Recensie Isabella, Waalwijk 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/hete-brunette_8088065
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een fijne erotische massage met de bedoeling om een prostaatmassage eens te ondergaan. Maar al liggend op mijn buik kreeg ik het Spaans lekker benauwd van Isabella omdat ze op een bepaalde manier mijn handen in haar handen verstrengelde. Ze vond het ook fijn en de op vraag 'Wollen Sie intim?' heb ik snel JA geantwoord 😉

Leuke dame, kon vooraf en achteraf douchen. Is op een bekend adres in Waalwijk. Dame is er nog tot eind van deze maand.
 
Ze geeft prima massage, meteen vanaf het begin heerlijke body-to-body en veel pussy-sliding. Prostaatmassage stelde ze bij mij ook voor, maar niet mijn ding. Ik had het idee dat ze slanker was dan op de foto's. intiem stelde ze niet voor maar ook niet gemist.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is nog tot dinsdag in Made, daarna vertrekt ze naar Eindhoven omdat de huidige locatie niet voldoet.
 
Kan ik me voorstellen in een ons-kent-ons dorp als Made...
Ik was laatst in Heerlen nog eens bij haar. Ze is super-vriendelijk maar ervaring was veel minder dan in Waalwijk. Van het uur 45 min. op de buik met veelal dezelfde massage-bewegingen. Omgedraaid nauwelijks b2b en toch wel zo snel mogelijk naar een happy-end. Bij lange na helaas niet zo erotisch en goed als in Waalwijk.
 
Maar wat heeft dat met de locatie te maken waar ze masseert ga ervan uit dat op elke plaats waar ze ontvangt de service hetzelfde is of is het telkens een andere masseuse dan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan