Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Snap ik wel, dat was een grapje he! 🤣

Vrouw tegen haar man: "Met wie zou je een trio willen doen?"

Man: "Nou, ik samen met je zus en je beste vriendin!"

Vrouw: "Wtf!"
Frustrated World Cup GIF
 
Maar uit je eigen kring iemand kiezen ging zeker ook niet, omdat je man die meiden ook allemaal privé kent?
Denk dat je iets niet snapt lurker. Wij als koppel gingen er iemand bijnemen 😂
En nee nooit vissen in uw eigen tuin!
Van een toenmalige kennis hoorde ik dat een gemeenschappelijke kameraad en zijn vriendin zochten.
Maar die bewuste kennis had al een lief en zag een trio niet zitten.
Ze hadden mij kunnen vragen, maar dat kwam blijkbaar niet in ze op.
 
Van een toenmalige kennis hoorde ik dat een gemeenschappelijke kameraad en zijn vriendin zochten.
Maar die bewuste kennis had al een lief en zag een trio niet zitten.
Ze hadden mij kunnen vragen, maar dat kwam blijkbaar niet in ze op.
Hoe moet je ook zo iets vragen aan iemand of hij/zij/hun willen mee doen. Laat staan als je wil mee doen 😅.

Ik moet super hard aan die reclame denken. 😅
 
Dat zou mooi zijn, maar het idiote is dat degene die hoopt zo iemand tegen te komen, zulke dingen altijd misloopt
Wat je ook heel vaak hebt is dat mensen denken. : Die persoon staat daar niet voor open. Dat is een stil braaf persoon

Maar stille watertjes hebben vaak diepe gronden.
 
Wat je ook heel vaak hebt is dat mensen denken. : Die persoon staat daar niet voor open. Dat is een stil braaf persoon

Maar stille watertjes hebben vaak diepe gronden.
Zeker waar, maar tegenwoordig balanceer je op het slappe koord tussen de goede treffen of aangeklaagd worden voor onzedelijke voorstellen.
 
Dat vind ik net zo praktisch aan betaalsex.
Heel dat 'ackward... zou ik? Hoe gaat ze reageren... gedoe'... hoeft dus niet! Je weet dus beiden van het begin waarover het gaat! Makkelijk toch?
Ik heb al van verschillende mannen verhalen gehoord over vrouwen die in hun bijzijn verzuchtten bepaalde verlangens te hebben.
Dan denk je "waarom maak ik dat nooit mee?"
 
Ik heb al van verschillende mannen verhalen gehoord over vrouwen die in hun bijzijn verzuchtten bepaalde verlangens te hebben.
Dan denk je "waarom maak ik dat nooit mee?"
Er is ook wel een verschil tussen de wens uitspreken en het doen. Ik wil ook graag eens een trio,GB, toekijken enz. Maar moest een bevriend koppel of vrienden het vragen van doe je mee?

zou het kunnen gebeuren dat ik toe klap en zeg van nee 😅😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan