Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als beginnend wandelaar en saunaclub bezoeker twijfel ik nog wel eens aan mijzelf en hoe ik het doe. Maar na het lezen van deze thread denk ik niet dat daar heel veel aan mankeert 😄.

De bijtbeffer, wtf!
 
Ja! Als zo'n klant (zwaar) onder invloed... plots in shock gaat?
Leg het maar uit! Want na de ambulance... arriveert natuurlijk ook de politie...
En... daarna 'gratis' publiciteit in de media! (om van online roddel nog maar te zwijgen)
Ja inderdaad dat dus?! Heb dit al meermaals zo uitgelegd aan telefoon bij die vragen. Mannen zijn heel stil nadien
Als beginnend wandelaar en saunaclub bezoeker twijfel ik nog wel eens aan mijzelf en hoe ik het doe. Maar na het lezen van deze thread denk ik niet dat daar heel veel aan mankeert 😄.

De bijtbeffer, wtf!
Got your back!!! 😂 zolang je proper, beleefd en correct bent zit je wel goed
 
Lisa, waarom sta je niet in de mooiste/lekkerste? ik bedoel:
  • Milf/mom
  • Mooiste gezicht
  • Mooiste roodharigen
  • Mooiste natuurlijke borsten
  • Doorschijnende kledij/ondergoed
  • Lekker belgisch
  • Mooiste natuurlijke grote borsten
  • Mooiste glimlach
  • Mooiste bips
En dat is alleen de eerste pagina nog maar. Is het omdat ze anders de sectie wel kunnen sluiten? Is dat het?😍

Je kan bovenaan 'het mooiste hart'.
 
Lisa, waarom sta je niet in de mooiste/lekkerste? ik bedoel:
  • Milf/mom
  • Mooiste gezicht
  • Mooiste roodharigen
  • Mooiste natuurlijke borsten
  • Doorschijnende kledij/ondergoed
  • Lekker belgisch
  • Mooiste natuurlijke grote borsten
  • Mooiste glimlach
  • Mooiste bips
En dat is alleen de eerste pagina nog maar. Is het omdat ze anders de sectie wel kunnen sluiten? Is dat het?😍

Je kan bovenaan 'het mooiste hart'.
Ze heeft al haar eigen website hoor!
 
Lisa, waarom sta je niet in de mooiste/lekkerste? ik bedoel:
  • Milf/mom
  • Mooiste gezicht
  • Mooiste roodharigen
  • Mooiste natuurlijke borsten
  • Doorschijnende kledij/ondergoed
  • Lekker belgisch
  • Mooiste natuurlijke grote borsten
  • Mooiste glimlach
  • Mooiste bips
En dat is alleen de eerste pagina nog maar. Is het omdat ze anders de sectie wel kunnen sluiten? Is dat het?😍

Je kan bovenaan 'het mooiste hart'.
Oooooh jullie lieverds! Doen mij lachen. Kvoelde mij even zo 'meh' want mijn eten was misvallen en je zag het op camera 🎥😅

Thank you for the compliments. Even een dingetje: ik heb wel 1 plastische operatie ondergaan. Mijn borsten lijken héél naturel. Maar zijn ze eigenlijk niet 😇

Dit heeft al voor super grappige situaties gezorgd. Na de seks of tussen de beurten praat ik super graag met klanten. Velen zeggen dan hoe erg ze mijn naturel lijf waarderen. De verwondering is dan altijd wel groot als ik het gewoon zeg 😂
 
Oooooh jullie lieverds! Doen mij lachen. Kvoelde mij even zo 'meh' want mijn eten was misvallen en je zag het op camera 🎥😅

Thank you for the compliments. Even een dingetje: ik heb wel 1 plastische operatie ondergaan. Mijn borsten lijken héél naturel. Maar zijn ze eigenlijk niet 😇

Dit heeft al voor super grappige situaties gezorgd. Na de seks of tussen de beurten praat ik super graag met klanten. Velen zeggen dan hoe erg ze mijn naturel lijf waarderen. De verwondering is dan altijd wel groot als ik het gewoon zeg 😂
Niks mis met jou borsten! Haha!
 
Ik moest al gniffelen toen ik het lijstje zag op die uh twee punten, want ik wist al van dat kadootje aan jezelf. 😊
Ja jij hebt mij ervoor gezien hè 😄 was een verjaardagscadeautje voor mezelf vorig jaar.
Even foto toevoegen: ze hangen beetje en zijn voor de spier. Love it ☺️ litteken in de tattoo dus je ziet het niet 🤪
 

Bijlagen

  • IMG_0559.jpeg
    IMG_0559.jpeg
    129 KB · Weergaven: 54
Ja jij hebt mij ervoor gezien hè 😄 was een verjaardagscadeautje voor mezelf vorig jaar.
Was ook niks mis mee, maar je had het toen ineens over niet aanwezig zijn vanwege ziekenhuisopname en ik dacht "oh jee", maar bleek om dit kadootje te gaan gelukkig en niks ernstigs.

Ik zal het moeten doen met de "before" beelden, maar hoe je als persoon straalt zegt mij meer dan de ontboezeming van je boezem. 😉
 
5185ac8487cce5468ee6de675ecbab86.jpg
 
Oooooh jullie lieverds! Doen mij lachen. Kvoelde mij even zo 'meh' want mijn eten was misvallen en je zag het op camera 🎥😅

Thank you for the compliments. Even een dingetje: ik heb wel 1 plastische operatie ondergaan. Mijn borsten lijken héél naturel. Maar zijn ze eigenlijk niet 😇

Dit heeft al voor super grappige situaties gezorgd. Na de seks of tussen de beurten praat ik super graag met klanten. Velen zeggen dan hoe erg ze mijn naturel lijf waarderen. De verwondering is dan altijd wel groot als ik het gewoon zeg 😂
Zijn ze bij gewerkt, amai dat zou je niet zeggen. 😁 in persoon heb ik ze nooit gezien maar wel OF. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar ze passen perfect bij je. 😅😁
 
Was ook niks mis mee, maar je had het toen ineens over niet aanwezig zijn vanwege ziekenhuisopname en ik dacht "oh jee", maar bleek om dit kadootje te gaan gelukkig en niks ernstigs.

Ik zal het moeten doen met de "before" beelden, maar hoe je als persoon straalt zegt mij meer dan de ontboezeming van je boezem. 😉
En... als het je zelfvertrouwen (nog meer) een boost geeft... Waarom niet?
 
Zijn ze bij gewerkt, amai dat zou je niet zeggen. 😁 in persoon heb ik ze nooit gezien maar wel OF. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar ze passen perfect bij je. 😅😁
Jazeker! Ach de volume was eruit na het eerste kindje. Je ziet jezelf ook zoveel meer in lingerie/ naakt/ op beeld. Dan dacht ik vaak 'het zou toch mooier zijn als...' Uiteindelijk de stap gewaagd en geen spijt van 😍
 
Jazeker! Ach de volume was eruit na het eerste kindje. Je ziet jezelf ook zoveel meer in lingerie/ naakt/ op beeld. Dan dacht ik vaak 'het zou toch mooier zijn als...' Uiteindelijk de stap gewaagd en geen spijt van 😍
Kan ik geloven. Je moet je goed voelen in je lichaam. Ik kan mij wel voorstellen, dat waneer je je vind dat het volume er uit is . Dat je je niet graag meer naakt/ in lingerie toont of voor stelt.

Dan is dat de beste oplossing. Er zijn veel fans denk ik 😍😜
 
Jazeker! Ach de volume was eruit na het eerste kindje. Je ziet jezelf ook zoveel meer in lingerie/ naakt/ op beeld. Dan dacht ik vaak 'het zou toch mooier zijn als...' Uiteindelijk de stap gewaagd en geen spijt van 😍
Zo heeft Kyara (vroeger) ook een borstcorrectie laten doen...
Erg geslaagd resultaat moet ik zeggen! Ze is er ook (terecht!) erg trots op! Mooi toch?

Niks mooier dan een vrouw die trots is op haar eigen lichaam (en zonder dan naast haar schoenen te lopen!)
 
Laatst bewerkt:
Kan ik geloven. Je moet je goed voelen in je lichaam. Ik kan mij wel voorstellen, dat waneer je je vind dat het volume er uit is . Dat je je niet graag meer naakt/ in lingerie toont of voor stelt.

Dan is dat de beste oplossing. Er zijn veel fans denk ik 😍😜
Moest ik niet in deze sector meedraaien, dan had ik het zo gelaten. Of misschien pas binnen 10 jaar gedaan. Taboe errond is ook weg he 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan