Recensie Julia, Brussel, Aerschotstraat 168 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Telkens ik de trein moet nemen kan ik het toch weer niet nalaten om eerst even de straat heen en weer te doorlopen om je weet maar nooit de uitzondering te vinden om toch binnen te springen. En deze keer was dit ook het geval. Op nummer 168 zitten twee dames, beide duidelijk mooier dan de vele gedrochten die de straat bevolken. Ze waren beide aan het praten met een derde persoon die achter de deur stond, dus ik had niet onmiddellijk de intentie om even een praatje te slaan met de blonde, op de rechtse stoel. Haar kollega heeft mijns inzien valse en harde borsten, waar ik voor pas, maar bij de blonde schoonheid zag ik meer naturlijke boobies. Niettegenstaande zij een mooi snoetje heeft straalde zij toch een zekere ernst uit, misschien ietsje te streng om echt een leuke tijd mee te beleven. Ervaring heeft mij wel geleerd dat ik moet opletten om mijn intuïtie niet te volgen. Het toeval wou dat plots het gesprek voorbij was en dat ik mijn kans waagde om contact te maken. De enkele woorden die wij uitwisselden overtuigden mij om ervoor te gaan. In de kamer ontdooide zij onmiddellijk. Toen zij naakt voor mij stond zag zij er jonger uit dan ik dacht. Haar natuurlijke borsten, ik schat een B, zakten wat in elkaar, maar liever dit dan harde kokosnoten waar je soms mee aan de slag moet. Al bij al zag zij er schattig mooi uit, en dat deed mij zelfs 50 Euro betalen in plaats van de 40 die ik normaal maximum betaal in die straat. De spanning steeg dan ook of mijn geld wel een goede investering zou blijken.
Mijn avontuurtje met haar kan ik kort samenvatten. Kusjes op borsten mag, niet op de mond. Wat pijpen en dan neuken. Vriendelijk en zachtaardig, maar al bij al toch wat te passief en ongeïnteresseerd om echt door opgewonden te geraken. Ik ging niet ontevreden naar buiten, maar echt overtuigd was ik nu ook weer niet om haar nogmaals te bezoeken. Maar gezien de ellende in de straat, geef ik haar misschien toch nog wel een tweede kans.
 
Julia is nu een tijdje van weggeweest. Ik heb haar nu weer bezocht om haar dus een tweede kans te geven om echt een toppertje te zijn. Helaas viel dat wat tegen. Haar lang haar met golvende krullen was weg, met in de plaats een meer rossig kleurtje zonder enige golvende krullen. Bovenaan haar hoofd zag je dan ook reeds een dikke centimeter of twee dat ze eigenlijk zwarharig is. Ze was niettenmin even vriendelijk als mij vorig bezoekje (zie hierboven). De rest van het verhaal kan ik echter kort zijn. Het was een beetje een herhaling van mijn vorig bezoekje. Het babbelen vlot goed, maar als de echte activiteit van start gaat laat ze het allemaal machanischgewijs gebeuren. Zelfs een beetje fake gekreun kon er niet af. Voor mij blijft het dus ook deze keer te passief en ongeïnteresseerd om van haar volop te kunnen genieten. Ik denk niet dat ik haar nog een derde kans gun.
 
er zijn enkele leuke dames in deze straat. op 34 Andrea en Ema. op 50 Eni/Inès. op 76 Gabi. op 78 Shaina (Privéontvang voor het moment). Emily op 172. Andrea op 192. Ik weet niet wie er momenteel aanwezig/afwezig is maar het zijn voor mij mooie dames.

Trouwens, wie is er op dit moment aanwezig?
 
er zijn enkele leuke dames in deze straat. op 34 Andrea en Ema. op 50 Eni/Inès. op 76 Gabi. op 78 Shaina (Privéontvang voor het moment). Emily op 172. Andrea op 192. Ik weet niet wie er momenteel aanwezig/afwezig is maar het zijn voor mij mooie dames.

Trouwens, wie is er op dit moment aanwezig?
Ik denk dat jouw bericht hier niet op de juiste plaats staat.... Dit is de pagina over Julia.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan