Recensie Jenn, Mook (voorheen Nijmegen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nathan

Newbie
6
03/02/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-natte-poes-zoekt-krabpaal_7952415
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inmiddels een paar keer bij haar geweest de afgelopen jaren. Ze is me nog een beetje een raadsel maar op een of andere manier hou ik er wel van. Een beetje girl-next-door meets MILF . Ze is wat stil en passief, maar je merkt wel dat ze ervaring heeft. Ze heeft een prima lijf, slank, geen fotomodel. De foto's bij de advertenties zijn niet van haar.

De ontvangstlocatie varieert tussen een net appartement en een kantoor. Er liggen doekjes klaar voor na de daad maar heb nog nooit echt gezien dat ze zich gewassen heeft, meestal is het na de daad direct de kleding aan. En aangezien ze een voorkeur heeft voor NZC moet je daarvan houden. Ze is geen fan van pijpen, alleen een beetje aan het begin van de daad. Verder is het gewoon neuken. Toen ik op kantoor was bij haar ging ze gewoon op een grote tafel liggen en mocht ik haar gewoon nemen, in het appartement zat ze lekker bovenop.

Al met al vond ik het het wel prettig, maar ze heeft haar prijzen behoorlijk omhoog gedaan en dat vind ik het niet waard. Als de prijzen weer wat zakken ga ik vast nog wel een keertje langs.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan