Recensie Jarern, Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.114
19/07/21
1.636
12
Gisteren na lange tijd weer een keertje naar Jarern gegaan in Dordt. Ik had er een klusje. Bij Jarern had ik in het verleden (toen werkte Patchera er ook nog) leuke ervaringen gehad. Daarna een tijd niet meer in de buurt en toen kwam Corona er nog overheen en toen stond alles stil.

Maargoed, ik gebeld: er bleek een nieuw meisje te zijn, ene Lynn. Nou, die moet je dan zeker testen, toch? Eenmaal aangekomen deed er een iets oudere vrouw open (40+), niet Miss Thailand. Ik werd meegetroond naar de rechter kamer achterin. Eerst douchen. Kom ik uit de douche, moet ik opeens naar de andere kamer. Maar me kleding hangt daar allemaal nog! Nee, die had Lynn onder het douchen al naar de andere kamer gebracht. Ik ben er nooit zo stuk van als masseuses aan mijn kleding gaan zitten, eerste minpuntje.

Daarna begon de massage. Ik wil dan altijd een beetje babbelen, break the ice or something maar dat lukte totaal niet. Ze wilde niet praten, wilde niks over zichzelf zeggen, enz. Nou, ok. Dan maar stommetje spelen, ik me ogen dicht en keek naar wat der ging komen.

De massage begon best goed, best professioneel. Langzamerhand dwaalden haar handjes beneden wel af. Op zich kan ik daar heel best mee leven;) Ik lag daar en liet merken dat ik het prima vond en wachtte af. De massage werd voortgezet, combi van best professioneel met teasen. Het werkte voor mij heel aangenaam opwindend. Tussendoor wel weg om de deur open te doen en na het omdraaien nog een keer. Dat vond ik ook een duidelijke min. Toen omdraaien. Ze blinddoekte me min of meer met het handdoekje op het kussen. Dat vond ik heel veelbelovend. Handdoekje beneden in een soort propje om mijn uitsteeksels en verder met de massage. Het teasen nam iets toe tot mijn plezier. Vervolgens hoofdmassage en toen was het opeens over. See you next time !

Nou, dat vind ik absoluut waardeloos. Ik ben er zo eentje van óf je geeft een goeie profi massage zonder foefelegein óf je geeft een massage met teasen maar dan moet je het ook wel afmaken. Óf een HE óf...(en dan kan het voor mij niet ver genoeg gaan).

Schade 55 euri. Beetje weggegooid geld want ik ging heel ontevreden de deur uit. Herhalingsgevaar Jarern? Misschien, maar in ieder geval niet meer bij Lynn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan