Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kweenie, als ik een aantrekkelijke friend heb die voor een tientje een leuke avond met me wil hebben zie ik er de benefit wel in.
In een fwb relatie is er geen betalende factor. Anders word het zakelijk.
Dat is nu net het verschil met dvp bezoek. En ja, een dvp kan na verloop van tijd ook een soort van vriendin worden. Maar het blijft commercieel.
 
Vroeger ging ik vaak voor een half uur naar een privéhuis. Dit was meer om financiële redenen, want ik had toen nog niet veel te besteden.

Tegenwoordig ga ik bij een privéhuis vaak voor één uur (ook als ik de dame nog niet ken, maar ik een beeld heb van haar via recensies). Bij mijn vaste dame boek ik vaak anderhalf uur, maar een paar keer was twee uur. Dan is het niet alleen maar seksen. In die tijd hebben we dan ook gesprekken. Bij de ramen ga ik meestal voor een half uur, maar bij één specifieke dame ga ik voor één uur naar binnen.

Alleen ben ik tegenwoordig kieskeuriger in mijn selectie. Ik lees veelal vooraf recensies en af en toe vraag ik om advies van medewandelaar die ik in mijn omgeving ken.
 
In een fwb relatie is er geen betalende factor. Anders word het zakelijk.
Dat is nu net het verschil met dvp bezoek. En ja, een dvp kan na verloop van tijd ook een soort van vriendin worden. Maar het blijft commercieel.
Je kan ook aan een vriend best ergens geld voor vragen, daar komt het woord "vriendenprijsje" vandaan.

Friend with benefits is gewoon Engels voor vriend met voordelen. Als ik een vriend heb die ik seksueel aantrekkelijk vind, en die wil het doen voor een prijs die een fractie is van wat ik een DvP normaal betaal, dan is dat voor mij toch echt een vriend waar voordelen aan kleven.
 
Je kan ook aan een vriend best ergens geld voor vragen, daar komt het woord "vriendenprijsje" vandaan.

Friend with benefits is gewoon Engels voor vriend met voordelen. Als ik een vriend heb die ik seksueel aantrekkelijk vind, en die wil het doen voor een prijs die een fractie is van wat ik een DvP normaal betaal, dan is dat voor mij toch echt een vriend waar voordelen aan kleven.
Prettig dat je het zo ziet. Maar als je als gelijken in zo'n projectje "friends with benefits" stapt. gaat de betaling van de ene naar de andere dan alternerend ook?
Of is het altijd dezelfde die eraan verdiend? Dus net zoals bij prostitutie eigenlijk.
Ik bedoel maar, je kan mekaars "benefit" zijn. Laat dat ff inzinken.
 
tenzij de dame meer een FWB is,
Dat schreef ik. Het woordje "meer" is in deze context erg belangrijk. Wat ik dus bedoel is dat het een dvp kan zijn die je een vast bedrag betaald, maar de tijd er niet meer toe doet.

Ik heb ook echte FWBs, maar de benefit aan de kant van de vrouw bestaat uit het geven van kleine dingen die ze zelf niet lokaal kunnen kopen, of domweg de sex. Want ik heb er eentje die alleenstaande moeder is, geen relatie wil hebben, maar die wel behoeftes heeft. Dus die ontmoet ik onregelmatig, en die geef ik gewoon als vrienden die op bezoek komen wat te drinken, en af en toe (afhankelijk van het moment van de dag) eten (of gaan een naar een normaal restaurantje toe), maar meer ook niet...
Ik prijs mijzelf gelukkig dat ik deze situatie beleef. Maar toch blijf ik dvps bezoeken, al is het alleen maar voor een vorm van afwisseling!
 
In een fwb relatie is er geen betalende factor. Anders word het zakelijk.
Dat is nu net het verschil met dvp bezoek. En ja, een dvp kan na verloop van tijd ook een soort van vriendin worden. Maar het blijft commercieel.
Met Friends With Benefits met een dame ga je bijvoorbeeld een dagje weg en meestal betaal je als man zijnde dus er is wel degelijk een betalende factor maar dat hoeft niet altijd, je kan ook samen op de bank netflix kijken
 
Refereer jij hier nu naar medewandelaars ouder dan 65 of spreek je voor jezelf? In dat laatste geval heb ik dan toch iets van :oops::oops: als je schrijft van in het massage salon meerdere keren te spuiten binnen een uur. Beetje contradictio tgo je eerste zin. In elk geval dikke pluim voor je als je dit nog kan op die leeftijd. Vooral gezond geleefd veronderstel ik dan.
Ik spreek voor mijzelf , door hun techniek en vrolijkheid word ik meer opgewonden van de Thaise dames in mijn regio dan van menige Nederlandse dame.
Dit zit tussen mijn oren maar het helpt wel bij het libido
Gezond geleefd heb ik zeker niet maar ik voel me toppie
Misschien komt dit omdat ik in mijn werkzame leven veel met asbest , tolueen en zware Van Nelle in aanraking ben geweest en nog steeds de hele dag met een e-sigaret in mijn mond rond loop
 
Ik heb eigenlijk altijd voor een uur gekozen en ben daar uiterst zelden aan bedrogen geweest. Slechts een paar maal is het me overkomen dat ik sneller buitengewerkt werd of dat het na het klaarkomen over en uit was.
Ik ben wel erg voorzichtig in mijn keuze van de dames waarmee ik sex wil beleven.
En daar heb ik altijd geluk bij gehad, op die enkele uitzonderingen na.
Ik vind het maar niks om onmiddellijk te gaan neuken, en eenmaal klaargekomen te zijn het pand weer te verlaten. Ik ga altijd voor de full-service, lekker rustig beginnen met tongzoenen, beffen, pijpen en andere geile opwindenden spelletjes om dan langzaam over te gaan naar de grote manoeuvres. En nadien zelfde weg terug afbouwen. En is het uurtje nog niet om (wat meestal het geval is, ik kom ook vrij snel klaar), dan gaan we liefst voor een tweede rondje. En zelden heb ik dames gehad die daar niet voor open staan. Veelal moet ik zelf wel de eerste aanzet geven voor het volgende rondje, maar er zijn gelukkig veel dames die zelf het heft in handen nemen en me weer op oorlogssterkte brengen en klaar voor de volgende ronde.
Ga maar eens bij Manuela, als je daar je zaadjes hebt geleverd, gaat het al snel door haar hoofd "Zou er nog wat sperma extra te krijgen zijn." En zij zal al vlug een tweede keer, en als het lukt liefst nog meerdere keren doen komen. Het uurtje wordt altijd mooi volgemaakt. En zij is zeker niet de enige die je een gereserveerd en betaald uur tot het einde toe laat beleven met heerlij geile sex, of een lekkere afsluitende geile massage.
Ik lees hier wel veel van wandelaars die erover klagen dat ze snel buitengewerkt worden, maar daar heb ik slechts uiterst zelden wat van ondervonden. Ik prijs me wel gelukkig. Ik legde dit ooit voor aan een mij zeer goed gekende dame waar ik een goede klik mee heb, en zij antwoordde daarop dat er nogal wat onbeschofte en/of onrespectvolle wandelaars zijn en ja die werkt ze dan ook wel sneller buiten.
Blijkbaar ligt er toch ook wel heel veel aan de houding en mentaliteit van de wandelaars.
Ongetwijfeld zijn er heren waarbij het respect voor de dame niet aanwezig is maar andersom komt dat ook voor, ik maakte mee : dubbele afspraken, kleine kinderen aanwezig, man kon elk moment arriveren, schaamluis opgelopen, dames bij wie er steeds bijbetaald moet worden en die niet doen wat er beloofd is, naar hond stinkend huis ,bij mijn aankomst geen reactie , naar drank stinkende dame , vies kleverig bed en zo kan ik nog wel even doorgaan . Ik ben altijd schoon ,verzorgd en ik heb respect Iedere wandelaar maakt wel eens iets vervelends mee buiten hun schuld. Als je dat nooit overkomt dan wandel je niet
 
Heb onlangs een dvp bezocht, afspraak 1 uur/ 2x komen.
Toen na 35 min ronde 2 zou beginnen had ze pijn 🙄.
Heb gewoon het prijsverschil tussen 30 & 60 min teruggevraagd en ontvangen.
Zo kan het dus ook !
Interessante opmerking. Ik denk dat het allesbehalve vanzelfsprekend is dat je je geld terugkrijgt, tenzij je expliciet hebt afgesproken dat er een bepaald doel, zoals 2x klaarkomen, bereikt zou worden. Dat is dan waar je voor hebt betaald.

Elke sekswerker en elke klant denkt hier anders over. Het is belangrijk om duidelijk te hebben waarvoor je betaalt. De meeste sekswerkers die ik ken, rekenen op basis van tijd. Als zij hun tijd hebben gegeven, verwachten ze de volledige betaling. Geld terugvragen zal dan snel als een weinig galante actie worden gezien.

Met Friends With Benefits met een dame ga je bijvoorbeeld een dagje weg en meestal betaal je als man zijnde dus er is wel degelijk een betalende factor maar dat hoeft niet altijd, je kan ook samen op de bank netflix kijken
Volgens mij wordt met FWB meestal bedoeld dat je seks met elkaar hebt omdat je dat beiden graag wilt. De 'benefits' betreffen geen andere dingen. Het gaat dus om een combinatie van vriendschap en seks zonder de complicaties of verwachtingen van een traditionele romantische relatie. Maar, iedereen kan er zijn eigen invulling aan geven.

Als betaling (in welke vorm dan ook) het voornaamste 'benefit' is, dan spreekt men van betaalde seks.
 
Je kan ook aan een vriend best ergens geld voor vragen, daar komt het woord "vriendenprijsje" vandaan.

Friend with benefits is gewoon Engels voor vriend met voordelen. Als ik een vriend heb die ik seksueel aantrekkelijk vind, en die wil het doen voor een prijs die een fractie is van wat ik een DvP normaal betaal, dan is dat voor mij toch echt een vriend waar voordelen aan kleven.
Ik volg deze redenering toch ook wel.
De echte gratis FWB is natuurlijk het beste.
Maar ik ken toch ook knappe vrouwen waarbij ik maar al te graag op een betalende FWB zou ingaan.
 
Interessante opmerking. Ik denk dat het allesbehalve vanzelfsprekend is dat je je geld terugkrijgt, tenzij je expliciet hebt afgesproken dat er een bepaald doel, zoals 2x klaarkomen, bereikt zou worden. Dat is dan waar je voor hebt betaald.

Elke sekswerker en elke klant denkt hier anders over. Het is belangrijk om duidelijk te hebben waarvoor je betaalt. De meeste sekswerkers die ik ken, rekenen op basis van tijd. Als zij hun tijd hebben gegeven, verwachten ze de volledige betaling. Geld terugvragen zal dan snel als een weinig galante actie worden gezien.


Volgens mij wordt met FWB meestal bedoeld dat je seks met elkaar hebt omdat je dat beiden graag wilt. De 'benefits' betreffen geen andere dingen. Het gaat dus om een combinatie van vriendschap en seks zonder de complicaties of verwachtingen van een traditionele romantische relatie. Maar, iedereen kan er zijn eigen invulling aan geven.

Als betaling (in welke vorm dan ook) het voornaamste 'benefit' is, dan spreekt men van betaalde seks.
Wat denk je van volgende situatie? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ooit bezocht ik een dvp voor een half uur.
Ze was knapper of verwacht en haar sevice ook.
Ze had geen klanten meer na mij. Ik wist dat bij aanvang want ik kon mijn uur die avond kiezen. En ze ging daarna naar de gym.
Haar tarief is normaal 1u 150 euro 0,5u 100 euro.
Ik wou een half uur bij nemen, maar dat was dan aan nog eens 100 euro. Een kwartier bijnemen kon niet.
Als ik een afspraak maakte voor de week erop ofzo was het wel 150 euro.
Vond haar redenering op zich niet fout, maar de meeste zouden 50 extra zeggen (sommige zijn zelfs gratis over de tijd gegaan, wat ik uiteraard niet verwacht of eis, maar wel enorm leuk vind).
 
Wat denk je van volgende situatie? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ooit bezocht ik een dvp voor een half uur.
Ze was knapper of verwacht en haar sevice ook.
Ze had geen klanten meer na mij. Ik wist dat bij aanvang want ik kon mijn uur die avond kiezen. En ze ging daarna naar de gym.
Haar tarief is normaal 1u 150 euro 0,5u 100 euro.
Ik wou een half uur bij nemen, maar dat was dan aan nog eens 100 euro. Een kwartier bijnemen kon niet.
Als ik een afspraak maakte voor de week erop ofzo was het wel 150 euro.
Vond haar redenering op zich niet fout, maar de meeste zouden 50 extra zeggen (sommige zijn zelfs gratis over de tijd gegaan, wat ik uiteraard niet verwacht of eis, maar wel enorm leuk vind).
Tsja... zo werkt het bij privehuizen! Boek je meteen een uur, betaal je de uurprijs. Boek je 30min bij... betaal je de half uur prijs!
Bij privé ontvangst kan je (meestal) wel vrijer onderhandelen...
 
Wat denk je van volgende situatie? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ooit bezocht ik een dvp voor een half uur.
Ze was knapper of verwacht en haar sevice ook.
Ze had geen klanten meer na mij. Ik wist dat bij aanvang want ik kon mijn uur die avond kiezen. En ze ging daarna naar de gym.
Haar tarief is normaal 1u 150 euro 0,5u 100 euro.
Ik wou een half uur bij nemen, maar dat was dan aan nog eens 100 euro. Een kwartier bijnemen kon niet.
Als ik een afspraak maakte voor de week erop ofzo was het wel 150 euro.
Vond haar redenering op zich niet fout, maar de meeste zouden 50 extra zeggen (sommige zijn zelfs gratis over de tijd gegaan, wat ik uiteraard niet verwacht of eis, maar wel enorm leuk vind).
Zoals hierboven ook al genoemd, vind ik het geen vreemde redenatie van haar. Ze beschouwt het als een aparte afspraak. Ik begrijp jouw redenatie ook, en ik denk dat er genoeg sekswerkers zijn die je enkel het verschil zouden laten betalen. Iedereen gaat hier anders mee om.
 
Zoals hierboven ook al genoemd, vind ik het geen vreemde redenatie van haar. Ze beschouwt het als een aparte afspraak. Ik begrijp jouw redenatie ook, en ik denk dat er genoeg sekswerkers zijn die je enkel het verschil zouden laten betalen. Iedereen gaat hier anders mee om.
Ze geeft gelijk een visitekaartje af van heel zakelijk en niet flexibel.
Prima , maar dan de laatste keer voor mij.
 
Ik ga liever voor een uur. Een half uur zo ik enkel boeken als ik geen review vind over haar. Om eens te testen.

Aan 15 min heb je toch niets je moet je hasten dat is toch ook gewoon maar broek af 1 standje klaar komen en terug weg.
 
Meest voorkomende wat ik vaak lees is halfuur voor uitproberen. Ikzelf doe meestal een uur. De schade is wat groter als het slecht is maar mijn beredenatie is dat de dame voor iemand die een halfuur betaald misschien minder haar best doet als iemand die voor een uur betaald.

Als het dan nog slecht is weet je 100% zeker dat je niet terug hoeft te proberen terwijl dat bij een halfuur als het slecht is misschien aan de tijdsdruk of instelling van de dame lag.

Misschien een dure/domme inzet maar bij een uur zie je haar ware "potentie". Ben wel benieuwd hoe een ander hier tegenaan kijkt
 
Volgens mij wordt met FWB meestal bedoeld dat je seks met elkaar hebt omdat je dat beiden graag wilt. De 'benefits' betreffen geen andere dingen. Het gaat dus om een combinatie van vriendschap en seks zonder de complicaties of verwachtingen van een traditionele romantische relatie. Maar, iedereen kan er zijn eigen invulling aan geven.

Als betaling (in welke vorm dan ook) het voornaamste 'benefit' is, dan spreekt men van betaalde seks.
Dus als jij een date hebt met een niet-dvp en als man zijnde betaal je de date en je hebt daarna sex dan is dat volgens jou betaalde sex, dat suggereer je hiermee
 
met een dame ga je bijvoorbeeld een dagje weg en meestal betaal je als man zijnde dus er is wel degelijk een betalende factor maar dat hoeft niet altijd, je kan ook samen op de bank netflix kijken
Je reageerde hiermee direct op een opmerking over 'betalende factor'. Maar, als het in het geheel niks uitmaakt voor haar of je wel of niet wat betaald, ja dan is er niet sprake van betaalde seks.
 
Ik ben niet zo wild van 30 minuten. Als je net een beetje op gang komt is het alweer afscheid nemen. Begrijp dat veel onbekende cliënten het niet zo snel aandurven om met een onbekende dvp langer dan 30 minuten te willen afspreken, maar het is vrij onwaarschijnlijk dat je die wel terug gaat zien voor een langere afspraak.
Meestal doen eendagsvliegjes 30 minuten.
 
Ik ben niet zo wild van 30 minuten. Als je net een beetje op gang komt is het alweer afscheid nemen. Begrijp dat veel onbekende cliënten het niet zo snel aandurven om met een onbekende dvp langer dan 30 minuten te willen afspreken, maar het is vrij onwaarschijnlijk dat je die wel terug gaat zien voor een langere afspraak.
Meestal doen eendagsvliegjes 30 minuten.
En... kan me dus best voorstellen dat je -als onbekende- bij de meeste DVP's dan ook 'eendagsvlieg' service krijgt! Een beetje 'self-defeating' dus...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan