn makkelijk vier schoentjes maar de laatste paar recensies zijn niet zo geweldig. Het gebeurt wel eens dat een DVP denkt dat ze wat "makkelijker" kan gaan leven maar zo stond Irma niet in mijn geheugen, dametje met beide beentjes op de grond en bereid te werken voor het geld.

Dus ik bleef bij mijn keuze en had direct een afspraak. Mooi plekje met ruime gratis parkeergelegenheid vertelde ze. Dat is altijd lekker, hoef je ook niet op je klokje te kijken of oom agent al in de buurt is.

Bij aankomst even gebeld voor het nummer en hop snel naar Irma. Ze deed de deur open en ik vond haar nog mooier dan in mijn gedachten was blijven hangen. Na een leuke spontane groet even opfrissen en eerst lekker samen op bed babbelen strelen en tongzoenen. Na mijn vraag of ik haar eerst eens lekker zou beffen begon ze te stralen en zei gelijk doe het maar net zoals de vorige keer, ze wist het nog! Ook deze keer kwam ze heerlijk klaar en was ze kletsnat. Toen was ik aan de beurt. Eerst begon ze met haar magische pijptechniek en na een poosje met diverse wisselingen in positie en mogelijkheden kon het niet uitblijven en maakte zij mijn zak tot de laatste druppel leeg.

Af afsluiter nog een lekker ontspannende massage van Irma gekregen en toen we al ruim over tijd waren nog even opgefrist en afscheid genomen.
Dit was weer een spetterende date met Irma. Zij gaat mij zeker weer zien.

2019

Jammer dat je voor het pijpen maar vijf schoentjes kan geven, deze heerlijke dame heeft minstens recht op acht schoentjes! Zoals zij pijpt heb ik het nog niet meegemaakt.
Na het pijpen heb ik haar eerst maar eens een minuutje of tien gebeft, kon de kleine even tot rust komen van dat hemelse gepijp.
Waar mijn voorgangers het over dominant hebben moet ik zeggen dat ik daar geen last van heb gehad. De standjes hebben we in goed overleg gedaan. En wat doet deze dame goed mee en wat wil ze graag in alle posities diep genomen worden.
In mijn ogen echt een pareltje waar we met z'n allen zuinig op moeten zijn zodat we er nog lang van kunnen genieten.
Dit was mijn eerste en zeker niet de laatste keer bij Irma!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Irma is een mooie vrouw en weet hoe ze je moet verwennen. De huidige foto's zijn iets teveel opgepoetst, tenzij ze een face lift o.i.d. heeft gehad. Ik moet nog steeds een keer op herhaling, maar iedere keer ga ik toch voor een nieuwe ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/549873-irma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Irma geweest in Amstelveen (morgen in Breda) wat een enorm leuke dame
Heerlijke tijd gehad, Irma bedankt!
 
Laatst bewerkt:
irma is een leuke en spontane vrouw. ze kan lekker goed pijpen. sex was ook lekker. verschillende standjes met haar geprobeerd. zie dat ze nu in breda is. lekker dichtbij huis, dus wie weet binnenkort weer een bezoekje ?
 
Ben er geweest, wat een aanfluiting.
Ze lijkt op de dame van de foto's, maar wel 3 kleinkinderen verder. Ver weg van de realiteit. Niet slank, bijna tegen mollig aan.

Ik dacht, maakt niet uit, de ervaringen hier waren goed. Dus ff proberen. Weggegooid geld. Tongzoenen wou ze niet, ik had iets meer dan een stoppelbaardje. Beffen ging ook niet zoals ik gehoopt had, mocht maar 1 vinger erin. Beetje dominant.

Ze ging over op pijpen, maar ze had een condoom in de hand. Haar toch maar gemaand dit niet te gebruiken.

Door dit alles was ik er klaar mee, ze heeft me klaar gepijpt. Zuivere tijd was echt maar 15 minuten
 
Ben er geweest, wat een aanfluiting.
Ze lijkt op de dame van de foto's, maar wel 3 kleinkinderen verder. Ver weg van de realiteit. Niet slank, bijna tegen mollig aan.

Ik dacht, maakt niet uit, de ervaringen hier waren goed. Dus ff proberen. Weggegooid geld. Tongzoenen wou ze niet, ik had iets meer dan een stoppelbaardje. Beffen ging ook niet zoals ik gehoopt had, mocht maar 1 vinger erin. Beetje dominant.

Ze ging over op pijpen, maar ze had een condoom in de hand. Haar toch maar gemaand dit niet te gebruiken.

Door dit alles was ik er klaar mee, ze heeft me klaar gepijpt. Zuivere tijd was echt maar 15 minuten

Wat had je betaald en hoelang had je eigenlijk afgesproken?
Had je wel met haar afgesproken om in haar mond te komen ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/549873-irma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben tijdens de corona periode 3 keer bij Irma geweest toen ze in Amersfoort ontving.
1x voor een uurtje 'all-in' en kort daarna (zelfde maand) 2x wat korter.

Irma is inderdaad de dame van de foto's, die wel wat (in haar voordeel) bewerkt zijn.

En eigenlijk was dat een prima uurtje. Leuke klik en ik kwam o.a. bij haar voor een goede GS, omdat ze dat gewoon op bed doet op de dekens (wel een zeiltje onder de dekens....) en dat was erg leuk, veel en lekker!

Een weekje later was ik er 2x voor een korte date en ook dat was lekker en geil.

Maar recent opnieuw een afspraak gemaakt en toen was het inderdaad meer zoals JC ESposito hierboven beschrijft: best iets zwaarder geworden en een beetje nors en er kon maar weinig.

Wellicht een slechte dag / slecht moment.

Persoonlijk zou ik misschien nog wel een keer wagen voor een korte date en als je van plassex houdt (wat overigens nu niet meer in haar 'opties' staat) is ze een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/549873-irma
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door het warme weer zin in afkoeling en wat rondgezocht op zoek naar een dame die goed weet hoe ze dit kan doen!
En daar zag ik de advertentie van Irma en ze was redelijk in de buurt.

Ge-appt en ik kon een uurtje later al terecht. Mooi appartement, even onder de douche en daarna met Irma het bed op.
Vooral gevraagd aan haar om lekker met mijn kontje te spelen en dat deed ze dan ook met veel enthousiasme met haar vingers en speeltjes.

Intiem niet gedaan deze keer, vandaar dat deze ook niet 'gescoord is'

Eén van haar andere specialiteiten is plassex wat ze gewoon lekker op bed doet.....standje 69 en daarna uitgebreid genoten van haar golden shower over mijn gezicht en lijf.

Vervolgens kreeg ik een dikke buttplug in en met olie liet ze me heerlijk spuiten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan