Recensie Isabella, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willy Walker

Newbie
15
04/03/22
47
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2705784-isabella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze had nog geen recensies, daarom heb ik zelf maar de proef op de som genomen. Eindstand is dat jullie deze links kunnen laten liggen. Ik heb zelden zo'n waardeloze ervaring gehad. Het begon al toen ik binnen kwam en de badkamer niet gebruikt kon worden. Die was volgens haar kapot? Ik kon in ieder geval niet douchen of me even opfrissen. Het was wel prettig geweest als haar planner dat in ieder geval van te voren had kunnen communiceren. Nadat ik dat had geaccepteerd dacht ik dat het toch nog een prima date kon worden want ze ziet er niet verkeerd uit. Het is de dame van de foto's, ze heeft een goed lichaam en ik schat dat ze ergens midden 20 is. Dan begint echter de drama, ze zoent niet en alles is gevoelig. Haar borsten waren te gevoelig om gelikt of aangeraakt te worden, ze wilde niet gebeft worden want dat vindt ze niet prettig. Het pijpen (met condoom) deed ze nog redelijk, maar was ook niet om over naar huis te schrijven. Vervolgens dan maar over gegaan tot sex. Ik denk zonder te overdrijven dat het kopje van mijn lul er net 1 centimeter inzat of het deed al pijn en ik moest rustig aan doen. Aangezien ze er goed uitzag is het mij wonderbaarlijk genoeg uiteindelijk toch gelukt om klaar te komen. Ik heb haar toen gevraagd of ze mij anders nog wilde masseren. Dat heeft ze ongeveer 5 minuten gedaan en toen vond ze het mooi geweest. Ik heb toen mijn verlies maar genomen en ben vertrokken. Ik ben in totaal ongeveer 30 minuten binnen geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan