Recensie Iryna, Amsterdam, Spuistraat 24d 4,40 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1253
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1253

Guest
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Wat zou Girlsreview zijn zonder een review over Iryna. Deze slanke dame met forse (siliconen) voorgevel is een geval apart in de positieve zin. Wil je een snelle op- en neer beurt dan kan dat ongetwijfeld ook maar haar specialiteit is teasen met de hoofdletter T. Ze speelt een spel met je, waar je van moet houden, maar doe je dat dan ga je voor de bijl. Ik ga dus voor de bijl en bezoek haar met regelmaat. Ze kijkt je aan met haar mooie ogen, speelt met zichzelf en fluistert in de tussen tijd dat in je oren wat je thuis niet zult horen (..)

Tijdens mijn laatste bezoek had ze een witte blousje aan met een zwart rokje. Ik mag wel zeggen een buitengewoon interessante outfit; zeker als die in stapjes uitgaat.

Kortom; een aanrader.
 
Is deze dame er ook op zondag ?
Hoewel La Iryna het soort vrouw is dat van een geestelijke nog zegeningen zou ontvangen als ze geil is (vrij naar Shakespeare), is het antwoord: nee. Zondag is een Irynaloze dag. (U kunt op zondag ook altijd even een kijkje nemen in de Dominicuskerk naast Spuistraat 24; ook die is namelijk de moeite waard om er naar binnen te gaan.)
 
Laatst bewerkt:
Enne om het plaatje compleet te maken; ook de dinsdag moeten wij wandelaars het zonder haar vaardigheden doen....
 
Heeft Iryna toevallig lang blond haar, meestal in een staart?
Ben 's avonds ook wel eens langs nummer 24 gelopen toen er een prachtige blonde dame verscheen voor het raam. Soort jongere Pamela Anderson uitvoering. Zij werd al erg snel weg gekaapt door een andere wandelaar. Schijnt super goed bezet te zijn. Maar wat wil je met zo'n uiterlijk.
Meestal blijf ik binnen het Wallen gebied, maar voor haar wil ik nog wel eens weer de oversteek maken naar het Singel gebied.
 
Iryna werkt normaliter elke dag behalve zondag en dinsdag, overdag, dagshift. Ik weer niet precies wat de tijden zijn van de dagploeg maar ga er maar vanuit van 10:00 tot 18:00. Zaterdags heeft ze haar kamer in de Oude Nieuw, de andere dagen in de Spui.

Iemand Iryna deze week nog waar genomen/bezocht?
 
Ben afgelopen woensdag om 11 uur als eerste naar binnen gegaan en heb me voor 100 euro laten verwennen door deze mooie vrouw toen ik dizzy naar buiten kwam het trappetje af stonden de mannen al weer te dringen Ik had binnen nog gevraagd of ze veel afspraken had maar die had ze niet dus geluk hebben als je naar binnen wil.. gr. Freekbor.
 
Ben afgelopen woensdag om 11 uur als eerste naar binnen gegaan en heb me voor 100 euro laten verwennen door deze mooie vrouw toen ik dizzy naar buiten kwam het trappetje af stonden de mannen al weer te dringen Ik had binnen nog gevraagd of ze veel afspraken had maar die had ze niet dus geluk hebben als je naar binnen wil.. gr. Freekbor.
Vraagje: waar bestond dat verwennen voor 100 euro uit?
 
Ik denk zó maar dat het antwoord op al die vragen nee is ?
Voor de mannen die wat 'extremere' wensen hebben, zal Iryna niet de aangewezen dame zijn. Voor de liefhebbers van het subtielere spel, echter des te meer…..
Helemaal eens met Fantje. Als je jouw zaad ruig wil rondspuiten, extreem grote neptieten wil of heftig anaal wil gaan dan ben je bij Iryna aan het verkeerde adres. Als je langzaam wil worden opgegeild en subtiel bevredigd wil worden dan heb je bij haar een fantastisch kwart/half/heel uurtje.
 
De koningin van de Spuistraat.... Extreem goed in haar vak, een combinatie van licht kinky;, erotiek enzovoort. Bezoek haar nu enige jaren en nog steeds bevalt het meer dan uitstekend, Nog steeds verrast ze door ineens te willen pijpen terwijl je een belletje moet plegen, door je een uitzicht te gunnen waar geen man (althans bijna geen man) weerstand tegen kan bieden.

Feitelijk doen we niet zo veel bijzonders - zo heb ik haar in die jaren hooguit twee keer genomen - maar haar teasen, pijpkunsten en andere zaken (mooie lingerie, hoge hakken, geile praat) zijn meer dan genoeg om de stemming opperbest te maken.

Moet weer eens langs....
 
De koningin van de Spuistraat.... Extreem goed in haar vak, een combinatie van licht kinky;, erotiek enzovoort. Bezoek haar nu enige jaren en nog steeds bevalt het meer dan uitstekend, Nog steeds verrast ze door ineens te willen pijpen terwijl je een belletje moet plegen, door je een uitzicht te gunnen waar geen man (althans bijna geen man) weerstand tegen kan bieden.

Feitelijk doen we niet zo veel bijzonders - zo heb ik haar in die jaren hooguit twee keer genomen - maar haar teasen, pijpkunsten en andere zaken (mooie lingerie, hoge hakken, geile praat) zijn meer dan genoeg om de stemming opperbest te maken.

Moet weer eens langs....
Amsterdam heeft veel moois te bieden.
Deze dame staat ook op mijn to-do lijstje.
 
Vanmiddag bij Iryna geweest, ze stond in de ONS nr 6. Afgesproken, en 150 betaald voor een uur. En ja, in dat uur voelde ik alsof ik in de zevende hemel terecht was gekomen. Wat een topper is Iryna, ze weet je helemaal gek te maken.
 
Vandaag bij Iryna geweest en voor het eerst in jaren teleurgesteld naar buiten gegaan. Plichtmatig, niet enthousiast zoals normaal, vingeren en beffen voor het eerst ineens een no-go. Tongzoenen zeer matig. Ze zag er ook mat en veel ouder uit dan normaal. Hopelijk een tijdelijke dip, maar ik heb zomaar het idee dat ze er binnenkort mee gaat stoppen, want zo ken ik haar niet.
 
Vandaag bij Iryna geweest en voor het eerst in jaren teleurgesteld naar buiten gegaan. Plichtmatig, niet enthousiast zoals normaal, vingeren en beffen voor het eerst ineens een no-go. Tongzoenen zeer matig. Ze zag er ook mat en veel ouder uit dan normaal. Hopelijk een tijdelijke dip, maar ik heb zomaar het idee dat ze er binnenkort mee gaat stoppen, want zo ken ik haar niet.
Lieve honeybee misschien was je zelf in slechte bui en in plaats van z,n berichten te schrijven je ontevredenheid met mij bespreken en eerst naar je gedrag goed kijken en niet andere mensen pijn doen. Groetjes Iryna
 
Heerlijke meid. Gaat voor de geestelijke trip. Erotiek met hoofdletters. Mikt tussen de oren en dat lukt haar inderdaad heel goed hoewel het niet ieders kopje thee zal zijn. Heeft inderdaad een hekel aan recensies. Is ook wat ouder geworden. Doet dit werk al heel lang.

Prachtig hoe ze je laat denken dat ze juist met jouw die ene speciale connectie heeft en dingen met je doet die ze niet bij anderen doet. Is veel minder behoudend dan in dit topic naar voren komt.
 
Nou ik zal het algemeen houden.
Ik heb met haar geneukt, missio en cowgirl.
Wat erg lekker met haar is is doggy. Haar billen vasthouden is heerlijk.
Leg €100 neer en je hebt een uitgebreide sessie.
Het is een raamdame die privé kwaliteit geeft
 
Laatst Iryna weer eens bezocht.
Het was voor mij weer een bijzondere ervaring. Maar zolang ik niet wekelijks haar op zoek en naar binnen ga, blijft het ook leuk, gezellig en uitdagend. Anders ben ik bang dat het mij gaat vervelen wat eerder wel een beetje het geval was.
 
Inderdaad wat een vraag. Het is een mooie slanke vrouw. Ik denk dat ze flink sport want ze is best strak. Ze heeft een mooie B-cup die ietsje geholpen is door de dokter erg mooi.
Je moet gewoon in de rij gaan staan en je komt vanzelf aan de beurt.
Enne niet voor een koopje , zeg dat je een vip behandeling wilt en leg €100 neer
 
Zoals wel uit mijn recensies af te leiden valt ben ik een groot fan van een aantal dames in het Singelgebied. Wil ik een ietsje wilder dan bezoek ik Maris (ONS 6c), wil ik stijlvol dan kies ik voor de charmante Katja (ONS 19) maar wil ik echt weer eens iets bijzonders dan ga ik naar Iryna.

Het is al weer een paar weken geleden dat ik bij haar langskwam maar toch alsnog een lofzang op de ideale DVP.

In de eerste plaats is Iryna een klassieke schoonheid. Lange benen, mooie tieten waarbij moeder natuur overigens wel geholpen is maar in tegenstelling tot andere sili's bezitten de beide "meisjes" toch de gewenste zachtheid die elke man zoekt. Daarnaast is Iryna in het bezit van een kontje waar je als man wel heel sterk in de schoenen moet staan wil je er niet naar gaan staren als dat onverwacht langs je mocht paraderen. Gelukkig weet je als je bij Iryna op bezoek gaat dat ze er naar mag kijken dus het staren kan daarmee voorkomen worden (...)

Vervolgens weet ze zich te kleden op een uiterst verzorgde en sexy wijze. Mooie lingerie, zelfs kostuumpjes, en af en toe een kinky twist waarbij ze steeds de juiste bijpassende hoge hakken aan heeft.

Voor alle duidelijkheid; je gaat niet in de eerste plaats naar Iryna voor een snelle wip, dat kan ongetwijfeld ook maar beter is om de tijd te nemen en haar haar spel van aantrekken en afstoten te laten spelen. Ze loopt rond in haar kamertje, ze komt bij je, speelt met je tepels maar net als je echt geil begint te worden gaat ze weer even weg. Ze laat je op het bed liggen terwijl ze op de stoel zit en je heel eventjes haar poesje laat zien, ze opent haar BH, zodat je even haar tepels kan kussen etc etc. Gekmakend kan ze zijn.

Vervolgens is ook nog eens expert in "the noble art of" pijpen. Langzaam op en neer over de stramme staaf om vervolgens de versnelling in te zetten en je richting hoogtepunt te stuwen...


Affijn het is zaak deze parel te koesteren
 
Terug
Bovenaan Onderaan