Recensie Alisa, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daan8030

Newbie
8
11/06/23
3
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9674114-alisa
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slechtste date ever. Voorafgaand aan het bezoek via de app duidelijke afspraak gemaakt over de prijs en de te leveren diensten (pzc en intiem). Bij aankomst afgesproken prijs betaald en snel even opgefrist onder de douche. Toen ik dacht dat het feest kon beginnen bleek pzc toch niet mogelijk tenzij ik 40 euro zou bij betalen. Uiteraard was ik het daar niet mee eens en wees ik haar op de gemaakte afspraak en liet ik de app zien met de afspraak. Zij verschool zich achter haar planner (geen idee of ze een planner heeft) en zei dat ze haar planner van alles beloofde wat zijn vervolgens niet waar wilde maken ... (waarom heeft ze dan een planner?). Vervolgens verging mij de lust en wilde ik mijn geld terug. Uiteraard kon dat niet want voor mij had ze zogenaamd een andere afspraak afgezegd. Dus toch de date weer voortgezet en kon ik me met moeite weer opladen aangezien ik al weken droog had gestaan. Pijpen was vervolgens heel erg kort en alleen maar het puntje dus ik vroeg of ze nog even door wilde gaan toen ze al snel het condoom er al om wilde doen. Met enige tegenzin voldeed ze aan mijn verzoek. Na weer een ultrakorte matige pijpsessie vond de dame het tijd om tot actie over te gaan. Toen ik haar in missio wilde nemen bleek dat niet te kunnen omdat ze daar niet aan deed (...??? waarom ben je dan een dame van plezier) alleen doggie was mogelijk of zij bovenop. Toen ik vervolgens begon klaar te komen trok ze zich al terug en gunde me niet eens de tijd om rustig te komen aangezien alles was gericht op zo snel mogelijk afwerken. Kortom, waardeloze date en de dame is er alleen maar op gericht om je zo snel mogelijk weer de deur uit te werken. Stond binnen 15 mins weer buiten. Dus heren, trap hier niet in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan