JaZit ze nu bij Mystique?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJaZit ze nu bij Mystique?
Ze heeft wel een geil lichaam....houd van anaal
Dat komt ook vaak voor he, misschien wel saai waar ze gezeten heeft. En zullen ook best wel moeilijke klanten tussen zittenJa helemaal jouw type toch?
Mijn verlanglijst is te lang om haar op korte termijn zelf te bezoeken.
Ik heb wel de slechte review gelezen, maar misschien zat ze toen even niet lekker in haar vel en is het nu anders bij MTT.
@Obelix71 Ik lees graag je ervaring als je bij haar geweest bent.
Als jij die van Jenny zacht vindt dan zijn die van Joy ook zacht. Maar ik zou de van Jenny totaal niet zacht noemen, ik heb wel eens tieten gehad waar je echt moeite had om het door te hebben en dat is ook bij Joy niet het geval.Hoe zijn haar borsten? Die lijken te zijn geholpen, maar zijn ze heel hard? Of net als bij Jenny geholpen maar wel lekker zacht?
Als iemand recente positieve ervaringen heeft, dan hoor ik dat graag. Zou haar graag weer ontmoeten. Ik heb echter met mezelf afgesproken dat ik het zonde van het geld vind, als ze zo veel drinkt. Als haar service weer normaal is, sta ik graag weer vooraan voor een bezoekje.Als dit 'de' Joy is ... moet zeggen dat ze ooit mijn absolute #1 ervaring is geweest - maar dat is al lang, zeer lang, geleden![]()