Recensie Isabella (Roe) , Verversrui 2/4 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.541
16
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weer een Isabella! Waarom hebben DVP allemaal dezelfde namen? Deze meid staat op de hoek met de Vingerling , is blonder en knap. Eigenlijk een dame van de dag , dus @Janus zal haar wel kennen , met uitloop naar de avond , die pakt ze nu ook mee.
Ze heeft een mooi naturel " front -office " , met een groot tattoe embleem ( a la Lisa Lefevre) onder de borsten, zonde eigenlijk.
Het was voor mij al het 2e rondje in het SKW, dus wat moeizaam de juiste hardheid bereikt . ( Was al leeggemolken door een zeer fanatiek toppertje , maar vind dan zo zonde om al weer gelijk naar huis te gaan)

Maar Isabella werkte er goed aan ,tijd vol , goed pijpwerk en zeer aangenaam in de omgang. Ik heb deze 23 jarige meid beloofd de volgende keer als eerste te " nemen" .
Doe er Uw voordeel mee , wandelaars !
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enige tijd geleden ook is binnen geweest ? Het huis den gouden hoek was voor mij den eerste keer maar nen déjà vu van vvr 12 en met een smal bed . Maar nu zij ze deed me denken aan Dora maar daar was alles strakker. Ik voelde me toch wel wa buiten gewerkt pijpen was best lang maar eentonig. Bij normal zij ze dat ik niet in haar mocht klaarkomen (natuurlijk mc) ik dacht wtf ik heb mijn best gedaan maar dit was toch nen eerste keer voor mij . Totaal geen klantenbinding dus ik vermoed dat het bij 1 keer gaat blijven . Ze had best een diepe stem .
 
Terug
Bovenaan Onderaan