Recensie Julia, Oudenbosch 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.157
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9164533-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ok dan..
deze dame..of beter meid was een tijdje geleden in mijn regio al voorbij gekomen..afgesproken en al..
maar toen het er op aan kwam,moest ze ineens naar de winkel om vanalles en zou ze me appen wanneer ik kon komen..
dat werd dus de volgende morgen om 11.00u pas..ja.koekkoek..dat lukt mij natuurlijk niet..
zag ze van de week weer opduiken...en begon te twijfelen..,dit keer vanmorgen dus rap reactie..nja dan kunnen altijd de foto's nog nep zijn of iets..
even vanmiddag wat tijd vrijgehouden en er op af..
huisje net achter de kerk in Oudenbosch..was er ooit jaaaaaaren terug ook wel eens geweest bij een hollandse dame..maar was volgens mij niet dat huisnummer..

kreeg het huisnummer op mijn telefoon door,..voordeur ging open in 1 vloeiende beweging (alsof ik over een lus in de stoep gelopen was)
eigenlijk komisch..
nou toen stond ik dus oog in oog met foto 16 uit haar profiel..zelfde setje..zelfde haardracht..enkel een doorzichtig netje erover..
rap de trap op..en betaald voor een half uur..kleren uit snel..man wat een mooi meisje,,
pzc doet ze niet..anaal ook niet..en ik dankte god op mijn knieen dat ik Portugees redelijk spreek..want dat is het enigste op een woordje Engels wat eruit komt..
geeft niks ..want binnen 20 seconden likte ik haar al tussen der benen..
die zag ze niet aankomen..onderwijl ze me zachtjes trok..
ik was binnen 20 seconden keihard..alhoewel ze aangaf ,dat ik misschien te groot was voor haar ..wilde ik haar koste wat kost voelen..
dus heeeel voorzichtig in missio begonnen..totdat ze bedenkelijk begon te kijken en zoiets begon uit te kramen als 'fak mie goet'..
waarvan akte..maar je bent een hele vent dat je dat uitzicht lang volhoud natuurlijk..
dan maar denken 'moest de btw nou deze maand weer binnen zijn?'..'had die en die klant nou betaald ofnie'..'een ouwe videoclip van Limp Bizkit door mijn hoofd..
maar na 5 minuten hielp er niks meer aan..
bomvol condoom dus..en zij lachen ermee..'je hield het niet vol'..
nee dat lukt niet nee..

nog wat ligge ouwehoeren..blijkbaar was ik nummer 1 vandaag..en gisteren had ze er maar 4 gehad..
ze vroeg me waarom?..
tsja..het geld is bij veel mensen op..bleek dat ze goed zat wist hoe dat kwam..ik ga niet uitleggen hoe en wat hier..dat snap je zelf wel waarom..
ze zegt wel regelmatig terug te komen op dat adres..

dus mij ziet ze zeker terug..meiske kan zo in de Playboy..
100% goed..jammer van geen pzc..
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.506
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan