Recensie Jenny , Denhaag , Doubletstraat 79 k3 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmybones

Wandelaar
45
08/04/22
44
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vandaag rondje doublet , meerdere keren de straat in en uit gelopen want was rustig kwa dames en kon niet echt 1 vinden die mij direct aansprak , na dat ik meerdere keren rond heb gelopen en net weg wou gaan zag ik aan het einde van de straat bij de pisbakken een leuk uitziende latina met een strak lichaam en een mooie grote ronde kont die kont sprak mij meteen aan , ffe nog een keer kijken en ja en besloot naar binnen te gaan , erg vriendelijke meid stelt zich voor praat ook nederlands en vraag ook naar je naam/afkomst je kan een praatje met der maken dus ..pijpen met condoom was goed maar ze zuigt soms een beetje te hard , daarna ging ze zelf reverse cowgirl mooi uitzicht die grote kont , daarna doggy style tijdens doggy masseerde ze me ballen dat was extra geil ! het duurde te lang voor ik kwam dus afgesloten met aftrekken met olie soms ook een beetje te hard trekken leuke ervaring maar voor mij niet voor herhaling vatbaar
 
vandaag rondje doublet , meerdere keren de straat in en uit gelopen want was rustig kwa dames en kon niet echt 1 vinden die mij direct aansprak , na dat ik meerdere keren rond heb gelopen en net weg wou gaan zag ik aan het einde van de straat bij de pisbakken een leuk uitziende latina met een strak lichaam en een mooie grote ronde kont die kont sprak mij meteen aan , ffe nog een keer kijken en ja en besloot naar binnen te gaan , erg vriendelijke meid stelt zich voor praat ook nederlands en vraag ook naar je naam/afkomst je kan een praatje met der maken dus ..pijpen met condoom was goed maar ze zuigt soms een beetje te hard , daarna ging ze zelf reverse cowgirl mooi uitzicht die grote kont , daarna doggy style tijdens doggy masseerde ze me ballen dat was extra geil ! het duurde te lang voor ik kwam dus afgesloten met aftrekken met olie soms ook een beetje te hard trekken leuke ervaring maar voor mij niet voor herhaling vatbaar
Bedankt voor je recensie!! Ben zelf liefhebber van vrouwen met enorme billen. Weet je misschien haar werkdagen en tijden?
Grt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst nog eens 2 maal Jennie bezocht. Vorige week zaterdag en gisteren. Het was beide keren op de kamer van Carla witte passage k14 te doen. Was gisteren dezelfde goede service als vorige week. Gisteren betaalde ik haar 50. Alles gebeurd met condoom. De blowjob had naar mijn mening iets langer gemogen want ze heeft al langer haar tijd genomen toen ik eens 35 en 40 betaalde. Na de blowjob kwam ze uit eigen initatief plaatsnemen op mij en goot ik haar borsten onder de olie. Ze wisselde af door voorover gebogen op mij te rijden en rechtop leunend. Na aantal minuten genieten van het schouwspel in de spiegel heb ik het in missionaris afgemaakt. Naarmate ik hetzelfde vlotte tempo bleef aanhouden legt ze dan haar handen op mijn billen. Ogenblikkelijk nadien schoot ik dan ook het rubbertje vol. Verfrist, aankleden en ze gaf al wandelend naar het raam een kusje dus ik maakte hiervan gebruik om een zoen op de wang te geven. Ze blijft heel professioneel maar dat waardeer ik wel aan haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan