Algemeen Isaura and friends 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn inzet was altijd 150% bij een grote opkomst, maar een stuk minder als er 10 man kwam opdagen op 3 of 4 vrouwen. Dan is er geen uitdaging voor mij en verslapt mijn inzet. Zijn het nou 10 deelnemers op enkel mijzelf.. dan is het pas een uitdaging 🥰😋 Dat is echt kicken en een super gangbang 🤩 en een lichaam die 3 dagen spierpijn heeft 🤣
Bij een '150% inzet'... een mega-geile lekkere stoeipartij... en daarna drie dagen spierpijn. Dat is toch nagenieten! Zo zie ik het toch!

Min +30 heren voor 4 dames, dan moet je inderdaad trekken en duwen om je zaad kwijt te raken bij één van de dames. Maar het zullen de centjes zijn die tellen en de rest is bijzaak.
Bij de feestjes van Monique in de boerderij wordt gezegd dat de dames het onbetaald doen. Dan mag je je gerust afvragen hoe het geld daar verdeeld wordt.

Bij de feestjes van Monique in de boerderij wordt gezegd dat de dames het onbetaald doen. Dan mag je je gerust afvragen hoe het geld daar verdeeld wordt.

Niet.

De entree gaat de kassa in en er gaat niets naar de vrouwen die meedoen. Voordeel daarvan is: je hebt 0 verplichtingen, maar er wordt wel iets v je verwacht.

Dat weet ik uit ervaring.

Laten we weer ontopic gaan 😉

Terug
Bovenaan Onderaan