Recensie Isabella, Oudenaarde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 169

Stamgast
Forumpionier
270
01/07/21
342
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/isabella-485/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik droomde er al lang van om eens het bed te delen met een erg donkere dame. Droom is uitgekomen, al was de uitkomst minder leuk dan de droom.
Afspraak maken ging vlot, gekozen voor 45min. Het was het meisje van op de foto's, mooi lijf en erg donker. Yes!

Maar dan… Ze zei met moeite iets, alsof ze geen Engels kan (duidelijk iemand anders die de berichten beantwoordt dus). Geen gezoen, beffen mocht niet, en ze ging haar al direct om haar rug leggen om te neuken. Ah geen pijpen? Deed ze dan toch een minuutje. Om haar weer op haar rug te leggen. In missionaris begonnen maar haar vlug gedraaid naar doggy. Goed doorstoten om zo snel mogelijk te komen. Ze maakte zelfs geen aanstalte om nog iets van een massage te geven. Nee, kleren aan en het zat er op.
Me dan ook maar aangekleed en vlug naar buiten gegaan, haar geen blik meer gegund. 20 minuten binnen geweest, betaald voor 45…

Beloofde: kussen, pzc, 69, massage.
Ik kreeg: niks van dat alles.

Ze vertrekt morgen weer, hopelijk doen de medewandelaars hun huiswerk en zien ze dit bedrog.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan