Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo werkt het bij wandelaars net zo goed. Af en toe heb je de vrouw uit de verkeerde duizend. Bellen ze op dat ze een paar pooiers langs sturen of zo.
Dan heb je even tijdelijk geen zin , maar dat komt wel weer terug.
Voordeeltje is wel je bespaart wat geld.
 
Dit is een hele goede! Zoiets he ik ook.. van veel dingen zijn egt stout als je er over (nadenkt) maar als je er samen over dat wil ik eigenlijk niet zeggen want als er iemand geen Prater is ben ik het wel. (samen open over spreken) helaas is dit makkelijk gezegd... iemand nog meer raadt...
Wat weerhoud je er van om er over te praten?
Wat is het ergste dat je kunt gebeuren?

Besef goed dat dvp's heel makkelijk over sex praten, daar waar anderen blokkades hebben. Mijn advies is dan ook, maak het voor jezelf niet zwaarder dan het is. En als je een wedervraag krijgt, beantwoord die dan ook eerlijk.
 
Hoe bedoelde je het dan? Ik weet nu even niet hoe ik je berichten moet lezen.🧐
Mijn beeld was over de dagelijkse gang van zaken, leuke gebeurtenissen bijvoorbeeld.
Er zijn maar weinig dingen waarvan ik zou zeggen dat de vlag in top gehesen mag worden.
De vervelende dingen daarentegen zijn talrijk (meestal ten opzichte van de leuke) maar je bereikt een punt waarbij je je afvraagt of er eens een dag mag komen dat je weer eens met een brede lach op je gezicht mag lopen.
 
Wat weerhoud je er van om er over te praten?
Wat is het ergste dat je kunt gebeuren?

Besef goed dat dvp's heel makkelijk over sex praten, daar waar anderen blokkades hebben. Mijn advies is dan ook, maak het voor jezelf niet zwaarder dan het is. En als je een wedervraag krijgt, beantwoord die dan ook eerlijk.
Als baby dvp had ik nog nooit een echte blowjob gegeven, geen orgasme gekregen, lingerie en hoge hakken samen gedragen. Alles was een eerste keer. Mijn eerste jaar leerde ik zoooooveel van mijn klanten. Ook het praten over seks.
Waar ik vroeger dacht 'Ik vind alles leuk' zoals ook veel klanten doen. Weet ik nu perfect wat niet en wat wel. Dag per dag kijk je naar je lichaam. Wat wil ik vandaag en wat niet?

Dit probeer ik ook duidelijk te maken aan klanten. Niet omdat de vorige afspraak super wild en geil was, dat deze afspraak niet intiem en vanilla kan zijn.
Vertel het ons gewoon, is nog zoveel leuker dan ❤️
 
Mijn beeld was over de dagelijkse gang van zaken, leuke gebeurtenissen bijvoorbeeld.
Er zijn maar weinig dingen waarvan ik zou zeggen dat de vlag in top gehesen mag worden.
De vervelende dingen daarentegen zijn talrijk (meestal ten opzichte van de leuke) maar je bereikt een punt waarbij je je afvraagt of er eens een dag mag komen dat je weer eens met een brede lach op je gezicht mag lopen.
Mmmmmh! Jammer zo natuurlijk!
Want... je kan wel degelijk het heft in eigen handen nemen... en je leven sturen in die richting die jij wil...
 
Mijn beeld was over de dagelijkse gang van zaken, leuke gebeurtenissen bijvoorbeeld.
Er zijn maar weinig dingen waarvan ik zou zeggen dat de vlag in top gehesen mag worden.
De vervelende dingen daarentegen zijn talrijk (meestal ten opzichte van de leuke) maar je bereikt een punt waarbij je je afvraagt of er eens een dag mag komen dat je weer eens met een brede lach op je gezicht mag lopen.
Iedere dag zijn er dingen rondom jou om te lachen en dankbaar voor te zijn.
Het zijn simpele zaken, maar wel primair en belangrijk Commendatore :)
- Je hebt een dak boven jouw hoofd
- Je leeft in een land waar geen oorlog is
- Je hebt waarschijnlijk een auto/ vervoer
- Misschien een kat of hond die altijd blij is jou te zien
- Je hebt propere kledij om iedere dag aan te doen

Als je er mentaal klaar voor bent raad ik het aan om eens zelfontwikkeling te doen en te starten met 'The Secret' en hun daaropvolgend boek over dankbaarheid te lezen.
Je leven krijgt een gloed.
Want waarom zou het leven jou mooie dingen bieden als je het toch niet ziet? Mensen die jou boos behandelen ga je na een tijd ook links laten liggen. Succes!
 
Dan vraag ik mij enorm af wat er misgaat bij jouw dates?
Ga je naar een verkeerd type of de verkeerde plaats? Doe je iets wat iedere dvp al van het begin afstoot?
Dat je een paar dvp's ontmoet die het enkel voor het geld doen, dat kan. Maar allemaal? Dan moet je toch eens stilstaan dat er fundamenteel iets fout zit bij jouw keuzes.

We kunnen niet onderuit aan die keutels. Denk ook dat velen niet doorhebben hoe vermoeiend of zagerig ze zijn?
In hun gedachten zullen ze hun A-game meebrengen naar de date.
Vaak omdat ze het niet anders gewoon zijn. Hebben amper ervaring en communiceren gaat moeilijk. Hun zenuwen nemen over en tijdens het klungelen doen ze jou pijn.

Daarom raad ik iedere sekswerker aan om om de zoveel tijd eens een week of 2 niemand te ontvangen. Laat je lichaam en seksuele energie rusten en bekomen.
Enkel maar betaalde seks waar de focus op de andere ligt en niet op jouw eigen wensen kan heel afstompend werken.

Als ik mij zo voel, of er zijn teveel keutels te kort op een gepasseerd dan zoek ik liefdevolle avonturen buiten mijn werk. Op die momenten leer ik mijn lichaam terug te ontvangen, ontspannen en vooral genieten 😊❤️ Herkenbaar?

Menstruatie neemt ons lichaam van nature mee in rust. Als je daar bij stilstaat is dat bijzonder mooi ontworpen.
Lichaam vraagt dan om rust en zorg, voeding.
Voor vrouwen is genot zeker verwant aan die basis zorg (rust, zorg en voeding). Je opent als vrouw als een man het voortouw hierin neemt.

Door een spiraal menstrueer ik nauwelijks. Maar elke man die de tijd neemt voor die drie dingen, ja daar open ik mij nog meer voor.

Keutels heb ik zelf echt nauwelijks.
Partner heb ik niet uit een bewuste keuze.
En de klanten die ik heb, worden bijna altijd terugkerende heren, die niet enkel voor eigen gerief komen.

@ForumLurker was mijn eerste heer die mij dat aspect liet doordringen binnen het werk in een privehuis
(Hij gaat de tagg niet leuk vinden 🫣😅)
Maar het hielp mij doordrongen te raken dat ik er binnen een date ook toe doe en dat was de game changer voor sekswerk in een privehuis.
Hij is ook degene die hier even tussen neus en lip door zegt: Oh je hebt migraine..🤔 zou je niet eens uitrusten en aan jezelf denken? Klanten kunnen wel wachten 😉❤️

We zijn geen sexbuddies meer, maar juist die zorg, voor de persoon achter de dvp, voor mij persoonlijk, maakt hem een Parel!
 
Menstruatie neemt ons lichaam van nature mee in rust. Als je daar bij stilstaat is dat bijzonder mooi ontworpen.
Lichaam vraagt dan om rust en zorg, voeding.
Voor vrouwen is genot zeker verwant aan die basis zorg (rust, zorg en voeding). Je opent als vrouw als een man het voortouw hierin neemt.

Door een spiraal menstrueer ik nauwelijks. Maar elke man die de tijd neemt voor die drie dingen, ja daar open ik mij nog meer voor.

Keutels heb ik zelf echt nauwelijks.
Partner heb ik niet uit een bewuste keuze.
En de klanten die ik heb, worden bijna altijd terugkerende heren, die niet enkel voor eigen gerief komen.

@ForumLurker was mijn eerste heer die mij dat aspect liet doordringen binnen het werk in een privehuis
(Hij gaat de tagg niet leuk vinden 🫣😅)
Maar het hielp mij doordrongen te raken dat ik er binnen een date ook toe doe en dat was de game changer voor sekswerk in een privehuis.
Hij is ook degene die hier even tussen neus en lip door zegt: Oh je hebt migraine..🤔 zou je niet eens uitrusten en aan jezelf denken? Klanten kunnen wel wachten 😉❤️

We zijn geen sexbuddies meer, maar juist die zorg, voor de persoon achter de dvp, voor mij persoonlijk, maakt hem een Parel!
Dat ons lichaam fantastisch is ❤️ Je vrouwelijke cyclus volgen is het slimste wat er is. Iedere week heeft zo zijn focuspunten.
Ik weet welke week ik meer klanten kan inplannen of juist welke week ik beter enkel online en edit werk doe.

Bij dat Forumlurker je dat geleerd heeft lieverd! Als jij niet 100% bent, dan gaat je service dat ook niet zijn 😊
 
Iedere dag zijn er dingen rondom jou om te lachen en dankbaar voor te zijn.
Het zijn simpele zaken, maar wel primair en belangrijk Commendatore :)
- Je hebt een dak boven jouw hoofd
- Je leeft in een land waar geen oorlog is
- Je hebt waarschijnlijk een auto/ vervoer
- Misschien een kat of hond die altijd blij is jou te zien
- Je hebt propere kledij om iedere dag aan te doen
-Een dak?
Klopt, maar niet wat ik in gedachten heb.
Kopen kan ik niet, want de bank doet moeilijk, terwijl ik nu elke maand zoveel huur betaal dat iemand anders voor dezelfde aflossing per maand wel iets kan kopen.
-We hebben geen oorlog, gelukkig, maar er loopt een kleine groep mensen rond die ons leven aardig weten te verzieken en ontwijken lukt helaas niet altijd.
-Auto? Heb ik, maar gebruik ik niet en is aan de andere kant te mooi om van de hand te doen. Er zit al zes jaar geen geldige APK meer op.
-Huisdieren? Niet aanwezig...
-Kledij? Dat dan wel, al koop ik zelden iets nieuws.
Als je er mentaal klaar voor bent raad ik het aan om eens zelfontwikkeling te doen en te starten met 'The Secret' en hun daaropvolgend boek over dankbaarheid te lezen.
Je leven krijgt een gloed.
Want waarom zou het leven jou mooie dingen bieden als je het toch niet ziet? Mensen die jou boos behandelen ga je na een tijd ook links laten liggen. Succes!
Van The Secret heb ik de DVD meermaals gezien.
Ik ben spiritueel ingesteld en bezoek op z'n tijd een helderziende, net als een kameraad van me.
Die helderziende heeft tegen diezelfde kameraad gezegd dat The Secret leuk en aardig is, maar niet werkt.
Het voert te ver om te omschrijven met welke malheur mijn kameraad te maken heeft, maar je wordt er bepaald niet vrolijk van.
Wij beiden visualiseren de zaken die we graag zouden willen zien gebeuren, maar het gaat, zeker bij die kameraad, eerder bergafwaarts.
Ik mag qua gezondheid in mijn handen knijpen, maar werk me ongans om een redelijk bestaan te hebben, iets wat hij al helemaal niet kan.
Ik zou graag mijn leven anders zien, maar de factor tijd kan maken dat dat doel misschien nooit gehaald wordt...
Toch blijf ik hopen.
Al schreef een cynicus ooit: "hoop is uitgestelde teleurstelling."
 
-Een dak?
Klopt, maar niet wat ik in gedachten heb.
Kopen kan ik niet, want de bank doet moeilijk, terwijl ik nu elke maand zoveel huur betaal dat iemand anders voor dezelfde aflossing per maand wel iets kan kopen.
-We hebben geen oorlog, gelukkig, maar er loopt een kleine groep mensen rond die ons leven aardig weten te verzieken en ontwijken lukt helaas niet altijd.
-Auto? Heb ik, maar gebruik ik niet en is aan de andere kant te mooi om van de hand te doen. Er zit al zes jaar geen geldige APK meer op.
-Huisdieren? Niet aanwezig...
-Kledij? Dat dan wel, al koop ik zelden iets nieuws.

Van The Secret heb ik de DVD meermaals gezien.
Ik ben spiritueel ingesteld en bezoek op z'n tijd een helderziende, net als een kameraad van me.
Die helderziende heeft tegen diezelfde kameraad gezegd dat The Secret leuk en aardig is, maar niet werkt.
Het voert te ver om te omschrijven met welke malheur mijn kameraad te maken heeft, maar je wordt er bepaald niet vrolijk van.
Wij beiden visualiseren de zaken die we graag zouden willen zien gebeuren, maar het gaat, zeker bij die kameraad, eerder bergafwaarts.
Ik mag qua gezondheid in mijn handen knijpen, maar werk me ongans om een redelijk bestaan te hebben, iets wat hij al helemaal niet kan.
Ik zou graag mijn leven anders zien, maar de factor tijd kan maken dat dat doel misschien nooit gehaald wordt...
Toch blijf ik hopen.
Al schreef een cynicus ooit: "hoop is uitgestelde teleurstelling."
Soms zit de oplossing in acceptatie 🙏🏽
Van daaruit kan je ook geluk opbouwen.
Dankbaar voor wat is.

Ik heb zelf genoeg meegemaakt waardoor een ander zelfmoord zou plegen -geen grap-. Acceptatie en eigenaarschap hebben me geholpen om ook dankbaar te zijn voor de rot dingen omdat die me geholpen hebben mijn hart te verruimen, ipv verharden. Oog te hebben voor minder bedeelden ipv mijn neus op halen.
En ga zo maar door.

De grootste innerlijke groei kan je doormaken door lessen te erkennen uit de pijn. Doe je dit niet, blijf je vast zitten in de loop van aantrekken van ongeluk.

Hoop is een ziekte...uitgestelde hoop maakt ziek. Pandora liet alle slechtheid uit de doos maar klapte de doos dicht terwijl hoop er nog in zat.

Hoop maakt ziek omdat het je niet activeert om zelf in actie te komen.
Bidden bij een klaagmuur is "hopen" op god of messias die alles oplost. De sleutel ligt in eigenaarschap nemen over je leven. Jij bent je eigen messias. Niemand komt ons redden, we moeten het zelf doen.

(Zegt iemand die nu ook moet leren om hulp te vragen 😂 maar dat ter zijde)

My 2 cents
 
-Een dak?
Klopt, maar niet wat ik in gedachten heb.
Kopen kan ik niet, want de bank doet moeilijk, terwijl ik nu elke maand zoveel huur betaal dat iemand anders voor dezelfde aflossing per maand wel iets kan kopen.
-We hebben geen oorlog, gelukkig, maar er loopt een kleine groep mensen rond die ons leven aardig weten te verzieken en ontwijken lukt helaas niet altijd.
-Auto? Heb ik, maar gebruik ik niet en is aan de andere kant te mooi om van de hand te doen. Er zit al zes jaar geen geldige APK meer op.
-Huisdieren? Niet aanwezig...
-Kledij? Dat dan wel, al koop ik zelden iets nieuws.

Van The Secret heb ik de DVD meermaals gezien.
Ik ben spiritueel ingesteld en bezoek op z'n tijd een helderziende, net als een kameraad van me.
Die helderziende heeft tegen diezelfde kameraad gezegd dat The Secret leuk en aardig is, maar niet werkt.
Het voert te ver om te omschrijven met welke malheur mijn kameraad te maken heeft, maar je wordt er bepaald niet vrolijk van.
Wij beiden visualiseren de zaken die we graag zouden willen zien gebeuren, maar het gaat, zeker bij die kameraad, eerder bergafwaarts.
Ik mag qua gezondheid in mijn handen knijpen, maar werk me ongans om een redelijk bestaan te hebben, iets wat hij al helemaal niet kan.
Ik zou graag mijn leven anders zien, maar de factor tijd kan maken dat dat doel misschien nooit gehaald wordt...
Toch blijf ik hopen.
Al schreef een cynicus ooit: "hoop is uitgestelde teleurstelling."
Alles wat Tiffany zegt + het volgende. Waar jij of focust gaat blijven jouw kant uitkomen.
Dit komt niet enkel voor in de secret. Maar ook in andere boeken.
Ik kan ook mekkeren dat ik niet kan kopen, tot ik een belachelijk hoge inleg heb, omdat ik sekswerker ben.
Maar ik zie dit dan eerder als uitdaging.

Jammer dat je zo door het leven moet gaan. Wens jou heel veel kracht en positiviteit 🫶🏻
 
sie heb ik denk ik gemist

. heb je een link
U bedoelt?
Soms zit de oplossing in acceptatie 🙏🏽
Van daaruit kan je ook geluk opbouwen.
Dankbaar voor wat is.



De grootste innerlijke groei kan je doormaken door lessen te erkennen uit de pijn. Doe je dit niet, blijf je vast zitten in de loop van aantrekken van ongeluk.

My 2 cents
Ik heb een jaar of wat terug een horoscoop laten maken en daar kwamen ook wat inzichten naar voren.
Ik was bijvoorbeeld in de veronderstelling dat mijn ascendant steenbok is, maar dat blijkt gaandeweg te verschuiven en is nu een ander sterrenbeeld.
Dat uit zich in ingehouden "ergernis" ; het ontevreden zijn over het huidige bestaan en de wil om wat anders te doen.
Ik ben niet ontevreden over het werk wat ik nu doe, maar de verhouding tussen het aantal gewerkte uren en de beloning is scheef en dat wil ik anders. Maar er zijn een aantal hindernissen, die ik hier niet ga benoemen, die maken dat een verandering zeer lastig is door te voeren.
 
Het heeft geen zin cynisch door het leven te gaan. Ook ik ben bijzonder slechte en criminele mensen tegengekomen in mijn leven , daardoor ben ik wat gevoelig op intimidatie en bedreiging maar weer minder bang.
En mijn natuurlijke vrolijkheid en speelsheid toch behouden. Zeurpieten en zure mensen ga ik uit de weg. In mijn stamkroeg mag niet over ziektes worden gepraat , dat scheelt ook weer.
Zo houden we de lol erin.
 
Zoals je zegt: een cynicus!
En... als je dat dan maar lang genoeg volhoudt... eindig je verzuurd en verbitterd... zoals (helaas!) zo velen...

Maar... het kan ook anders!
Heb niet voor niks die zin staan hieronder:
En mijn natuurlijke vrolijkheid en speelsheid toch behouden. Zeurpieten en zure mensen ga ik uit de weg. In mijn stamkroeg mag niet over ziektes worden gepraat , dat scheelt ook weer.
Zo houden we de lol erin.
Ooit heb ik deelgenomen aan bijeenkomsten van netwerkmarketing.
Dat heeft me geen gouden bergen opgeleverd, maar gaf wel handvaten om op een andere manier tegen de zaken aan te kijken.
 
Wat kunnen mensen hier lief zijn op dit forum daar neem ik mijn petje voor af (sinds ik kaal word bovenop da .. ding) ;) ik ben zo iemand die hoe heet dat ook alweer Ad nogwat heeft. Als ik een zin lees en die interesseert me moet ik meteen alles lezen he. Ik wist vooraf ook nog niet dat dit 136 pagina's waren... Achtja heb wel al een uur niet gerookt ;) hahaha Dat lukt me niet vaak. Ik geloof dat tikfanie of zoiets iets over een horoscoop schreef dit boeide me want dit heb ik ook (tweeling) <tweeineenling> trouwens wel heel gezellig ik ben nooit alleen en ze sporen allebei niet egt.. leuk maar ook druk want ze zijn het nooit eens egt nooit en dan moet ik dat sturen en geloof me ik kan nog geen auto besturen zonder dat ik nog door de deur kan uitstappen :) :) ;) haha... maargoed dat terzijde. ik begin weer allemaal te zeveren omdat die twee mij vertellen wat ik moet doen en typen en dan nog een telefoon met een half scherm (overigens heb ik halve scherm nooit egt wat gevonden ) maar wat ik dus zeggen wilde ik las dat en ik dacht meteen aan een liedje en die twee stemmen vulden dit volledig aan met allerlij belevenissen geloof me je staat/ligt versteld ;) De tekst is: "Overdag maak jij het nog te bont" van sieneke wel raar want het liedje heet "lieg toch is een beetje beter" ik moet je toegeven beter kan niet.. jij mag zo mijn advocaat worden als ik weer eens" onschuldig " moet gaan zitten. ik zal je zo de link geven. wat ik zeggen wil is ik weer niet wat ik er mee zou moeten als mij dit soort dingen zou overkomen.. een ding weet ik wel ik heb mezelf redelijk onder controle kwa ... maar tclukt en of t nu goed of slecht voelt leer ik toch yerwijl dat ik nooit nier verwacht had op een review site te kunnen leren. Jullie zijn Toppers! Hou van jullie
 
Terug
Bovenaan Onderaan