Recensie Joanna, Ramsel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bramverschoren

Stamgast
254
14/03/23
257
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/joanna-beroeren-sexy.html
Totale kosten (in euro)
80
Onlangs voor de tweede keer bij Joanna geweest. De vorige keer was een half jaar geleden. Ze kan lekker tongzoenen waarbij mijn jonge heer snel in vorm is. Jasje erover en ze pijpt lekker alhoewel ik het liever zonder hebt. Na een tijdje pijpen kwam ze op zitten om te neuken. Dat doet ze goed. Tijdens het neuken aan de lekkere borsten met donkerkleurige tepels zuigen en tongzoenen. Ik kon ook haar clit stimuleren. Ze heeft een lekker strak kutje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/plezierige-explosie.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren de mooie Joanna bezocht en ik kan bovenstaande bevestigen.
Ze is een lieve Spaanse vrouw die goed engels spreekt.
Bij aankomst werd ik in de hal al direct omhelst en voorzien van de nodige kusjes;
Joanna is een mooie verschijning en zeker de vrouw van de foto's enkel heeft ze nu half lang haar met mooie krulletjes.
In de kamer werd mij direct een drankje aangeboden
Vervolgens kwam ze naakt naar mij liggen waarna ze me direct begon op te geilen met haar mooie strake lichaam.
Zoenen, aan mijn tepels zuigen wat ik vervolgens ook bij haar deed. Het is een waar genoegen om aan mooie zwarte tepels zuigen.
Hierdoor werd mijn worstje al goed stijf wat Joanna direct beantwoorde met een goede pijpbeurt met condoom maar toch super lekker.
Dan kwam ze in 69 op me zitten en heb ik haar strakke frisse kutje mogen likken. Dit kon ze zeker appreciëren want ze werd lekker nat.
Hierna heb ik haar op haar rug gelegd en nog even lekker gebeft tot ze smeekte om haar te neuken.
Tijdens het neuken met condoom deed ze goed mee en het duurde niet lang of ze kwam heftig klaar.Jullie zullen wel begrijpen dat het daarna niet lang duurde alvorens ik ook mijn zaad verschoten had.
Tenslotte de date afgesloten met een goede massage.
Joanna maakt je tijd volledig vol voor 30 min betaald en zeker 35 min binnen geweest.
Groot herhalingsgevaar :)
 
Gisteren de mooie Joanna bezocht en ik kan bovenstaande bevestigen.
Ze is een lieve Spaanse vrouw die goed engels spreekt.
Bij aankomst werd ik in de hal al direct omhelst en voorzien van de nodige kusjes;
Joanna is een mooie verschijning en zeker de vrouw van de foto's enkel heeft ze nu half lang haar met mooie krulletjes.
In de kamer werd mij direct een drankje aangeboden
Vervolgens kwam ze naakt naar mij liggen waarna ze me direct begon op te geilen met haar mooie strake lichaam.
Zoenen, aan mijn tepels zuigen wat ik vervolgens ook bij haar deed. Het is een waar genoegen om aan mooie zwarte tepels zuigen.
Hierdoor werd mijn worstje al goed stijf wat Joanna direct beantwoorde met een goede pijpbeurt met condoom maar toch super lekker.
Dan kwam ze in 69 op me zitten en heb ik haar strakke frisse kutje mogen likken. Dit kon ze zeker appreciëren want ze werd lekker nat.
Hierna heb ik haar op haar rug gelegd en nog even lekker gebeft tot ze smeekte om haar te neuken.
Tijdens het neuken met condoom deed ze goed mee en het duurde niet lang of ze kwam heftig klaar.Jullie zullen wel begrijpen dat het daarna niet lang duurde alvorens ik ook mijn zaad verschoten had.
Tenslotte de date afgesloten met een goede massage.
Joanna maakt je tijd volledig vol voor 30 min betaald en zeker 35 min binnen geweest.
Groot herhalingsgevaar :)
Ontvangt zij bij haar thuis ?
 
Gisteren opnieuw een afspraak gemaakt met Johanna. Groot was mijn verbazing toen Katy "warme chocolademelk latina grote kont" de deur opendeed.
Als ik vroeg waar Johanna was zei ze dat die er niet was. Ik had nogthans via watts app met Johanna een afsrpraak gemaakt. Mijn vermoeden is dat Johanna met een ander klant bezig was aangezien er nog 2 auto's op de parking stonden.
Aangezien de goesting groot was en zij (Katy) er zo slecht nog niet uitzag toch maar met haar mee naar de kamer gegaan ook al was haar huidskleur wel een pak donkerder dan die van Johanna. Gelukkig viel de date nog wel mee maar persoonlijk vind ik Johanna toch beter.
Punt is: je denkt met Johanna een date te hebben en er staat plots iemand anders...
 
Gisteren opnieuw een afspraak gemaakt met Johanna. Groot was mijn verbazing toen Katy "warme chocolademelk latina grote kont" de deur opendeed.
Als ik vroeg waar Johanna was zei ze dat die er niet was. Ik had nogthans via watts app met Johanna een afsrpraak gemaakt. Mijn vermoeden is dat Johanna met een ander klant bezig was aangezien er nog 2 auto's op de parking stonden.
Aangezien de goesting groot was en zij (Katy) er zo slecht nog niet uitzag toch maar met haar mee naar de kamer gegaan ook al was haar huidskleur wel een pak donkerder dan die van Johanna. Gelukkig viel de date nog wel mee maar persoonlijk vind ik Johanna toch beter.
Punt is: je denkt met Johanna een date te hebben en er staat plots iemand anders...
Omdraaien en door gaan lijkt mij het beste 🧐
 
Gebeurt o zo dikwijls… afspraak met de ene en dan krijg je een andere voorgeschoteld. Chineesjes lijken allemaal op mekaar maar nooit op de fotos op RL.
ik kijk ter plaatse wat de pot schaft en beslis of ik blijf of niet. (Ik probeer ook altijd een alternatief klaar te hebben met iemand in de buurt die wel is wie ze zegt)
 
Al 3 maal bij Joanna geweest geeft bij mij goeie service en is ondertussen mijn vaste dvp altijd gepijpt zonder condoom nooit moeten achter vragen ….. voor vluggertje of half uurtje perfecte uitje …. Ok ik ben daar op 10 min …. Voor mij dezelfde service moet ik veel verder rijden …… perfect niet maar altijd tevreden en prijs kwaliteit echt voor mij heel ok… dan heb ik al veel meer km s gereden en meer betaald voor veel slechtere service…. Mijn mening e met alle respect vroeger vaste klant Soraya s place maar Srr daar op enkele dames na vind ik er men ding niet meer of de service van vroeger ….. dus Joanna is voor mij echt een top alternatief en dan nog veel minder ver rijden als vroeger nogmaals mijn mening
 
Laatst bewerkt:
Gisteren heb ik deze gezellige dame nog eens bezocht. Ze woont nu in Zichem (VLAAMS BRABANT). Niet echt een discrete plaats langs een drukke baan.
Ik werd vriendelijk ontvangen.
Naar boven, uitkleden en in het bed lekker getongzoend en elkaar betast. Tongzoenen kan ze zeer goed. Lekker zacht en subtiel. Niet het likken zoals sommige doen. Mijn jonge heer stond was snel paraat. Hij werd nog wat harder als ik haar prachtige borsten in mijn mond nam en op haar dondere tepels zoog die hard werden. Ze genoot duidelijk. Na tijdje begon ze te pijpen. Dat deed ze goed maar ze zat tussen mijn benen en kon zo haar klitje niet bespelen. Pijpen doet ze niet zo lang. Snel greep al naar een condoom om te neuken. Tot tweemaal toe kon ik het uitstellen. Ik vroeg om van positie te wisselen. Ik ging naast haar zitten om haar klitje te likken. Dat vond ze heerlijk. Mijn rechterwijsvinger drong haar kutje binnen waar ik haar G-spot vond terwijl ik met mijn linkerhand haar tepel beroerde. Ze kronkelende van genot. Ze kromde haar rug en gooide haar hoofd naar achter en het duurde niet lang of ze kwam intens klaar. Heerlijk om deze vrouw te zien klaarkomen.
Met het condoom aan ging ging ik voor haar kusje zitten om haar te neuken. Na een tijdje gewisseld in cowgirl. Klaarkomen deed ik tussen haar prachtige borsten.
Topdate. Spijtig dat ze niet uit eigen beweging lang pijpt. Ze pijpt goed maar ik ken een adresje dat nog beter is hiervoor 😉.
 
Terug
Bovenaan Onderaan