Recensie Jane, Boerderij Nijeveen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bezoeker (OV)

Newbie
Forumpionier
21
13/07/21
7
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/588796-jane
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jane is een vlotte en energieke frisse meid van eind 20. Die voorzien is van een mooi stel botsten en lekkere kont. Ze is van veel markten thuis en geeft het gevoel dat ze het met plezier doet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ook bij Jane geweest, Jane is een vriendelijke vrolijke maar wel een hele drukke en praatgrage dame. De date zelf vond ik niet optimaal, het leek soms wel een cabaret show. Ze praatte veel en maakte continue 'grapjes', dit bracht mij niet in de stemming.

Al met al een leuke dame alleen niet mijn type! Geen herharlingsgevaar voor mij, dit ligt niet aan Jane, die doet zeker haar best alleen ik voelde zelf geen klik.

Overigens is de club waar ze werkt een fijne plek om naar toe te gaan!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Plassex
  7. Soft SM
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Voetfetish
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind april heb ik Jane bezocht, in de inderdaad mooie club te Nijeveen. Jane is ook meesteres, al vindt zij zelf dat die titel haar niet zo goed past.
Zij ziet zichzelf meer als iemand die er veel plezier aan beleefd om lekker gemeen te teasen en pleasen.
De dag voordat ik aan haar voeten zou liggen heb ik persoonlijk een brief afgegeven voor haar.
Dit heb ik gedaan zodat Jane een zo goed mogelijk beeld had van mij en mijn do's en don'ts.

Na aankomst op de dag zelf, eerst even koffie gedronken en gepraat, kennis gemaakt enz.
Eenmaal op de kamer met een giga bed, heeft zij mij alle hoeken van de kamer laten zien. Zoals reeds eerder in een review is opgemerkt praat Jane veel en maakt grapjes, dat is vervelend maar waarschijnlijk ook iets van een teken van onzekerheid.
Als er niet werd gepraat of gelachen ontpopte Jane zich als een ware, gemene domina. Ik neem aan dat wanneer we elkaar vaker hebben gezien, de praatjes naar de achtergrond verdwijnen.

Jane doet wat zij beloofd, tijdens de sessie werd ik een paar keer uitgedaagd om net een stap verder te gaan, voor haar.
Jane is als bloemknopje dat nog moet opengaan, eenmaal open dan is het een en al genot en meer.
De finale was als een droom die uit kwam. Ik liggend op de vloer, geboeid, Jane die over mij heen torent en over mij heen plast er leek geen eind aan te komen. Tijdens dit alles hield zij een hand strak op mijn mond en met de andere wreef zij haar nectar over mij heen, door mijn haar enz.
Toen ik dacht dat het voorbij was werd mijn sperma hardhandig door Jane in mijn "strot" geduwd.
Mijn wens/fantasie was uitgekomen.

Jane is gewoon een Topper, een wereldwijf.

* Omdat het onze eerste ontmoeting was heeft Jane het normale uur tarief van €160 gerekend. Het bdsm uurtarief heb ik vermeld in de review.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan