Recensie Vanessa (Zwi-Pak), Antwerpen, Schippersstraat 43/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanboydude

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
441
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mij persoonlijk de mooiste BBW van alle ramenbuurten in BE verzameld, tot voor de sluiting te vinden op Schippersstraat, maar van de nummering ben ik niet zeker, 11-15 moet het zijn.
Daarvoor te vinden op 06/04 aan de overkant.
En jaren terug nog in Gent actief in de Schepenenvijverstraat. (Bar Vogue)

Ze is back! :cool: en doet nu de late shift.

Hoewel ik val op strakke fitnessbodies (à la Daniela, Agnes van vroeger in Gent, Tatiana van Antwerpen, etc), kan ik van tijd tot tijd wel eens een volumeuzer type waarderen!

Hoewel ik zeg volumeuzer, wil dat niet zeggen dat zij minder strak is, want als je goed voelt aan haar billen bijvoorbeeld (wat ik gedaan heb ;) ) staat ze wel strak én scherp.
Het is gewoon allemaal voller en vleziger zonder ook maar de bedenking te maken dat we hier met een "dikke" te maken hebben!
Ze heeft wel duidelijk zichtbare lovehandles, maar ze storen uberhaupt niet. Net zoals haar bandjes.

Dat zijn kenmerken die ik in eerste instantie nooit zou aanvinken bij "de ideale lichaambouw van een vrouw", tenzij deze passen in een geheel zoals bij Vanessa, het hele plaatje klopt.
Maar zoals gezegd, ze is eigenlijk wel nog een strakke meid!

Qua face, een afgewerkte versie trouwens van Ihsane Chioua (presentatrice van De Zevende Dag :) )
proxy.jpg

Maar staar je daar niet aan blind, want je zal toch toegezogen worden naar haar grootste troeven: die tetten, nie normaal! :eek:

Spijtig dat zij toch uit Gent vertrokken is ze, maar zou anderzijds misschien nog slechter zijn voor mijn portemonnee.
Maar Gent is slecht om te werken, op alle vlak zei ze, ze was er helemaal niet over te spreken.
Weinige klanten, klanten die afbieden én hun gelijk krijgen (meiden die instemmen voor 30 euro).
Dat haalt de kwaliteit naar beneden zegt ze, en blablabla

Ze sprak ook over camera ploegen die filmen in de straat, waardoor haar "nette" klanten niet meer durven komen.
En diezelfde "normale" klanten (zoals zij het noemt) komen ook niet meer vanwege de vele Noord-Afrikaanse Franse onruststokers...
Heb niets gezegd over Brussel, maar vond dat in Gent (in vergelijking met Brussel toch) heel goed meevallen.
Maja, Antwerpen is dus haar definitieve werkplek.
Hoewel ze wel nog steeds in Gent woont, ze vind de stad op zich wel heel leuk, leuker dan Antwerpen, dus dat is pendelen geblazen :)

Soit, genoeg over background and looks, de daad.
Of beter gezegd, daden, want heb alle 3 de standjes gedaan: zij on top, dogg, en geëindigd met mij on top!

Uiteraard voorafgegaan door een pijpbeurt en wat gestreel.
Alles traag en sensueel, zoals ik het graag heb.
Ze kijkt je ook altijd aan terwijl ze je cock in haar mond langzaam opneemt, en je ziet ook alles...het is niet het type dat haar pijpbeurt censureert door er haar haren voor te steken en het zicht afblokt.
Maar haar allereerste daad: de STRIPTEASE!
Die doet ze altijd, op het bed, over jou, met zicht op the whole package!

Lol, ze laat je dus op je gemakje opfrissen in haar luxe lavabo en als je die plichtplegingen gedaan hebt, mag je gaan liggen dan en begint de show!
Die striptease is mega geil!
Ze laat je echt elke vierkantemilimeter van haar lijf bewonderen!
Heb zelfs instructies gegeven om zich te draaien etc, en ze doet dit zonder verpinken.
Naast het bed beginnend, en eindigend op het bed.

Mijn pik werd hard zonder dat zij mij maar had aangeraakt, komt dat tegen! :cool:
De striptease begon met haar "doorkijkkleren" naast het bed, en voor je het weet eindigt ze naakt met je pik tussen die giga joekels van haar.

Me likey!

Nieuwe klanten, laat je in het begin niet afschrikken door haar super professionele manier van communiceren!!
(vooral haar uitleg die je krijgt voorafgaand aan je wasbeurt, kan wel zagerig overkomen)
Maar eens ze begint, zie je dat je waar krijgt voor je geld!
Ik vind het zelfs grenzen aan een GFE zowaar.

Voor en na trouwens wat gebabbeld (over Gent oa zoals je kon lezen), dus tijdsdruk is er helemaaaal niet.
En dat super professionele is al quasi helemaal verdwenen op het einde.


Ik kom zeker terug Vanessa!
 
Weet er iemand wat haar vaste uren zijn ?
1632670091715.png

Ze heeft niet echt vaste dagen.
Ze is onlangs terug begonnen trouwens.

En ook geen echte vast uren, ene keer ist 17u, dan ist zoals ze hieronder meedeelt 18u30

1632670209635.png


Conclusie, ze is vrij in haar doen en laten, maar als je een avond in het weekend naar het SKW gaat, is de kans groot dat je haar zal treffen, meer wel dan niet dus.
 
ah, ze heeft dan een nieuwe stek blijkbaar...ze is dan een huis of 2 - 3 verhuisd naar rechts.

hopelijk met meer ramen, want met haar perfect gevormde volumeuze BBW lijf, wil je geen enkele vierkante millimeter missen van haar geil afrijden
 
ah, ze heeft dan een nieuwe stek blijkbaar...ze is dan een huis of 2 - 3 verhuisd naar rechts.

hopelijk met meer ramen, want met haar perfect gevormde volumeuze BBW lijf, wil je geen enkele vierkante millimeter missen van haar geil afrijden
In dat raam zie je ze staan blinken vanuit de VL. Komt ook door haar omvang :LOL: .
' t Is geleden van in Gent dat ik er nog ingezeten heb. Ik vind ze een beetje te .... maar soms heb ik toch goesting
 
Vandaag een bezoekje bij Vanessa gebracht. Ze staat ergens aan de overkant in het pand ss 19/3 .Vanessa heeft echt grote borsten. Ze heeft me heel lekker gepijpt. Daarna kwam ze on top en dan doggy en ze heeft het afgemaakt met me klaar te trekken. Leuke dame die heel respectvol is naar de klant.
 
Afgelopen woensdag nog eens een bezoekje aan haar gebracht. Had haar nog maar 2 keer bezocht op een aantal jaar tijd en deze keer was het ook makkelijk een jaar geleden, maar toch herkende ze me direct. Heeft me lekker zitten opgeilen met haar striptease om dan me helemaal hard te krijgen door tegen me aan te schuren en m'n lul tussen haar lekker grote tieten te schuiven. Daarna nog een lekkere pijpbeurt met geil oogcontact, met wat geile deepthroatactie. Als toppunt kroop ze op mij en reed ze me af tot ik m'n zaad niet meer kon inhouden. Nog een tof babbeltje achteraf gedaan met haar en ineens haar nummer meegekregen, want wil zeker zijn dat ze aanwezig is als ik nog eens door het SKW lig te strompelen. Top dame!
 
Welke cupmaat heeft ze dan ?
Doet ze ook cim .?
En veronderstel dus dat ze s avonds er is en nog een laatste vraagje klopt haar adres en plaats nog steeds ?
 
Cupmaat zal wel minstens naturel E zijn.
CIM kan je vergeten hier, zelf PZC is volgens mij niet mogelijk.
Bij mijn laatste passage in het SKW zat ze nog steeds in hn 19/3 ( wel minstens 3 weken geleden)
 
Welke cupmaat heeft ze dan ?
Doet ze ook cim .?
En veronderstel dus dat ze s avonds er is en nog een laatste vraagje klopt haar adres en plaats nog steeds ?
Zeg maar minstens F cup naturel, minstens, als het geen G of H is.
Neem die maat in combinatie met de volheid en stevigheid ervan, dus zonder dat ze overdreven hangen, en je hebt de mooiste naturelle giga tieten die er zijn.

CIM? lol, nooit never no way.
Zij geldt als zowat de ergste op vlak van smetvrees.
Oa beffen is om die reden uit den boze, laat staan PZC en dus sowieso CIM, zet die fantasie dus maar snel uit je hoofd.
Ze kuist je fluit telkens grondig af met een vochtig doekje voor ze aan haar show begint, en vraagt je zelfs je fluit te wassen als eerste daad.
Haar bed is ook altijd super netjes, glad en proper.
Na het vogelen gaat ze sowieso de lakens ook altijd mooi weer gladwrijven en dergelijke.

En eens ze het laatste zaad uit je balzakken heeft weten lokken met haar geil gedoe, wast ze zichzelf onderaan ook aan haar lavabo.

Bij mijn laatste passage gebeurde alles zelfs met mondmasker op, behalve het pijpen, wat vreemd kan overkomen.
Victoria is daar dan wel consequent en pijpt je niet omdat echt alles met mondmasker gebeurde (ik spreek van 2020)

1x heb ik het me gewaagd (niet van mijn gewoonte moet ik wel toegeven) om met een stinky dick madam te bezoeken, da heeft nie lang geduurd of ze heeft mij kordaat doch vriendelijk naar de lavabo verwezen om de stink uit stinky dick te halen....

En blijkbaar zou het adres in de kop van mijn oorspronkelijke post hier niet meer kloppen.
Maar ben al een tijdje niet meer in het SKW geweest, dus kan het niet zelfs verifiëren.

Dus voor en na het effectieve geile betere neukwerk, krijg je wel te maken met een hoop hygiënische handelingen van haar kant uit.
Wat op zich zeker niet slecht is imo.
 
Hallo vrienden, ik ben van plan deze week een eerste bezoek te brengen aan de SKW en hoop vooral deze Vanessa daar tegen te komen. Iemand enig idee of zij nog te bezichtigen zal zijn?

Heel veel dank.
 
heb ze een bericht gestuurd of ze werkte en ze zei van ja (zelf al maanden niet naar antwerpen geweest)

wacht op haar antwoord op mijn vraag van uur en adres nog

maar ik zie dat je telkens op een donderdag gaat, middenin de week, zou me niet verbazen dat ze dan niet aanwezig is, de dames werken niet altijd 7/7 en dan durven ze eerder een gewone weekdag opofferen ten voordele van een vrije dag zoals een weekend....

EDIT: ze zei dat ze er op dat uur nog niet was.....ze zei ook dat ze soms vroeger toekomt, soms later.

Ik snap ook niet ingeval je om 17u komt en al direct zou vertrekken....want dat is voor haar in het verleden een moment dat ze ongeveer kan aankomen, dus het loont wel de moeite om een uur of 2 speling te nemen.
Maar toekomen op 1 tijdstop, 1x passeren en dan vertrekken zou wel getuigen van heel veel ongeduld.
Wandelen daar moet je soms je tijd voor nemen.

Vergeet niet dat vele dames zelfstandig en op hun eentje werken, dus ze moeten niet per se toekomen op een uur.
Tis geen 9 to 5 bureaujobke 😋


EDIT2
Ze doet blijkbaar dag en 'nightshift' (wist nie dat er nachshiften waren).
17u was too late zei ze dus.
Ben ermee in gesprek momenteel dus zal updaten in tussentijd.

Tip, maak er er een zaterdag of zondag trip van van 15u tot 18u dan zie je ze zeker :)
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar heeft ze geen vaste uren nu, en zegt ze nu dat je moet sturen om zeker te zijn dat ze aanwezig is als je zou komen...🤷‍♂️

Maar zoals ik zei denk ik dat je het meeste kans maakt in het weekend en rond de shiftwissels.
 
Waar stond ze? ss 11/15 is nogal vaag
Titel moet dringend aangepast worden, maar er werden al posts gezet met vermelding vn nr 19 bijvoorbeeld.

En zoals gezegd, het is sowieso een verschijning waar je niet naast kan kijken als ze achter haar raam staat.

Een BBW, maar eentje die strak int vel staat.
En afhankelijk van wat ze draagt, kijk je toch alleen naar haar oneindig grote decolleté en eveneens verslavende imposante (nie vet in de negatieve zin of vatsige) body...
 
ik vrees dat ik geen recht van spreken heb bij haar om zoiets te gaan vragen gezien ik haar veel te lang geleden heb bezocht, er was daarover lichte doch beleefde irritatie te bemerken....

dus ik vrees dat iemand anders van haar vaste klanten hier met haar nummer, dat moeten vragen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan