Recensie Juliana, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/3 (avond) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker

Wandelaar
Forumpionier
59
30/06/21
47
4
Shift
Avond/Nacht
*1
Juliana, Antwerpen, Raamprostitutie

19-06-21, 01:48
Het zal een zeer korte recensie zijn.
Gewoonweg TOP TOP TOP !
Bij deze actieve, mooie, sympathieke en super sensuele meid kom ik snel terug!
Ik kan ze alleen maar aanraden aan de fijnproevers...





*2
20-06-21, 01:31
Doet ze de vroege of de late shift en waar kan ik haar vinden?




*3
20-06-21, 11:01
Is dat geen privé dame? Of zit ze nu achter een raam?




*4
20-06-21, 11:09
Werkt nu in het skw. Ik meen in de vingerlingstraat.
 
Laatst bewerkt:
Eén van de knapste dvp'tjes die ik al gehad heb. Nieuw in het vak en gewoon een pareltje!

Ze heeft blond, lang haar. Volle, grote en échte borsten (D-cup, claimt ze). Geen tattoos of piercings, dus ze ziet er niet uit als gangsterliefje zoals sommige andere dvp's. Een engeltje gewoon.

Sowieso zit ze in de top 5 mooiste grieten waar ik ook mee gewipt heb.

Het neuken doet ze actief mee, met gevoel voor ritme. Pijpen sloeg ze wel over omdat ik ze vrij lang gebeft had (boe!), maar het beffen en rimmen was dan ook overheerlijk. Ze laat je lekker je gang gaan :kissass

Ze heeft me daarna stevig bereden, met haar prachtige meisjeshanden op mijn borst, die tietjes in mijn mond en dat kutje al snel over mijn zaadspuitend kanon.

Toppertje in wording!

Zit er elke dag, nachtshift.


Ze adverteert ook op Redlights onder de naam Juliana: https://www.redlights.be/profiel/juliana-329/
 
Leuk om te zien dat @Walker mijn korte recensie van Hookers hier al heeft doorgegeven.
En met hoe @Kladderadatsch dit engeltje hierboven neerschrijft, ben ik het volledig eens!
Behalve dat dit geen toppertje in wording is, maar Juliana is nu al gewoon een toppertje...
 
Deze Jasmina heb ik ook vlak na de opening heerlijk genomen. Knappe dame die je heerlijk kan beffen en rimmen. Pijpen vond ik iets gehaast en ze wilde iets te snel overgaan naar neuken. Verder top dame met geweldige looks. Is echt een aanwinst voor het SKW.
Het lukt me helaas niet recensie formulier in te vullen..
 
Pijpen vond ik iets gehaast en ze wilde iets te snel overgaan naar neuken.
Op drukke momenten is zij ook vrij regelmatig bezet, zodat het normaal is dat zij dan sneller aan de afwerking wil toekomen. Ik heb haar al eens enkele keren getimed, en na een kwartiertje ipv de gebruikelijke 20 min was de klant alweer buiten. Wel met een glimlach op zijn face :) Een klant extra kunnen binnenhalen, maakt voor zo een meisje een verschil, want buiten de drukke momenten staan zij vaak lang vrij. Dat is zo bij de meeste meisjes. Het is dus altijd verstandig, als dat tot jouw mogelijkheden behoort, om je favorietjes te gaan opzoeken buiten de piekmomenten.
 
Kort na de heropening vroeg ik het haar tijdens mijn eerste bezoekje. Toen was het verhaal dat anaal enkel bij de klant kon, niet bij haar. Maar je weet nooit of een voldoende hoog bedrag haar over de streep kan trekken ... :LOL:
 
Wat een bijzonder meisje is dit zeg!

Heel mooi, leuk en aardig, met beide benen op de grond (figuurlijk) en toch enigszins serieus, waar je achteraf ook nog een leuk praatje mee kan maken.

De eerste keer heb ik haar 2 weken geleden bezocht op een zondag, ze was toen gekleed in een wit lingeriesetje en met een mooie glimlach was dit voor mij onweerstaanbaar. 50 Euro voor een beetje beffen in standje 69 en het standaard verhaal met 3 standjes. Vervolgens achter haar aan meegelopen ;)(altijd leuk) naar het achterkamertje met een bed met een spiegel aan de hoofdzijde. De tweede keer was afgelopen donderdag, zij in een roze setje, het deed me een beetje denken aan een meisje uit een Playboy van ca. 35 jaar geleden die ik daarna zeker nog 10 jaar bewaard heb, maar dit terzijde mbt. het verhaal over Juliana. Meegelopen naar het voorkamertje met ook weer een spiegel aan de hoofdzijde en een spiegel links vanuit mijn gezichtspunt in standje 69, fenomenaal! Deze kamer heeft zij als ze start om 17.00u doordeweeks, jullie zullen begrijpen dat ik vanaf nu alleen nog maar op donderdag of vrijdag in Antwerpen te vinden ben.

Okay, nu de seks: in 1 woord GFE, en dan bedoel ik zo zou het moeten zijn. De afgelopen ca. 30 jaar dat ik aan de wandel ben heb ik dit zelden bij een eerste of tweede bezoek zo mogen ervaren. Verder zou ik graag willen dat jullie dit lieve meisje met respect / voorzichtig behandelen dus vanaf nu geen gezwam meer over anaal aub. dan kunnen we nog lang van haar genieten in het Schipperskwartier. Laat haar gewoon haar dingentje doen en je weet niet wat je overkomt.

Btw. Ik denk dat @drben in de war is met de mooie bruinharige Jasmine van SS 29/1 de mooie blonde Heidi staat vanaf 17.00 rechts van haar op SS 29/2. Inderdaad ook allebei topdames.
 
Belangrijke waarschuwing vooraf:

De humor/ smileys in dit bericht betreft de typische Hollandse humor, Antwerpse humor is heel wat anders, ja ik weet het heel lastig allemaal, maar het is niet anders.
Dit bericht is dus beslist ongeschikt voor Antwerpenaren ouder dan 18jaar (wandelaars dus), als je jonger bent dan 18 mag je zowiezo niet op Girlsreview.nl, wel op www.tiktok.com.:ROFLMAO:
Nb. Dit is ook van toepassing op de reeds door mij verstuurde en verwijderde berichten: Beslist ongeschikt voor Antwerpenaren ouder dan 18jaar.

Voorafgaand aan mijn tweede bezoekje aan een meisje, ga vaak ik een stuk in Antwerpen lopen maar op een of andere manier raak ik iedere keer de weg kwijt. Dan vraag ik maar aan willekeurige mensen: Mevrouw/Mijnheer ik ben helemaal de weg kwijt. Weet u welke kant het is naar de Schelde?, van daaruit vind ik het verder wel weer. Ergens in 2019 was ik zo verdwaald dat ik pas om 22.00u weer in het SKW was, bijna alleen maar gelopen na mijn eerste sletje :mad:sorry meisje, vervolgens een beetje rusten op bankjes op het Falconplein en gaan met die banaan. vrij snel een leuk nieuw mooi meisje gevonden, ff knallen met haar, ze kreunde van genot.;) Kort sprintje naar de auto, turbo gestart en met gierende banden ervandoor. Ik was toen precies om 24.00u thuis, toen nog een klein drankje gedaan. TOPDAG! Wel de volgende 3 dagen giga last van spierpijn in kuiten en bovenbenen, :(maar dat hoort er ook bij.

Wat ik ook vaak doe tussen de bezoekjes: Bootjes kijken in Perkpolder, ook daar een beetje lopen, rek en strek oefeningen, rusten in het gras en natuurlijk: mijzelf afvragen wie gaan we (grote en kleine Gaastra, wij zijn hier altijd 2 man sterk in Belgie, grote Gaastra doet het denkwerk, kleine Gaastra moet het uitvoeren.):LOL: :LOL:vanavond volpompen?;)
Zo ook afgelopen donderdag, wie, wie, wie? Juliana(Vlg7/3)?: nee, was ik vorige week al geweest. Jasmina(SS29/1)?: nee, ook niet zoveel zin in. Heidi(SS29/2)?:) Ja, laten we dat maar doen, en anders maar een nieuw sletje,:mad: neeehee Gaastra: mooi meisje! We zien wel. Ik terug naar het SKW, rondjes lopen, weer wachten bij uitgang VT tot Jasmina bezet is, want dan is de weg vrij naar Heidi.;) Nee het zat niet mee deze avond, niemand wou Jasmina hebben. (terwijl het toch echt een toppertje is) Godver. ?Dus ik weer aan de wandel, zie ik daar ineens Juliana staan in een Fluorgeelachtig setje,:) ja dat weet ik nog van vorige week: ik had haar toen bij binnenkomst 50 Euro gegeven om wat nieuws te kopen. Het is namelijk zo: ik heb nog nooit voor seks betaald, ik geef mijn meisjes alleen wat kleedgeld.:ROFLMAO: Dus ik naar binnen, en ja ik wil voor 24.00u thuis zijn dus dit moet ff snel, ik snel uit de kleren, ja schiet nou op meisje!:((dat zij ik natuurlijk niet, dat dacht ik), en ze is zo lief, mij weer overal ?????? :zeg ik lekker niet.:) En nu als sodemieter ervandoor, zelfde verhaal als toen in 2019: rennen, gierende bandjes, ??? km/h over de E19 enz. 00.15 thuis. Jammer, veel teveel tijd verloren bij Juliana.;):LOL::LOL:

Veel wandelplezier allemaal, Gaastra 1968
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze populaire meid ook eens bezocht.
Ze is niet zo een babbelaar en leek wat afstandelijk in het begin, maar eens het spel begon was dat over :)
Kusjes overal, een geweldige pijpbeurt en lekker afgewerkt in 2 standjes, ze ziet me zeker nog terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de reacties hier gelezen te hebben wou ik haar een keer ontmoeten. Contact via SMS en na even te moeten wachten kwam ze naar beneden. Wat een leuke meid. Mooi lichaam, puur natuur. Toen ik me verfriste lag ze al in haar naakte schoonheid te wachten. Ze liet er geen gras over groeien en begon me direct te knuffelen en in mijn nek te kussen. Zalig gewoon. Daarna strelen, pijpen en toen kwam ze op me zitten. Heerlijk dat mooie jonge lichaam kronkelde zich in alle positief om mij te plezieren. uiteindelijk met de hand laten klaar trekken.

Zeker voor herhaling vatbaar en volgende keer misschien wat opties bij nemen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-city-37.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden nog eens bij deze knappe Juliana geweest, en zoals gewoonlijk heb ik mij bij haar niet te beklagen!
Juliana is werkelijk een prachtvrouw, met zeer mooie en grote borsten, "echt puur natuur", voor mij zeker één van de mooiste natuurlijke borsten in het SKW.
Eerst begonnen met een goede massage van de jongeheer, dan pijpen met condoom en tenslotte nmc in amazone stijl ,waarbij men een geweldig uitzicht heeft op die prachtige borsten. Werkelijk grandioos!
Juliana is godverdomme echt een geil en hot meisje, dat zich volop geeft om mij telkens een ongelooflijke tijd te doen beleven. Inspiratie heeft Juliana meer als genoeg, want elke keer weet Juliana mij toch te verassen.
En wat zeker is, is dat ik bij Juliana nog vele condooms zal volschieten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De laatste dag van de kerstvakantie koers gezet naar het SKW. Ik had drie opties in mijn hoofd:

  1. Betty (vaker bezocht, toppertje)
  2. Melissa (nog niet bezocht, alleen even mee gepraat, ik ben nieuwsgierig)
  3. Sylvie (idem)
Spijtig genoeg was geen van de genoemde dames die dag aanwezig. Erg lang rondgedwaald, hopend dat een van de drie misschien nog zou opduiken, maar nee. Het viel me wel op dat er voortdurend mannen stonden te wachten voor VLS nr. 7. Op een gegeven moment zag ik deze "achterkleindochter van Marilyn Monroe" die net een wandelaar binnenliet en toen begreep ik waarom :love: sodeju wat een schoonheid.
Ik besloot dat deze dame het moest worden. Nog een tijdje rondgewandeld en toen ze beschikbaar was meteen naar binnen gegaan.
Eenmaal binnen gevraagd of PZC mogelijk was, dit kon voor 50 euro meer.
Alles ging bijzonder relaxt, lief en teder zijn gang, precies zoals ik het graag wil. Kusjes op mijn lichaam, tepels likken, langzaam naar beneden gaan, en een heerlijke PZC-sessie inclusief ballen likken. Na een tijdje vroeg ze of ik 20 minuten langer wilde blijven (upselling, eigenlijk hou ik er niet van, maar ik kon het nu niet weerstaan).
Hoewel het pijpen heerlijk was ging ik er niet van klaarkomen, dus het zelf met de hand afgemaakt terwijl ze tegen me aanlag en min of meer met haar kutje tegen mijn heup reed, wat behoorlijk opwindend was.
Na afloop geen haast om me de deur uit te krijgen. Zeer geslaagd bezoekje.
Ze zat overigens achter raam 1.
Haarkleur blond is geverfd.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een dagje Antwerpen gedaan met als eindbestemming rossebuurt het Skw.
Er staan een hoop lekker dames zowel overdag als 's avonds. Keuze genoeg dus!
Iets over 18 uur zag ik een heerlijk jong wijf in een roze bikini. Even een korte kennismaking en toen wist ik gelijk wie zij is (had al een en ander over haar gelezen hier). Gelijk naar binnen gegaan en geen spijt van gehad!

Pijpen zc doet ze lekker maar mocht wel iets rustiger. Overgegaan naar 69 om lekker te genieten van haar sappige kutje haha!
Stopte mijn gezicht in haar zalige reet en genoot van haar andere gaatje🤤
Na een poosje overgegaan naar intieme gedeelte en in verschillende standje heerlijk mijn gang kunnen gaan.

Zalig bezoekje! Smaakt naar meer😁
 
Heb ze ook al bezocht en vind ze, voor het standaardtarief (50€) maar povertjes.
Ik weet dat je voor 50€ de wereld niet mag verwachten, maar het mocht toch iets meer zijn.
Het is een knap meiske, gezegend met een lekker lichaam, alles puur natuur.
Pijpen was kort, en neuken deed ze niet actief mee... spijtig, ik ga ze wss niet meer bezoeken.
Ik merk dat de goede recensies vooral waren als je 100 of meer betaalt.
Ik had haar eerst via whatsapp gecontacteerd , en ze bleef daarna ook maar sturen om haar te komen bezoeken.
Ze zei ook om haar prive te ontmoeten (250/u) om in een meer relaxe sfeer alles te beleven.
Soms zie je ze idd niet achter het raam, betekent niet altijd dat ze bezet is.
Ik had haar een bericht gestuurd en 2 min later zat ze achter het raam.
Mijn gevoel is dubbel : enerzijds (looks) wil ik teruggaan, maar als je 150 of meer moet spenderen om een leuke tijd te hebben, dan hoeft het niet voor mij.
Dan zijn er andere en betere!
 
Mijn gevoel is dubbel : enerzijds (looks) wil ik teruggaan, maar als je 150 of meer moet spenderen om een leuke tijd te hebben, dan hoeft het niet voor mij.
Dan zijn er andere en betere!
Ze kan idd. upsellen, ik heb nog betere service gehad dan gisteren en het was min. 100 Euro.
De ervaringen van het whatsapp/sms gebruik kan ik bevestigen. k heb ze moeten schrijven dat ik zal contact nemen.

doc
 
op 'la fete des Belges' ze nog eens bezocht.
Ze is iets toegenomen in gewicht maar ze kan nog steeds in haar mooie lingerie.
De diensten zijn niet toegenomen, eerder afgenomen. Vooral het pzc was minimaal te noemen en ondermaats.
Nog steeds even lief, teast gans uw lichaam en vraagt sensueel om langer te blijven. Een beleefd nee was mijn antwoord.

Doc
 
Terug
Bovenaan Onderaan