Recensie Isis, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
795
09/01/22
983
75
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1503175-isis
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
van de weelk bij deze TMM langs geweest bij binnenkomst uitgekleed en plaats genomen op bed
Isis deed haar top niet uit vroeg gelijlk extra 10 euro voor topje uit en begon gelijk op me slappe penis het condoom te doen en een beetje te trekken
Hierna begon ze met haar mond op en neer maar helemaal niet zuigen slechte service
Toen hij eenmaal stijf was met moeite heb ik haar maar op haar ruggetje gelegd met haar grote tieten(wel in topje) omhoog en kutje ook en begon haar te pompen, hier deed ze een paar keren haar handje er tussen zodat ik niet diep kon stoten terwijl ik echt geen 30 cm heb geloof me gewoon normaal formaat. Ik heb het maar afgeblazen want deze dame had er echt geen zin meer in en ik ook niet.

Ik ga hier nooit meer terug naar deze spaanse bende het zijn allemaal bedriegers : Selena, Rose en deze Isis die overigens geen 21 jaar is maar meer 31 jaar daar schrok ik enorm van, want haar collega's zijn wel rond de 21 jaar, broeders vermeid deze meiden a,u,b....ze zijn echt niet het geld waard je kan beter naar de doubie gaan krijg je meer waar voor je geld.
 
Ik ben het volledig met @modjomaster eens, isis haar foto's zijn zwaar bewerkt. Daarnaast is ze zo afstandelijk als maar kan het voelt alsof je een pop zit te neuken, ze heeft totaal geen zin in haar werk. Kon me geld net zo goed in de sloot gooien. Mij ziet ze niet meer terug, gelukkig zijn er andere meiden die wel weten hoe ze hun werk moeten doen dus isis kan me gestolen worden. De mannen die het wel proberen wens ik veel Success.
 
Is er iemand nog recent geweest
ga maar liever niet je kan beter je geld verbranden dan zie je tenminste iets gebeuren haar fotos zijn ook nep ze lijkt er totaal niet op!!!
als je toch een latina wilt pompen ga dan naar Rose weer in nederland is die is wel aardig en pijpt goed en zit op het zelfde adres of Selena die zit ook op dat zelfde adres:

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan