Recensie Jessica, Den Haag, Doubletstraat 3 k8 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze was altijd wel enigszins fors, maar wel op een lekkere manier. maar ik vond ze er niet meer zo lekker uitzien, als voorheen. Maar dat is een persoonlijke mening, het kan best dat andere wandelaars het niet zo ervaren. Of misschien leek ze voller door haar kleding.
Als je haar wilt bezoeken, zou ik niet te lang wachten, want ik heb begrepen, dat ze niet zo lang blijft een maand of twee.
Ik heb haar gespot en even gesproken op 40 k3
 
Sinds 4 dagen in de straat. Zag haar in strakke spijkerbroek de straat inlopen. Man man man; wat een heerlijke reet heeft ze toch. Tieten zijn ook geweldig.
Haar kamer is nu nummer 1, de meest rechtse. Vroeg nog naar een blowjob zonder maar dat zou 30€ extra kosten.
Prima kamer waarbij ze met haar mond het condoom aanbracht. Beetje teasen en voorspel erbij. Lekkere pijpsessie met af en toe deepthroat. Neuken zij eerst bovenop en kwam plat op me liggen. Keek in de spiegel en haar billen deinden heen en weer echt geil om te zien. Dan missio waarbij ze aan mijn tepels zoog. Doggy is een verplicht nummer met haar big ass. Kostte geen moeite om het condoom te vullen. Aardige meid met een geweldig lichaam als je van wat voller houdt met een big ass en tieten.

Nb: ze zei ongeveer 3 maanden te blijven werken.
 
ik heb haar gisteren ook gezien, en nog even een praatje met haar gemaakt, en met de gedachte gespeeld om haar te bezoeken. Later zag ik haar nog even in de straat lopen naar een kennis oid, met een legging aan, het leek wel een michelin vrouwtje. Ik weet dat sommige mannen daarvan houden, maar ik niet.
Voor mij is het mooie er toch wel van af, ze is zeker een kilo of twintig zwaarder geworden. Een beetje te veel van het goede voor mij. Wel jammer want het was best wel een lekker geil wijf, hoewel ze soms ook wel haar buien had.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar laatst weer eens bezocht en ze is inderdaad wat aangekomen. Deze kilo's maken voor mij het verschil tussen extreem thick/curvy en bbw. Die kont was mega en lekker stevig. Nu is ie mega mega en veert nog meer mee. Ik kan me voorstellen dat dit voor sommigen too much is. Voor mij niet 😋

Ze is wel altijd om geld aan het zeiken en beperkte het tijdens mijn laatste bezoekje tot 2 standjes wat voorheen vaak 3 was zonder enig probleem.
 
Laatst bewerkt:
Elke keer om meer geld zeiken idd daarom kom ik er niet meer.Ziet er heerlijk uit,hopelijk kan ik haar de volgende keer weerstaan om er niet heen te gaan ..dat gezeur om meer geld vind ik echt vreselijk
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik ben afgelopen week een keer s'avond laat bij haar geweest, vlak voor sluitingstijd. Ik had eigenlijk een paar andere dames in mijn achterhoofd om te bezoeken, maar de meeste daarvan waren al naar huis.
Nadat ik al gezien had, van een afstandje dat ze wat zwaarder was geworden, viel het mij nog meer op toen ze haar kleren uit had. Haar kont was gigantisch groot, voor mij te groot. De inzet van haar kant was uitstekend, ik kan niet anders zeggen. Een beetje voorspel een prima pijpie, en het neuken in 2 standjes was ook goed, hoewel ze best wel wat ruim is inmiddels.
Het vragen om meer geld herken ik niet, dat heeft ze nog niet gedaan bij mij.
Ik geef het een positieve beoordeling maar dat is voor haar goede inzet, maar ik denk niet dat ik haar nog zal bezoeken, ze is gewoon een beetje te dik voor mij nu.
Overigens zit ze al een tijdje op 1 K1, ik zal vragen aan de mod. dit aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
Mevrouw Dikbil is er weer :p
Ja op 3 k8 nu vandaag gekomen
Na lange tijd weer aanwezig dus ik dacht laat me ff langs gaan .
Na een korte babbel 40 afgesproken pz en neuken mc zoals vanouds.
Normaal betaal ik 50 maar ik dacht laat me 40 proberen kijken of het lukte en het mocht .
Het was eigenlijk gewoontjes had meer verwacht Na zo'n lange tijd.
Ze deed gewoon zoals altijd lebberde mijn oren schoon daarna de ballen en beetje mijn schacht daarna doggy en afgemaakt Missionary
Dus eigenlijk had ik niks gemist....misschien over een paar weken weer maar dan weer voor 40 niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Normaal elke dag na 18:00 zeker maat volgens mij is ze er overdag ook al.
Gisteravond stond ze op 1A k2...ik denk dat ze nog geen vaste kamer heeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek bij (dikbil)Jessica. Zag haar vroeg in de middag de straat inlopen en met haar strakke broek had ik uitzicht op haar megakont. Mijn afspraak met een dame werd helaas gecancelled dus kon ik voor Jessica gaan die hier nu een week werkzaam is. Dit keer was haar kamer 1a k2 maar ze zei dat ze geen vaste kamer had.

Was weer een geile sessie met wat schudden van haar big booty. Ik gaf haar 40€ maar ze wilde toch 50€ en met een blowjob zonder was het 70€. Dat stond me ook bij bij mijn laatste bezoek aan haar dus hoe Gotu erbij komt om voor 40€ pzc erbij te krijgen is mij een raadsel want ze wil al 50€ voor een standaardwip. De standjes on top, doggy, plat doggy en missio gedaan met likken aan mijn tepels en lekker klaargekomen maar ik val nu eenmaal op meiden met een big ass en Jessica voldoet daar uitstekend aan. Zeker voor herhaling vatbaar. Ze zei er nog bij toen ik erom vroeg ongeveer 2 maanden te zullen blijven.
 
Het zijn mijn looks waarschijnlijk hahahaha...
Nee zonder gekkenheid het is niet zo van hup 40€ is een heel process.
Voor dat ze weg ging ging ik best vaak en had ik het al naar beneden geschroefd €50 geen geld bla bla hi hi ha ha......en nu zelfde verhaal ik wil wel maar heb maar 40 € take it or leave it en ze hapte 😆
 
Wat iemand al eerder schreef ze is gek op geld. Ze probeerde al vijftig te vragen toen alle meiden € 40,00 vroegen, heb ik niet gedaan. Toen was € 40,00 ook gewoon goed. Dus wat Gotu schreef klopt wel.
Nu is ze voor mij te dik, dus kans zeer klein dat ik haar nog zal bezoeken. Maar voorheen was ze best best lekker.

//Edit mod: vanaf hier graag weer verder met recensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lang niet geweest, deze dame nog nooit bezocht. Geld idd beetje moeilijk allemaal ik heb r €50 gegeven, meer had ik niet bij me. Hele show met die lekkere ass. Ik kwam helaas veel te snel klaar, ga zeker een keertje terug. Vier sterren vanwege de moeilijke transactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan