Hey, ik vroeg mij af of de volgende website een scam is. De advertentie en de dame hebben op SJ gestaan maar de advertentie is weg. Maar ik heb wel haar andere site nog kunnen vinden waar ze maar toe verwees.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSamira El MoustacheWebsite en opbouw daarvan lijkt erg veel op die andere Marokkaans achtige dame met enorme tieten. Samira ofzo?
Dat bleek een BDSM meesteres ergens ver weg te zijn
Haha scherp, dat is een goeie...kan geen adres vinden van stoute lisanne
Dat is het mooie je kan er precies helemaal niks vinden.Haha scherp, dat is een goeie...
Op die hele site staat geen adres, zelfs geen woonplaats.
Zo zie je maar hoe dom oplichters zijn EN hoe goed je moet opletten om niet opgelicht te worden.
En meteen daarna een TikkieMaar wel een contact formulier waar je al je eigen gegevens in moet vullen,
Als je boven de bombardementen uit, hebt kunnen meegenieten ... WOW. Persoonlijk zou ik dat liever hebben, dan mijn bovenburen, die kids ... het is bijna dagelijks een kudde olifanten.ik heb ook even gekeken, kan geen adres vinden van stoute lisanne. Dan blijf ik maar brave Ernstige Neuker en ga geen date maken bij Stoute Lisanne.
(PS: Mijn buren waren gisteravond laat stout bezig, terwijl ik op netflix naar "Midway" zat te kijken. ik kon gratis mee genieten met de buren)
Het geluid van de tv stond zachtAls je boven de bombardementen uit, hebt kunnen meegenieten ... WOW. Persoonlijk zou ik dat liever hebben, dan mijn bovenburen, die kids ... het is bijna dagelijks een kudde olifanten.
Het enige is dat ze medeplichtig zijn aan oplichten. Maar dan komt de aap uit de mouw: Midhold vind het vervelend dat dit gebeurt, maar kan niets doen omdat dit soort dingen via de mail, andere website of whatsapp word besproken met de ''dame in kwestie'', en niet via hun....Je kan ze blijven melden, stopt nooit, Midhold verdiend nu eenmaal geld aan deze klojo's. Hebben er dus weinig belang bij om het te stoppen of om er tegenop te treden.
Dat heb je bewust zo gedaan?Het geluid van de tv stond zacht
![]()
Wat denk je slecht over meDat heb je bewust zo gedaan?![]()
It takes one to know oneWat denk je slecht over me
Midhold zegt geen weet heeft van de gebeurtenissen buiten hun platform. Echter kan je de vraag stellen of ze geen faciliterende rol vervullen daar men zeker door de vele meldingen wel enige wetenschap heeft van datgene wat er door hun faciliterende functie gebeurt. Hiermee zou je kunnen stellen dat er sprake is van enige mate van medeplichtigheid is, en zelfs sprake van opzet. Je zout zelfs zeggen dat aan de criteria bij medeplichtigheid is voldaan, echter zal je in het geval van Midhold naast de wetenschap ook de stelselmatigheid en het gebrek aan ingrijpen aan hun zeide moeten aantonen.Het enige is dat ze medeplichtig zijn aan oplichten. Maar dan komt de aap uit de mouw: Midhold vind het vervelend dat dit gebeurt, maar kan niets doen omdat dit soort dingen via de mail, andere website of whatsapp word besproken met de ''dame in kwestie'', en niet via hun....