Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lastig, de 1 ziet er met 60 nog top uit, en de ander als een opa 🙈
Bij de ramen kunnen de dames je zien voordat ze je binnen laten, en met prive bellen de meeste eerst video.. dus kunnen ze wel een beetje zien wat ze binnen halen.
Ik heb dus vrijwel nooit een video gesprek.

Wat bedoelen jullie trouwens met verzorgd?

Als in: hoe nauw luistert dat? Ik knip mijn nagels, poets mijn tanden, maar ben bv nooit een type geweest dat zich overal scheert en ik merk dat sommige jongere guys hier aangaven day ze dat wel doen, dus misschien kun je onverzorgd overkomen zonder dat je dat bent….

Voor leeftijds discussie hebben we al een topic.

Nou vooruit het mag…toch? 😉

Ik heb dus vrijwel nooit een video gesprek.

Wat bedoelen jullie trouwens met verzorgd?

Als in: hoe nauw luistert dat? Ik knip mijn nagels, poets mijn tanden, maar ben bv nooit een type geweest dat zich overal scheert en ik merk dat sommige jongere guys hier aangaven day ze dat wel doen, dus misschien kun je onverzorgd overkomen zonder dat je dat bent….
Dat video gesprek is ook alleen dat je jouw bellen als je in de straat staat om te voorkomen dat de ME voor de deur staat ofzo.
Ze houden ook altijd aan hun kant de vinger op de camera.
Dit doen ze vast omdat het de planner of planster in Roemenië is die jouw belt.

Verzorgd is rekbaar.
Ik douche altijd thuis grondig voor ik ga.. tanden poetsen, scheren, en zorg dat m'n pik en ballen haar vrij zijn. En uiteraard wat deo.

Zou me rot schamen als ik niet schoon zou zijn bij een dame.

Dat video gesprek is ook alleen dat je jouw bellen als je in de straat staat om te voorkomen dat de ME voor de deur staat ofzo.
Groep dames die ik meest bezoek (zie mijn recensies) doen dit dan weer niet. 1x gevideobeld bij een van de eerste dates.
Ik douche altijd thuis grondig voor ik ga.. tanden poetsen, scheren, en zorg dat m'n pik en ballen haar vrij zijn. En uiteraard wat deo.
Idem dito. En douche ook nog even bij de dame kort na aankomst. Dan weet ook zij 100% zeker dat ik schoon ben.

Verzorgd is rekbaar.

De keren dat ik videocallde was het dan weer wel met de dame zelf die gewoon in beeld kwam.

Alleen 1x gehad (in het begin) dat ik een screenshot maakte van ons beide en dat kunnen ze blijkbaar zien….

Het meeste doe ik ook. Behalve haarvrij, daar doe ik niet aan. Maar nooit klachten over gehad. Wel paar keer dat mijn gezicht te veel prikte als ik getrimd ipv geschoren had.

Verzorgd is rekbaar.

Daardoor is dat douchen bij hun vaak meer voor de vorm in mijn geval.

Ik heb trouwens dit weekend 3 dames benaderd en ben met alledrie niet tot zaken gekomen.

1 dame die ik goed ken, appte me haar huidige adres, maar geen reply meer toen ik haar concreet benaderde.

1 dame die ik al vaker bezocht waar ik langs liep op de Wallen keek me zo wezenloos aan, dat ik dacht: vandaag beter niet.

1 dame die ik appte, sprak heel leuk met me gedurende 20 minuten maar toen ik wilde afspreken zei ze dat ze die dag niet werkte en babbelde er daarna nog lustig op los en zei vandaag wel te kunnen.

Maar vandaag kan ik niet en 'zin hebben' komt en gaat. Gister was ik eager, nu te druk met andere zaken.

Sowieso lijken dvp's dat deeltje van mannen niet te snappen.
Als je nu wilt langs komen, geldt dat niet automatisch ook voor morgen.

In mijn geval is iemand benaderen altijd een moment-opname daarom kan ik een bezoekje ook niet langer dan 2 uur vooruit plannen.

Overigens verwacht ik niet dat dvp's altijd kunnen, maar bv bij dat eerste voorbeeld denk ik wel: Bij vaste klanten uberhaupt niet meer reageren is niet goed voor je klantenbinding.

Sowieso hebben sommige dames er een handje van om poeslief te doen en dan opeens amper respons te geven.

En daarna kunnen ze weer poeslief zijn.

Als ik dacht dat ze me een signaal gaf dat er voor haar geen klik was, zou ik het voortaan laten afweten, maar het is soms veel meer de algemene afgestomptheid van de dvp die langer dan 3 jaar dit werk doet valt me op.

Het ene moment vertellen ze je emotioneel hun levensverhaal, het andere ben je gewoon de derde pik van die dag die ze opvult.

Het klinkt naar, maar gaandeweg kom ik er achter dat, hoewel wij dat wel willen denken, je met bijna alle dvp's niets kunt opbouwen.

Wat dat betreft ben ik geneigd om de botte mannen die iedere dame max. 3x bezoeken gelijk te geven.

Er zijn positieve uitzonderingen, maar…je kunt je ook fiks vergissen in een dame.

Heb wel eens heel diep met een dame over onze levens gepraat.

En na 5 bezoekjes zei ze bij de 6e keer: Was je hier al eens eerder geweest?

Serieus, geen grap dit. 😡🤪

Laatst bewerkt:
Gisteren ook een poging gedaan een dame te bereiken. Aanbod was al magertjes, bellen leverde niets op.
Op het laatst nog een meid een bericht gestuurd en die reageerde aan het eind van de ochtend; bijna 12 uur later dus...

Sowieso lijken dvp's dat deeltie van mannen niet te snappen.
Als je nu wilt langs komen, geldt dat niet automatisch ook voor morgen.
niet alleen de dvp, ik lees hier ook vaak, dat mannen al dagen, en soms al weken van te voren een afspraak inplannen.
maar het is soms veel meer de algemene afgestomptheid van de dvp die langer dan 3 jaar dit werk doet valt me op.
misschien is het vak van dvp, wel een vak waar je afgestompt van raakt. Dat verbaast mij niet, ik denk dat het ook vaak voor de dames, iets is van even een knop omzetten, om weer even wat mannen te " verwennen" om de huur te betalen.
Wat dat betreft ben ik geneigd om de botte mannen die iedere dame max. 3x bezoeken gelijk te geven.
Waarom ben je dan bot, vaak is het gewoon zo, dat na een paar bezoekjes aan de zelfde dame, de spanning er een beetje af is. Veel dames hebben ook een vast patroon van hoe ze de date invullen, met weinig variatie.
Heb wel eens heel diep met een dame over onze levens gepraat.

En na 5 bezoekjes zei ze bij de 6e keer: Was je hier al eens eerder geweest?

Serieus, geen grap dit.
Ik neem aan, dat er geen 7e keer gaat komen, of ze moet wel heel lekker zijn :p

niet alleen de dvp, ik lees hier ook vaak, dat mannen al dagen, en soms al weken van te voren een afspraak inplannen.
Ik plan dit ook graag ruim op voorhand in.
Heb vandaag een date ingepland voor 16/10.

dan ben ik zeker dat ik een date heb in een periode dat goed voor mij past met de dame die ik wil. Ik probeer om de 3 weken ongeveer een dvp te bezoeken.

Plus als de datum nadert heb je echt iets om naartoe te leven en vanaf de dag voor de date sta ik op springen.

Is ook beter voor de portemonnee dat ik ruim op voorhand boek en niet elke keer ik geil sta een dame boek. Anders was ik al bankroet

Ik plan dit ook graag ruim op voorhand in.
Heb vandaag een date ingepland voor 16/10.

dan ben ik zeker dat ik een date heb in een periode dat goed voor mij past met de dame die ik wil. Ik probeer om de 3 weken ongeveer een dvp te bezoeken.

Plus als de datum nadert heb je echt iets om naartoe te leven en vanaf de dag voor de date sta ik op springen.

Is ook beter voor de portemonnee dat ik ruim op voorhand boek en niet elke keer ik geil sta een dame boek. Anders was ik al bankroet
Snap ik volledig. Heb echter wel al veelvuldig gehad, dat eens de date dan plaatsvind, dat heel mijn geilheid al weg is. Lijkt wel of ik er zo hard naar uitkijk, dat ik over dat punt geraak van totale geilheid.....en op de moment zelf is het veel minder. Ben benieuwd naar men date deze donderdag, want die is ook al 3 weken geleden gepland.
Om eerlijk te zijn heb ik de beste seks als ik binnen de 2 uur mag langskomen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan