Fake Is dit ook nep/scam?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Faceplate

Wandelaar
45
16/07/22
4
Hey, ik vroeg mij af of de volgende website een scam is. De advertentie en de dame hebben op SJ gestaan maar de advertentie is weg. Maar ik heb wel haar andere site nog kunnen vinden waar ze maar toe verwees.

 
Absoluut NIET aan beginnen.
Na het reserveren moet je direct het gehele bedrag dokken via Tikkie.
Dat raad ik ten zeerste af.
Maak nooit zomaar geld over naar een of andere flut website.
Misschien zit er wel een lelijke kerel achter die website ipv de dame.
Misschien ben ik het wel, weet jij veel...

DOE HET NIET!
 
TMM nog niet, want daadwerkelijke oplichting is nog niet gebleken.
Maar het is zeer dubieus dat je na reservering meteen alles moet betalen.
Kans op oplichting en teleurstelling = 99%.
 
ik heb ook even gekeken, kan geen adres vinden van stoute lisanne. Dan blijf ik maar brave Ernstige Neuker en ga geen date maken bij Stoute Lisanne.
(PS: Mijn buren waren gisteravond laat stout bezig, terwijl ik op netflix naar "Midway" zat te kijken. ik kon gratis mee genieten met de buren)
 
Haha scherp, dat is een goeie...
Op die hele site staat geen adres, zelfs geen woonplaats.
Zo zie je maar hoe dom oplichters zijn EN hoe goed je moet opletten om niet opgelicht te worden.
Dat is het mooie je kan er precies helemaal niks vinden.
Maar wel een contact formulier waar je al je eigen gegevens in moet vullen, wat al voor alarmbellen zou zorgen lijkt me
 
Deze ads verschijnen bijna elke vrijdag op SJ. Op maandag zijn ze meestal weer weg.
Inderdaad nergens contactgegevens, alleen betaalpagina.
100% FAKE
Staan ook al onder ander topic beschreven. Soms andere dame, maar website blijft gelijk.
 
ik heb ook even gekeken, kan geen adres vinden van stoute lisanne. Dan blijf ik maar brave Ernstige Neuker en ga geen date maken bij Stoute Lisanne.
(PS: Mijn buren waren gisteravond laat stout bezig, terwijl ik op netflix naar "Midway" zat te kijken. ik kon gratis mee genieten met de buren)
Als je boven de bombardementen uit, hebt kunnen meegenieten ... WOW. Persoonlijk zou ik dat liever hebben, dan mijn bovenburen, die kids ... het is bijna dagelijks een kudde olifanten.
 
Het is wel de ideale omgeving voor scammers: sekswerk. Als oplichter heb je in die wereld de grootste kans dat je niet aangegeven wordt. Ik ben vaker op zo'n best aannemelijke website via Sexjobs terecht gekomen. En moest toen ook bij het boeken het hele bedrag vooruit betalen. Dat heb ik toen maar niet gedaan en haar via contact gevraagd of we eerst even via whatsapp contact konden hebben. Heeft Ibrahim Moustache toen niet op gereageerd.
 
Je kan ze blijven melden, stopt nooit, Midhold verdiend nu eenmaal geld aan deze klojo's. Hebben er dus weinig belang bij om het te stoppen of om er tegenop te treden.
Het enige is dat ze medeplichtig zijn aan oplichten. Maar dan komt de aap uit de mouw: Midhold vind het vervelend dat dit gebeurt, maar kan niets doen omdat dit soort dingen via de mail, andere website of whatsapp word besproken met de ''dame in kwestie'', en niet via hun....
 
in Delft o.a. zit een groep die mensen oplicht

als je met je auto in de straat bent app me dan komt "mn vriend" het geld ophalen

ik kwam in de straat en zei ik heb een rode Mercedes A180 (dus niet!)
en stond vanuit mn eigen auto te gluren met lichten uit...wat zie ik een jongen zoeken naar mijn "mercedes".

Dame appt me boos wtf waar ben je

dat soort dingen..niet intrappen man
 
Het enige is dat ze medeplichtig zijn aan oplichten. Maar dan komt de aap uit de mouw: Midhold vind het vervelend dat dit gebeurt, maar kan niets doen omdat dit soort dingen via de mail, andere website of whatsapp word besproken met de ''dame in kwestie'', en niet via hun....
Midhold zegt geen weet heeft van de gebeurtenissen buiten hun platform. Echter kan je de vraag stellen of ze geen faciliterende rol vervullen daar men zeker door de vele meldingen wel enige wetenschap heeft van datgene wat er door hun faciliterende functie gebeurt. Hiermee zou je kunnen stellen dat er sprake is van enige mate van medeplichtigheid is, en zelfs sprake van opzet. Je zout zelfs zeggen dat aan de criteria bij medeplichtigheid is voldaan, echter zal je in het geval van Midhold naast de wetenschap ook de stelselmatigheid en het gebrek aan ingrijpen aan hun zeide moeten aantonen.

criteria medeplichtigheid:
Voor medeplichtigheid is dubbel opzet vereist. Met 'dubbel' opzet wordt bedoeld:
(1) het opzet dat is gericht op de hulp die de medeplichtige verleent tot of bij de uitvoering van het gronddelict, en
(2) het opzet op, dat wil zeggen wetenschap van het gronddelict (een misdrijf) dat door hem wordt ondersteund.

Als je een proefproces wil uitlokken, zal je behoorlijk beslagen ten ijs zal moeten komen bij de aangifte met veel bewijs. Je zal dus ook je moeten laten oplichten en bereid zijn daar veel tijd, moeite en geld in te stoppen met een uiterst onzekere uitkomst. Omdat Midhold bijvoorbeeld een beroep kan doen op hun algemene voorwaarden, daarnaast ook kan aanvoeren dat ze wel degelijk fraude bestrijden maar dat de werkel taak daarvan bij de overheid ligt. Kortom juridisch erg complex.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan